Resident Evil 4 Remake شامل مکانیک جاخالی جدیدی میشود
کارگردانهای بازی Resident Evil 4 Remake به تازگی در مورد برخی از مکانیکهای گیمپلی جدید این بازسازی نسبت به بازی اصلی که به تغییر روند مبارزات کمک خواهند کرد صحبت کردهاند.
ریمیک مورد انتظار Resident Evil 4 وظیفهی مدرنسازی و بهبود یکی از بهترین بازیهای تاریخ را دارد. وظیفهای که قطعا کار آسانی نیست. با توجه به اطلاعاتی که کپکام (Capcom) تا کنون از بازی منتشر کرده، به نظر میرسد که این ریمیک قرار است تغییرات متعددی را روی بازی اصلی اعمال کند. از مکانیک جاخالی چاقوی جدید بازی گرفته تا حذف سکانسهای QTE و افزودن گزینههای مخفیکاری و گشت و گذار بیشتر، به نظر میرسد که این ریمیک سعی داشته تا بازی اصلی را به چندین روش گسترش دهد.
کارگردانهای این ریمیک یعنی یاسوهیرو امپو (Yasuhiro Ampo) و کازونوری کادوی (Kazunori Kadoi) در مصاحبهای جدید با Game Informer اطلاعات بیشتری را در مورد برخی از مکانیکهای جدید Resident Evil 4 Remake به اشتراک گذاشتند. یکی از این مکانیکها قرار است سیستم Quick Turn یا چرخش جدید بازی باشد که به بازیکن قابلیت حرکت بسیار بیشتری را در طول مبارزات میدهد. این تغییر باعث شده تا برخی از رفتارهای دشمنان هم تغیر کند:
در این ریمیک شما خیلی سریع میتوانید کاملا بچرخید. بازی اصلی هم البته یک مکانیک Quick Turn داشت، اما باز هم نگاه کردن به پشت سر کار چندان آسانی نبود. به همین خاطر مبارزه با دشمنانی که پشت سر شما بودند کار دشواری بود. در نتیجهی این تغییر برخی از رفتارهای دشمنان هم تغییر یافته است.
به علاوه Resident Evil 4 Remake شامل مکانیک جاخالی جدیدی هم میشود که به بازیکنان اجازه داده تا به چپ یا راست خود جاخالی دهند. کادوی گفته که هدف اصلی تیم توسعهی بازی خلق یک تجربهی تازه و متفاوت بوده، نه طی کردن مسیری کاملا مشابه با بازی اصلی:
شما حالا خیلی سریع میتوانید به چپ یا راست خود جاخالی دهید که این ریمیک را نسبت به بازی اصلی بسیار متفاوت کرده است. به صورت کلی باید گفت که اگر این ریمیک را طوری میساختیم که بازیکنان کاملا همان کارهای بازی اصلی را انجام دهند، به نظرم با اثر هیجانانگیز یا جالبی طرف نبودیم. همین مهم باعث شده تا تغییراتی را روی گیمپلی بازی اعمال کنیم.
پیش از این تغییرات دیگری نسبت به بازی اصلی هم برای این ریمیک تایید شده است. برای مثال شخصیت Ashley هم از نظر داستان و هم از نظر گیمپلی رفتار متفاوتی خواهد داشت. به علاوه دشمنان کاملا جدیدی به بازی هم اضافه شدهاند و همچنین تایید شده که این ریمیک با New Game Plus و Photo Mode عرضه خواهد شد.
اخیرا کپکام از تریلر گیمپلی جدید برای این بازی پردهبرداری کرد. به علاوه اعلام شد که حالت محبوب Mercenaries به عنوان یک آپدیت رایگان پس از انتشار بازی به آن اضافه خواهد شد. پیش از عرضهی بازی هم قرار است شاهد انتشار یک دموی رایگان باشیم. یک حالت واقعیت مجازی برای هدست PlayStation VR2 هم در دست توسعه قرار دارد.
بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۲ (۲۴ مارس ۲۰۲۳) برای PC و کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
جا خالی دادن خیلی خیلی به گیم پلی کمک می کنه
لست اف اس ۲ به زیبایی از این مکانیزم استفاده کرده بود
نمی گم دقیقا همون ولی اگه یه چیزی شبیه به اون بزارن و چاشنی خلاقانه کپکام بهش اضافه بشه من دست سازندگان رو می بوسم
فقط امیدوارم این جاخالی دادن ها و ضربه های جدید چاقو باعث نشه حس ترس کاهش پیدا کنه یا مبارزات با زامبی و غیره به طرز محسوسی آسون کنه که مثل نسخه ۶ بازی بیشتر اکشن باشه تا ترسناک و بقا محور ……فعلا این نسخه ریمیک از معدود بازی هایی هستش که منتظرشم
دقیقا بدترین نکته Resident Evil 2 به نظرم این بود که Dodge نداشت. خوشبختانه تو ریمیک سوم اضافه کردن (بخاطر حرکتای نمسیس دیگه واجب بود). اما رزیدنت ایول ۴ کهجریان سریع تری از ۲ بازی قبلی داره و زامبیها هم وحشیترن، حتما حتما باید قابلیت داجو اضافه کنه.
همین Parry هم خیلی قابلیت خفنیه… فقط با این قابلیت میترسم وحشت اره برقیا مثل سابق نباشه. این کثافتا One Hit Kill بودن ینی تو یه ضربه میکشتنت، یکی از جذابیت های بازی به همین بود.
یه لحظه تو ذهنم تجسم کردم که گاد اف وار داره دست سازنده های بازیو میبوسه
لست دو جاخالی دادنش با ال یک خدا بود
حرف از لست نزن دیگه الان کاربر .،. فشار میخوره میگه این بازیو صهیونیست ها ساختن
فشار میخورن که این بازی خداس
یه چیزی که ترسناکه اینه که زیادی دارن رو اکشن مانور میدن امید وارم وجه ترسناک بازی نریزه
یکجا خوندم دلیل اصلی این جای خالی ها و پری کردن حذف کوییک اونت های فایت کراوزر بوده .و بنظر خودم هنر این نیست که یک چراغ قوه یا موبایل دست mc باشه و بفرستیش یکجای مرگبار که بازی ترسناک درست کنی .هنر اینه که مثل اویل ویتین یا رزیدنت چهار یک شخصیت قوی با قابلیت و تجربه ی بالا دست بازی باز بدی و باز هم بتونی بترسونیش
انصافا این قشنگ بود
بنازم
همه جا گفتم اینجا هم میگم دوستان هر چقدم دوست دارید دیسلایک بدین مهم نیست برام این بازی گند میزنه به خاطرات نسخه ی اصلی موقع اومدن نمراتش رو میبینید و دوباره میگم این کامنت منو اسکرین بگیرید قیافه ی همتون دیدنی میشه
برعکس نشه خیط شی؟
تا زمان عرضه چیزی نمونده یه مشت بچه ریخته گیمفا نسخه ی اصلی رو هیچ یه ساعتم بازی نکردن خاطره ای ندارن همون اول که دیدم نه صدای لیان نه مرچنت رو برداشتن شخص دیگه ای گذاشتن به سقوط این بازی پی بردم
سید حتمن مگه هر کی بازی رو تموم کرده باید نشونت بده
اتفاقن اکثر رفقای این سایت بازی رو چندباره رفتن(خود منم یه بار رفتم)
نمیشناسی کسی رو حرف تو دهنش نزار
کمتر از ۲۵ روز دیگه تا اومدنت❤
خیلیم خوب تو نسخه اصلی جا خالی دادن سخت بود
واقعا نیاز بود
قرار با یه بازی با کیفیتی روبرو بشیم👏👏👏
۲۳ روز…