کارگردان Elden Ring به بازیهای چندنفره مثل Escape from Tarkov علاقه دارد
کارگردان عناوینی مثل Elden Ring و Dark Souls یعنی آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) به بازیهای چندنفره و خصوصا بازی Escape from Tarkov علاقه دارد.
هیدتاکا میازاکی، یکی از مشهورترین کارگردانان بازی در جهان که پیش از این روی آثار تحسینشدهی متعددی از جمله Bloodborne ،Dark Souls و اخیرا Elden Ring کار کرده، اخیرا به کار کردن روی یک بازی چندنفره در پروژههای آیندهی فرامسافتور (FromSoftware) ابراز علاقه کرده است.
پس از پیروزیهای Elden Ring در رویداد DICE Awards امسال، میازاکی با وبسایت IGN مصاحبه کرد و به صحبت در مورد مسائل مختلفی پرداخت. وقتی از میازاکی سوال شد که کدام فناوریها، ایدهها یا ترندها برای او هیجانانگیز هستند، پاسخ او بازیهای چندنفره بود. او خصوصا بازی Escape from Tarkov را به عنوان یک اثر چندنفره هیجانانگیز مثال زد:
من مطمئن نیستم که این یک ترند جدید باشد، اما المانها و فناوریهایی که در بازیهای چندنفره دائما در حال آپدیت شدن هستند. پس من به این زمینه به عنوان یک طرفدار و یک خالق بازیهای ویدیویی علاقه دارم. خصوصا در بازیهایی مثل Escape from Tarkov من به این المانها توجه زیادی میکنم.
سایر اعضای این صنعت به آپدیت کردن کاربرد شبکهای بازیهای چندنفره و همچنین طراحی گیمپلی ادامه میدهند تا نحوهی تعامل بازیکنان با بازیها تغییر کند. پس در حال توجه کردن به این المانها هستم.
بازی Escape from Tarkov که اصالتا در سال ۲۰۱۷ عرضه شد جزو اولین عناوینی است که در ژانر شوترهای استخراجی یا Extraction Shooter قرار میگیرد. این ژانر از بازیها روی گیمپلی واقعگرایانه و تنش زیاد تمرکز دارند. عرضهی این بازی روی توسعهی بازیهای زیاد دیگری از جمله Hunt: Showdown و حالت DMZ در Call of Duty: Warzone 2.0 تاثیرگذار بود.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
از بهترین کارگردان های صنعت گیم❤️
خدا را شکر … بهترین خبر ممکن 🙏🙏🙏
تارکوف از بهترین شوترای قرنه.پر تنش ترین بازیی که تجربش کردم.با سری سولز هم وجه مشترک زیادی داره
آخجون
به بازی سبک اکسترکشن با تم سولز چه ترکیب سمی و خوبی شود🔥🔥🔥🔥
در زمان توسعه سکیرو هم همچین اظهاراتی داشت .به نظرم اگر فرصتش براش پیش بیاد به سمت توسعه یک عنوان چند نفره حرکت میکنه
هر چه از استاد رسد نیکوست
مطمئنم تو مولتی پلیر هم سعی میکنه بهترینش رو بسازه
از RPG تک نفره فانتزی میخواد بره به شوتر چندنفره ریلستیک! 😂
بی شوخی ، کار بزرگیه اگه بتونه
حالا بخاطر ابراز علاقه به یه بازی روسی بهش حمله میکنن
وای ایده خفن و سمی به ذهنم اومد برای الدن رینگ حالا کارگردان رو نمیدونم😄❤