برندگان مراسم DICE Awards 2023 اعلام شدند؛ Elden Ring بهترین بازی سال شد
بیست و ششمین مراسم DICE Awards 2023 برگزار و فهرست برندگان مشخص شد. بازی God of War Ragnarok با ۸ برد، بیشترین جایزه را از آن خود کرد؛ در حالی که Elden Ring به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد.
این مراسم، شامل ۲۳ دستۀ مختلف میشد و همانطور که متذکر شدیم، God of War Ragnarok بیشترین برد را از آن خود کرد که شامل دستاورد در انیمیشن، طراحی هنری، کاراکتر، موسیقی، طراحی صدا و داستان میشود. اما در نهایت، Elden Ring به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد و البته ۴ جایزۀ دیگر از جمله دستاور در طراحی بازی، دستاورد در کارگردانی، دستاورد در جبهۀ تکنیکال و بهترین بازی نقشآفرینی را به دست آورد.
در کنار اهدای جایزه به بازیها و استودیوهای سازنده، DICE جایزۀ افتخاری امسال خود را به موسس دابل فاین (Double Fine)، تیم شفر (Tim Schafer)، اعطا کرد.
در ادامه فهرست برندگان بیست و ششمین مراسم DICE را مطالعه میکنید:
بهترین دستاورد در انیمیشن
- Cuphead – The Delicious Last Course
- Elden Ring
- God of War Ragnarok – برنده
- Horizon Forbidden West
- Moss: Book 2
بهترین دستاورد در طراحی هنری
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- God of War Ragnarok – برنده
- Horizon Forbidden West
- Stray
- The Callisto Protocol
بهترین دستاورد در ارائۀ شخصیت
- Call of Duty: Modern Warfare 2 – Alejandro Vargas
- God of War Ragnarok – Atreus
- God of War Ragnarok – Kratos – برنده
- Horizon Forbidden West – Aloy
- Return to Monkey Island – Guybrush Threepwood
بهترین دستاورد در موسیقی
- A Plague Tale: Requiem
- God of War Ragnarok – برنده
- Horizon Forbidden West
- Metal: Hellsinger
- Moss: Book 2
بهترین دستاورد در طراحی صدا
- A Plague Tale: Requiem
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- God of War Ragnarok – برنده
- Gotham Knights
- Somerville
بهترین دستاورد در داستان
- Elden Ring
- God of War Ragnarok – برنده
- I Was a Teenage Exocolonist
- IMMORTALITY
- NORCO
بهترین دستاورد تکنیکال
- A Plague Tale: Requiem
- Elden Ring – WINNER
- God of War Ragnarok
- Horizon Forbidden West
- Teardown
بهترین بازی اکشن
- Bayonetta 3
- Grounded
- Neon White
- Sifu
- Vampire Survivors – برنده
بهترین بازی ماجراجویی
- God of War Ragnarok – برنده
- Horizon Forbidden West
- NORCO
- Stray
- TUNIC
بهترین بازی خانوادگی
- Disney Dreamlight Valley
- Kirby’s Dream Buffet
- Lost in Play
- Mario + Rabbids Sparks of Hope – برنده
- Trombone Champ
بهترین بازی مبارزهای
- JoJo’s Bizarre Adventure: All-Star Battle R
- MultiVersus – برنده
- Rumbleverse
- SpiderHeck
- THE KING OF FIGHTERS XV
بهترین بازی ریسینگ
- F1 22
- Gran Turismo 7 – برنده
- Need for Speed Unbound
بهترین بازی نقشآفرینی
- Citizen Sleeper
- Elden Ring – برنده
- Weird West
- World of Warcraft: Dragonflight
- Xenoblade Chronicles 3
بهترین بازی ورزشی
- EA SPORTS FIFA 23
- Mario Strikers: Battle League
- MLB The Show 22
- NBA 2k23
- OlliOlli World – برنده
بهترین بازی شبیهساز/استراتژیک
- Dwarf Fortress – برنده
- IXION
- Marvel’s Midnight Suns
- Potion Craft: Alchemist Simulator
- Warhammer 40,000: CHaos Gate – Demonhunters
بهترین بازی Immersive Reality
- Cosmonious High
- Moss: Book 2
- Red Matter 2 – برنده
- Tenatcular
- The Last Clockwinder
بهترین دستاورد برای یک بازی مستقل
- IMMORTALITY
- Neon White
- Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge
- TUNIC – برنده
- Vampire Survivors
بهترین بازی موبایل
- Diablo Immortal
- Gibbon: Beyond the Trees
- IMMORTALITY
- MARVEL SNAP – برنده
- Poinpy
بهترین بازی آنلاین
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- EA SPORTS FIFA 23
- FINAL FANTASY XIV: Endwalker – برنده
- MARVEL SNAP
- Rumbleverse
بهترین طراحی بازی
- Elden Ring – برنده
- God of War Ragnarok
- MARVEL SNAP
- TUNIC
- Vampire Survivors
بهترین کارگردانی
- Elden Ring – برنده
- God of War Ragnarok
- Horizon Forbidden West
- IMMORTALITY
- TUNIC
بهترین بازی سال
- Elden Ring – برنده
- God of War Ragnarok
- Horizon Forbidden West
- Stray
- Vampire Survivors
نظر شما در مورد برندگان چیست؟
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
امان از این اخبار تکراری گوتی های الدن رینگ.
الدن رینگ همچنان میدرخشد ❤
من با این الدن رینگ حال نکردم نمیدونم چرا، گرافیک اسن نداشت البته همه چی گیم گرافیک نیست! ولی به هر حال اگه گاد زودتر از این گیم منتشر میشد بهترین بازی سال میشد 💙
لطف کن و ربط زمان انتشار رو بگو
با اون همه تبلیغ که الدن داشت معلوم بود بهترین بازی سال میشه اینو من نمیگم ign میگه و بنظرم هم درسته! گاد تو ۳ ماه اخر اومد ۲۰۲۲ اومد! کدوم بازی انحصاری که فقط رو یه پلتفرم منتشر میشه در عرضه ۳ ماه به ۱۵ میل نسخه میرسه!! الدن که روی همس به زور ۲۰ ! من این بازیو هیت نکردم نظرمو با توجه به که خودم تجربش رو داشتم گفتم.
الدن کجاش تبلیغات خوبی داشت ؟ کلا پنج تا تریلر از بازی اومد در ضمن الدن رینگ یه بازی هارکوره که به ۲۰ میلیون نسخه رسونده در قیاس با گاد که کژوال پسند تره و در ضمن گاد ۱۱ میلیون فروخته آمارو بالا نبر
امار فروش گاد تقریبا تا الان شده ۱۳ میلیون
۱ ماه پیش که ۱۱ میلیون بود شمام اخبار رو اپدیت بدید
از این ۲۰ میلیون ۷۰ درصد باس مارگیت رو نزدن هنوز! الکی به آمار فروش نناز. فقط هم ۱۰ درصد بازی رو تموم کردن میتونی سرچ کنی. پلیر های هم زمان استیم هم حدود ۸۰ هزار ثابته. ۲۰ میلیون😂
تبلیغات الدن یک دهم گادم نبود
برید الدنه پلی بدید فقط نگاه به چمناش و درختاش کنید ! 😅
بازیای فرامسافتور تو گرافیک هنری حرف اول و آخر رو تو صنعت گیم میزنن. مشکلشون گرافیک فنیه که اونم با خریداری شدن توسط سونی و دادن موتور Decima بهشون حل میشه.
فرامسافتور جز بهترین شرکت های بازیسازی در دنیاست و همه ip هاشم شاهکارن! ولی گرافیک اول اخر صنعت گیم !!! راکستار دارع بهت میخنده رددد ۲ در سال ۲۰۱۸ اومد انقلابی در صنعت گیم از همه لحاظ ایجاد کرد حتی خود بتسدا گفت راکستار جهان اپن ورلد رو یه گام جلو تر برد و ما باید الدر ۶ رو با توجه به تجربه ایی که از راکستار کسب کردیم بسازیم. و در اخر من الدن رینگو هیت نکردم.
گفتم گرافیک هنری نه گرافیک فنی. تو گرافیک فنی راکستار اوله ناتی داگ و گوریلا گیمز دوم و سوم
فرام سافتور ipهای زیادی داره که همشون رو شاهکار خطاب میکنید، بخاطر این که روی گرافیک فنی تمرکز آنچنانی نداره. اگر قرار بود مثل راکستار بازی تولید کنه و روی بخش فنی تمرکز کنه تا الان کلا یه دونه آی پی منتشر کرده بود. اما به جای تمرکز روی بخش فنی، روی گیمپلی و طراحی هنری تمرکز میکنه و این موضوع بهشون اجازه داده در ده سال اخیر ۵ بازی (۳ آی پی کاملاً جدید!) تولید کنن. نمیشه هم خدا رو داشت هم خرما. هم روی بخش فنی تمرکز کرد هم سریع بازی تولید کرد هم همگی آثار فوقالعادهای باشن. من ترجیح میدم سکیرو و الدن رینگ و بلادبورن و دارک سولز ۳ رو دریافت کنم تا این که فرام سافتور فقط یکی دو تا از اینا رو با کیفیت فنی بالاتر ارائه بده.
در ضمن از نظر Visualy و بصری، الدن رینگ بسیار هنرمندانه، اپیک و زیباست، پیشنهاد میکنم ویدیوی زیر رو حداقل تماشا کنید، چطور میشه به این گفت زیبا نیست؟ فرام سافتور با آرتیست و طراحی هنری خیلی از مشکلات فنی خودش رو میپوشونه و جهان خودش رو زیبا به تصویر میکشه:
https://youtu.be/sLDj3NqQWY4
کلا فرام سافتور و الدن رینگ و کل بازی های این سبک چیزی جز اشغال نیستن
اره گرافیک هنری الدن بدک نبود گیمپلیشم بد نبود ولی در کل اشغال
ببخشید دقیقا چقدر بازی های فرام سافتور پلی دادید ؟
ولش کن حتما دوست داشته دیس لایک بگیره این نظرو داده
فکر نمیکنم مشکل فرامسافتور کمبود وقت باشه. بنظرم ایراد از موتور گرافیکیه فرامسافتوره. همین الدن رینگ رو تو Decima میساختن الان چه شکلی میشد؟
البته میدونم سوئیچ رو یه موتور دیگه یکم سخته و باید برای مکانیکهای سری سولز هم بهینه بشه ولی نشدنی نیست مخصوصا الان که خود سونی سهامدار فرامسافتوره و کمک بخوان نه نمیگه
اتفاقا موضوع تایم برای جزئیات و خروجی بصری بیشترین اهمیت رو داره. به طور مثال هورایزن با این که به شدت محدودتر از الدن رینگ و کوچک تر هست تایم ۵ ۶ ساله صرف توسعهاش شده. خروجی بصری فوقالعاده، نیاز به پولیش و تایم زیاد داره، مگر این که بازی عمق زیادی در گیمپلی و المانهای تعاملی نداشته باشه که شبیه Tech Demo میشه. اگر اثری بخواد به صورت همه جانبه عمیق و باکیفیت باشه از جمله کیفیت بصری، باید مدت زمان زیادی در دست ساخت باشه مثل rdr 2 و مابقی بازیهایی که در عین شوکیس گرافیکی بودن گیمپلی عمیق و خوبی دارن.
خب این مشکل چطور حل میشه؟ تعداد کارمنداش باید چند برابر بشن؟
اینجاست که سونی به عنوان روح بخش صنعت گیم میتونه به فرامسافتور کمک کنه.
