تریلر تمام بازی‌های PS VR2 رونمایی شده در مراسم State of Play

محمد حسین کریمی
۱۳:۵۷ ۱۴۰۱/۱۲/۰۵

در جریان رویداد State of Play پلی استیشن، شاهد رونمایی از ۵ بازی واقعیت مجازی بودیم که برای PS VR2 منتشر خواهند شد.

The Foglands

بازی The Foglands یک اثر وسترن با تم ترسناک محسوب می‌شود که برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. در تیزر منتشر شده، شاهد مبارزه با سلاح سرد و تفنگ و مقابله با زامبی‌ها هستیم.

Green Hell VR

در مراسم State of Play مشخص شد که پورت واقعیت‌مجازی Green Hell در دست ساخت قرار دارد و در سال ۲۰۲۳ به PS VR2 خواهد آمد.

Synapse

Synapse یک بازی شوتر در دنیایی علمی-تخیلی و انتزاعی خواهد بود که پروتاگونیست آن در یک دست تفنگ دارد و می‌تواند با دست دیگر خود اشیاء و دشمنان را جابه‌جا کند. شما می‌توانید دشمنان را در هوا معلق کرده و سپس به آن‌ها شلیک کنید. این عنوان نیز در سال ۲۰۲۳ به صورت انحصاری به PS VR2 خواهد آمد.

Journey to Foundation

شاید بزرگ‌ترین غافلگیری در میان عناوین واقعیت‌مجازی رونمایی شده، بازی Journey to Foundation باشد؛ بله، اثری در ارتباط با همان سریال معروفی که توسط Apple TV پخش شد. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی اقتباسی مستقیم از سری رمان‌های آیساک آسیمُو (Isaac Asimov) خواهد بود و برای عرضه در پاییز ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

Before Your Eyes

در نهایت، نگاهی بر Before Your Eyes داریم. این بازی مستقل که جایزه‌های زیادی دریافت کرده است، با پلک زدن شما کنترل می‌شود و مطمئناً قابلیت تعقیب چشم‌ PS VR2 باعث جذاب‌تر شدن این عنوان خواهد شد. Before Your Eyes در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ (۱۰ مارس ۲۰۲۳) برای PS VR2 منتشر می‌شود.


نظر شما در مورد این بازی‌ها چیست؟

HunTeR007IrNDARKSIRENتوحید (Xbox)Visible 6-tigh manParsaKratosJavad.StarmeysambAmir abdoliSpider-ManSepehr🤘Mohsenj74ParhamEAGAMEREllie terminatorMehranMincraftAlborzEzio Auditore da Firenze

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید