بازی Final Fantasy 16 شامل درجههای سختی مختلف نخواهد شد
بازی Final Fantasy 16 به جای ارائۀ درجههای سختی مختلف، شامل قابلیتهای دسترسی متعددی میشود تا تجربهای شخصیسازی شده را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد.
روز گذشته، رسانههای مختلف پیشنمایشها و ویدیوهای گیمپلی خود از بازی Final Fantasy 16 را به اشتراک گذاشتند و به لطف این پیشنمایشها، اطلاعات بیشتری از بازی منتشر شد. اسکوئر انیکس (Square Enix) در کنار تمامی این اطلاعات، اعلام کرد که عنوان نقشآفرینی مذکور چه رویکردی را حول درجۀ سختی پیش گرفته است.
با توجه به جزئیات منتشر شده از سوی نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیهکنندۀ بازی، Final Fantasy 16 شامل درجههای سختی مختلف نمیشود. این عنوان به مخاطبین اجازه میدهد تا از دو حالت Action Focus و Story Focus یکی را انتخاب کنند. یوشیدا در این باره گفت:
برای بازیکنانی که خواهان اکشن هستند، پیشنهاد ما ‘Action Focus’ است و برای مخاطبینی که فقط میخواهند داستان را دنبال کنند، ‘Story Focus’ را پیشنهاد میدهیم. اما تفاوت در چیست؟ آیا اینها مثل حالتهای متداول Easy و Hard، درجههای سختی هستند؟ پاسخ منفی است. در حقیقت این موارد یک سری تجهیزات جانبی محسوب میشوند که تحت نام Timely accessories آنها را ارائه میدهیم. شما در هر لحظه از بازی میتوانید این آیتمها را بپوشید (حداکثر دو عدد) که باعث میشوند بازی از برخی جهات مانند جاخالی دادن آسانتر شود یا این که الگوی حملات دشمنان را سادهسازی کند. انتخاب حالت Story Focus منجر به این میشود که از همان ابتدا این آیتمها را در اختیار داشته باشید و با آنها بازی را شروع کنید.
- بازی Final Fantasy 16 یک اثر جهان باز یا خطی نخواهد بود
- Final Fantasy 16 تأخیر نخواهد خورد
- تریلرهای جدید Final Fantasy 16 محیط و باس فایتها را به تصویر میکشند
بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ انتشار خواهد یافت. تاریخ عرضهی نسخهی رایانههای شخصی آن هنوز مشخص نیست.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
معمولن بازی های نقش افرینی درجه سختی نداره و به مهمات در دسترس و مهارت بازیکن بستگی داره
کاش نسخه pc رو هم میساختن
حالا این هیترای بی آبرویی که مسلمن یه نسخه از سری فاینال فانتزی رو بازی نکردن از سر فشار میان جوری میکوبنش و هیت میدن بهش انگار سازنده بازی بلا نسبت دشمنی خانوادگی چیزی دارن که اینطوری میکنن. دم هرکی پلی استیشن داره گرم دم هرکی ایکس باکس داره هم گرم دم هرکی پی سی و نینتندو و هرچی داره که باهاش حال میکنه گرم… ول کنید دیگه شماهم جنگ روانی سر هیچ و پوچ راه انداختید و همدیگه رو خراب میکنید جلو همدیگه و فحش سونی و مایکروسافت میدید.