تصور کنید فرامسافتور جای ۳۵۰ کارمند ۱۰۰۰ کارمند داشته باشه با حقوق و مزایای بیشتر، برای بازیهاش بودجه بودجه بیشتری بگیره و به امکانات فنی سونی دسترسی داشته باشه 🔥
با این موافقم
دکتر سکویی جوگیر شده یچیزی گفته به بزرگی خودتون ببخشید داداش سالمی!؟ گرافیک اول تا اخر صنعت گیم !! 😂
در جریانی الدن رینگ یک بازی میان نسلی بود که باید بر روی ضعیف ترین کنسول نسل هشتم هم اجرا می شد؟
تو الدن پلی نده که فقط به گرافیک و کات سین میگین بازی
چه ربطی به زودتر منتشر شدن داشت آخه 😕😕
ترول خوبی بود
فطعا گاد خیلی بهتره
الدن گیم پلیش اصن در حد گاد نیست
فیزیک بازیش هم که گنده
قطعا داری بولشت میگی
Gow از لحاظ گیم پلی با الدن قابل مقایسه نیست شاید از خیلی جهات خوب باشه ولی گیمپلی به هیچ وجه
یا بازی های فرام سافتور بازی نکردی یا اعتقاد داری به صحنه های سینماتیک بگی گیمپلی
والا من از پورت pc راضی نبودم
دکمه ها همه جا به جا هستن
واقعا وحشتناکه
چرا پرش باید با F انجام بشه؟
شیفت میزنی چرا نمیدوه
لطفا نگید چرا خودت درست نمیکنی
من پول میدم انتظار دارم همه چی سر جاش باشه
دیگه الان مدیوم اصلی کنسول ها هستن و کسی پی سی رو حساب نمی کنه.انگار برای بهینه سازی پی سی شده سر بار بازی ساز ها
بازی ها معمولا دوبرابره کنسول ها روو ویندوز میفروشن، ویندوزه مایکروسافت پس از موبایل محبوب ترین پلتفرم گیمینگه، اینی هم که میبینی بهینه سازیه پی سی سخت تره چون پی سی چندین سخت افزاره، اما کنسول یک سخت افزار و کیت مشخص داره و بازی رو برای دونه دونه ترانزیستورهاش بهینه میشه
نه داش ببین پی سی پلیر چیه نه ببین چی میگم پی سی نه داش صبر کن…
اتفاقا دکمه های بازی حتی به صورت پیش فرض هم خوب جا گذاری شدن f نزدیک ترین دکمه به حرکت دیت کاربر است نمیشه هم runو dodge و jump فقط برای دکمه space طراحی می کردن این کار کل ساختار بازی را به هم میریخت
اتفاقا باید اشاره بشه که خودتم میتونی درست جایگذاری کنی همش ۱ دقیقه وقت می برد به شخصه همه چی را دم دست خودم چیدم حتی heavy attack خیلی هم راحت تر از دسته بازی کردم
اینم یه جور زندگیه 🤧
خب عزیزم دکمه ها رو کاستومایز کن زوری نیست که با همون دکمه ها بری!!
منم از پورت re4 راضی نبودم دکمه هاش قرقاطی بود با شیفت ایم میگرفتی با اینتر تیر میزدی با جهت ها ایم اینور انور میکردی ولی اونموقع چنین مسائلی بی اهمیت بودن برای من با همون قرقاطی بودن دکمه هاش بیشتر از ۱۰ بار بازی پایان رسوندم
اتفاقا تنظیمات الدن خیلی راحت بودن بعد یک ساعت بازی کردن راحت میتونی بازی کنی بدون اینکه دکمه ها گم کنی والا من با همون تنظیمات بیش از ۲۰۰ ساعت بازی کردم
اگه دنبال بهانه نمکی نباشیم میتونیم با خیلی چیزهای جزیی کنار بیایم
دارک سولز یک و سه هم دقیقا همینشکلیه
خیلی جوایز خوب اهدا شدن (بجز بخش اکشن) برندگان همه قابل پذیرش هستن
یک روز تا معرفی dlc بازی
حتی اگه لست ۲ هم با الدن عرضه تو یه سال عرضه میشد بازم الدن رینگ گوتی میشد… چون گادآف وار که از دلست۲ بالاتره و پرطرفدارتر و محبوب تره در برابر الدن دوم شد… البته نمیگم اینا بده کلا میگم.. الدن رینگ فراتر از این د لست وگاد بود.
داداش هر سال تعداد مسابقات و جوایز بازی ها زیاد میشه . نمیشه یه همچین حرفی رو قاطعانه زد
از دکل بیاد پایین جباری
بزرگان جوایزو درو کردن
جوایز تقریبا عادلانه داده شدن فقط اینکه بهترین طراحی هنری به الدن رینگ نرسید ولی بهترین دستاورد تکنیکی رو گرفت عجیبه! بقیه جایزه ها به حق بود
عجیب اینکه اصلا در اون بخش جز نامزد ها نبود
Doesn’t matter
اره ولی واس من همیشه گاد بهترین بازیست
همچنین تعداد برندگان گاد هم بیشتر بود چون حقش بود
الدن رو نگاش کردم خدایی اصن نه گرافیک داره نه فیزیک بازی هم خوبه
گرافیک و فیزیک بازی تو الدن رینگ مهم نیست تاثیر زیادی رو تجربه بازی نمیذاره چون هدفش واقع گرایانه بودن نیست اصلا
خاک بر سر شان لیدن حمال که گذاشت کادوکادوا فرامسافتور رو ۱۸ میلیون دلار بخره. خداروشکر جیم رایان اومد وگرنه از هاوس مارک و بلوپوینت و هیون استودیو و… هم خبری نبود
بازم سونی مثل بقیه مراسما ترکوند هیچ اسمی از آثار ایکسباکسم تو این لیست بلند نیست😅😅 حتی فاینال فانتسی انلاین هم جایزه گرفته
حالا ایکس فنا بیان جرات کنن بگن بازی های فوریدن وست،گرن توریسمو،استری،و فاینال بازی های بدی هستن😅🤣🤣🤣
برید دعا کنید امسال فیل اسپنسر یکم اعتبارشو برگردونه و بازی های خوبی بده
سال ۲۰۲۱ که اکثر گیم های مایکروسافت تو لیست های مختلف نامزد بودن و جایزه هم زیاد بردن اون موقع کجا بودین این بازی های مایکروسافت همه نامزد شدن یا برنده!
Forza horizon
Microsoft flight simulator
Age of Empires
Deathloop
Phsyconuts
همه اینا تو گیم اواردز هم بودن اون موقع کجا بودین؟
بهترین دستاورد تکنیکال
دقیقا این بازی اورریت و غیر بهینه روی پی سی از چه نظر این جایره رو برده؟ گرافیکشم که چیزی نداشت
این جایره لیاقت هورایزن فوربین وست بود
“بهترین کارگردانی” الدررینگ؟
خیلی در حق هورایزن فوربیدن وست و requiem tale نامردی شد تو این مراسم. به نظرم این دوتا بازی خیلی بهتر از گاد و مخصوصا الدررینگ کار کردن
امان از اورریت و هایپ
دقیقا چیش کارگردانی داشت؟ نه کات سینی نه داستان سرراستی که بفهمی بازی چی به چیه
کارگردانی نه صرفاً مربوط به کات سینه نه مطلقاً به داستان برمیگرده. کارگردانی در گیمینگ یعنی مسیر و چشمانداز رو برای جزء به جزء بازی ترسیم کنی از مکانیکهای مختلف گرفته تا دیدی که نسبت به طراحی هنری داری تا کلیت طراحی و اتمسفر بازی، رویکرد تهاجمی و دفاعی و طیف اون در مبارزه و منابع الهام برای زیستبومها، طرحریزی Lore، متعادلسازی، ترسیم چشمانداز برای تنوع در مبارزات و ابزاری که در دست داری و صدها تصمیم ریز و درشت دیگه، به عبارتی هر تصمیم گرفته میشه تحت نظارت کارگردان یا کارگردانان اثر هست. این که قابل درک نیست کسب این جایزه به اطلاعات پایین شما از طراحی و ساخت بازی بر میگرده که متاسفانه کارگردانی در گیمینگ رو به داستان و سینما خلاصه میکنید، با مدیوم سینما طرف نیستید، کارگردانی بازیهای ویدیویی شامل طرحریزی و مدیریت گیمپلی هم میشه که بحث رو کاملاً عوض میکنه.
مشکل شما اینه که فک میکنید کارگردانی خوب فقط به قرار دادن یسری کاتسینه البته اضافه کنم بازی های فرام سافتور حتی توی کاتسین هم خارق العاده هستن مثل کاتسین بینظیر گرمن داخل بلادبورن یا زنده شدن ایشین بگذریم کارگردانی فوق العاده یعنی طراحی محیط های خارق العاده که داخل صنعت گیم کم نظیر هستن شما بیا یه سرزمین داخل بازی های ویدیویی برای من نام ببر که در حد ایراسیل اف د بوریال ولی زیبا باشه یا یه سرزمین نام ببر که به اندازه بازی های میازاکی معماری خارق العاده داشته باشه بازی های میازاکی داستان سر راستی ندارن ( جز سکیرو ) ولی همون روایت داستان از طریق محیط اونم اینقدر فوق العاده فقط از کسی مثل میازاکی برمیاد میازاکی میدونه کجا باید از کاتسین استفاده کنه هر باس و npc در مکان مناسب قرار دارن حتی ایتم هاهم در مکان مناسب قرار دارن پیشنهاد میکنم دفعه بعدی که خواستید یه بازیو تجربه کنید به داستان و گیم پلی و طراحی مراحل و دشمناش نگاه کنید اگر گرافیک بالا و کاتسین دوست دارید میتونید برید فیلم ببینید
پر واضحه که تا الان هیچ بازی ای تو نسل نه چه تو بحث برد جوایز چه عملکرد مالی و غیره به پای God of war ragnarök و Elden ring نرسیده
هردوشون حسابی سرو صدا کردنو سالو مثل بمب ترکوندن
ایشالله ی بار دیگه هم کنار هم ببینیم یکی از آثار استاد میازاکی در کنار آی پی درخشان سانتامونیکا💙🤝🏻🔥
فروش خارق العاده الدن و گاد تو نسل ۹ نشون میده همچنان بازیای داستانی خیلی مخاطب دارن حتی نسبت به نسل هشتم فروش بازیای داستانی رشد داشته تازه هاگوارتزم هست از اون ور بازیایی مثل گاتام نایتز و بتلفید بسرعت از جدولای فروش محو شدن نمیدونم چرا بازم بعضی ناشرا با این وجود دارن میرن سراغ بازیای انلاین و کو آپ
ساخت ی سیستمغیر چالشی و صرفا سرگرم کننده واسه بازیای آنلاین کار سختی نیس واسه همین سازنده ها بیشتر از اینکه تو ساخت بازی های داستانی ریسک پذیر بشن سراغ راه حلای آسونشون میرن
نمونشم دیدیم گاتهام نایتز هیچ چیز چالش برانگیزی نداشت حتی بهینه سازی سالمیم نداشت و خواست این ضعفارو با بخش کو آپ بازی جبران کنه که همونم کفایت نکرد
چیزی که بازیای داستانی رو انقد خاص و پر طرفدار کرده سمره رشد چندینو چند ساله در کنار گیمر ها بوده ، ما با این دسته بازیا گیمر شدیم و هرکاریم کنیم نمیتونیم چیزی رو به عنوان جایگزین انتخاب کنیم
حتی اگه با ی سیستم تکراری هم ساخته بشن بازم میریم سمتشون نمونشم اساسینز کرید والهالا
خوبه لیست خوبیه.
گاد آو وار رگناروک با اینکه گوتی نشد اما تو بیشتر لیست ها بیشتر از الدن رینگ برنده شده
از الان باید خودم واس دیدارها خصوصی بعدی با عمو فیل آماده کنم تا سال دیگه استارفیلد گوتی بشه
یه دور دیگه به هم تبریک بگین یه چیز تکراریه مسخره رو
هر چه قدر از به داستان و موسیقی گاد اف وار رگنوراک جایزه بدن باز هم کمه
داستان بازی خیلی خوبه
خیلی خیلی خوبه به نوعی که خود من با اینکه داشتم به یک زامبی تبدیل می شدم نمی تونستم ازش چشم ور دارم و خیلی وقت بود یک بازی داستانی اینطوری منو درگیر خودش نکرده بود
ترکیب اون بازیگری و اون داستان و شخصیت پردازی بی نظیر همراه با موسیقی جادویی بازی در کنار گیم پلی همیشه گی گاد اف وار که حالا بهتر هم شده تجربه بی نظیری برای هر گیمری رغم می زنه
حیف که این بازی و الدن رینگ در یک سال منتشر شدن وگرنه که در بحث بازی سال هم خیلی حرف ها داشت
دوستانی که هم الدن رینگ بازی کردن و هم گاد وار کدومشون موسیقی بهتری داره اگه میشه جواب بدین
گاد اف وار
سوال سختی پرسیدی 😂 جایزه رو اگر به سیب تشبیه کنیم نصف سیب برای الدن رینگ نصف دیگر هم برای رگناروک ، بهترین جوابی که میتونستم بدم 😅
حب بگو از نظرم برابر هستن دیگه سیب چی بود این وسط
سیب دوس نداری ؟ آناناس خوبه ؟ :)))
من موز دوست دارم اقا محسن لطفا برای مثال بعدی رعایت کنید
خداییش موسیقی گاد رگناروک خیلی گاده😂
موسیقیش حرف نداره خودم می خوام موسیقی هاشو از یوتوب بگیرم
حرف نداره
الدن رینگ
موسیقی یکی از چیزاییه که نمیشه واقعا بین بازیا مقایسه کرد فقط میتونم بگم جفتشون عالی بودن
Elden ring
اون جعبه فشاری هایی که میگفتن هورایزن فوربیدن اشغاله پس چرا سومین بازی سال شد
یه بازی کوچیکی مثه استری بازی چهارم سال شد
دیگه حتما جعبه فنا از بس فشار هزیون میگفتن
برید یکم خودتونو خالی کنید
من همچنان میگم هورایزن اشغالیه که همتا نداره!
در ضمن سال قبل دثلوپ و سایکوناتز هم نامزد گوتی بودن اپن موقع کجا یودی؟
مبارکش باشه🌷
بهترین بازی ریسنگ هم که گرن توریسمو شد ایول بهش
پس جعبه فشاری ها کجان اگه جرات دارن بیان به این بازی چپ نگاه کنن قطعا نمی تونن چون بهترین بازی ریسینگ انتخاب شده.
همینجا چهره فشاریشون مشخص میشه😅😅
بازی های سونی همیشه بهترینن
خبر داری که سال قبل فورزا نزدیک ۶۰ جایزه برد اما همین توریسمو نسل ششمی حتی ۱۰ جایزه هم نبرده
توی سال ۲۰۲۲ مایکروسافت نماینده سبک ریسینگ نداشت ولی توی سال ۲۰۲۱ فورزا هورایزن هم کم جایزه نبرد ( صرفا جهت اطلاعات عمومی و چرت و پرت نگفتن )
یه جایزه باید باشه به عنوان بیشترین صحنه های سینمایی تو بازی ها که بدن به بعضیا
منکه کلا سولز باز نیستم
نظری ندارم 😅
Vampire Survivors بهترین بازی اکشن؟؟؟؟؟!!!!
Bayonetta 3 کلا کشکه 😑
یکم زود اعلام نکردی؟
میزاشتی سال بعد XD
یه پیام از ژنرال اردک:پر افتخار ترین بازی تاریخ فقط الدن رینگ