توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی

توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی

امیرحسین نصرتی
۰۸:۵۶ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
بازی جدید redfall

بنابر توضحیات اخیر استودیوی آرکین (Arkane Studios)، سیستم درجه‌ی سختی پویای Redfall، چالش‌های این بازی را در هردو حالت تک‌نفره و چندنفره مدیریت خواهد کرد.

استودیوی آرکین از زمان شروع کار روی Arkane، در حال تجربه‌ی چالش‌های جدیدی است که تا پیش از این بازی هرگز با آن‌ها مواجه نشده بود. به‌عنوان مثال، Redfall با وجود چندنفره و شبیه بودن به Left 4 Dead، عنوانی جهان‌باز است و اگرچه تمام آن را به‌تنهایی و تک‌نفره نیز می‌توان به پایان رساند اما حالت Co-op این بازی حداکثر تا ۴ بازیکن را پشتیبانی می‌کند و نکته‌ی جالب دیگر اینکه Redfall قرار است از سیستم درجه‌ی سختی پویا در هردو حالت تک‌نفره و چندنفره، بهره ببرد.

به‌تازگی توسعه‌دهندگان استودیوی آرکین، درباره‌ی همین موضوعات، در قالب مصاحبه‌ای در وب‌سایت بتسدا (Bethesda) سخنانی به‌میان آورده و جزئیات بیشتری از نحوه‌ی عملکرد سیستم درجه‌ی سختی Redfall منتشر کرده‌اند. به‌گفته‌ی آرکین، میزان سختی Redfall ثابت نیست و بسته به تعداد بازیکنان و هم‌تیمی‌ها، تعداد دشمنان نیز متغیر خواهد بود. همچنین مقدار پیشروی‌های بازی‌باز میزبان (Host Player) در بخش کمپین، روی سختی بازی تاثیر خواهد گذاشت و میزان آن را با تعداد هم‌تیمی‌ها، تنظیم خواهد کرد. بسته به درجه‌ی سختی که این سیستم برای شما تعیین کرده است، نوع دشمنان، نحوه‌ی حمله‌ی آنان، مقدار خطرناک بودن آن‌ها، قابلیت‌های‌شان و… تغییر خواهد کرد و هیچ‌کدام از این تغییرات، سطحی نخواهد بود.

آرکین در این‌باره، توضیح می‌دهد:

درجه‌ی سختی در Redfall پویا خواهد بود و چندین معیار وجود دارند که برای تعیین آن، همواره درنظر گرفته می‌شوند. در بخش تک‌نفره، با میزان سختیِ بخشِ کمپین، بازی را آغاز می‌کنید و متناسب با پیشروی‌های‌تان، چالش‌های بازی تغییر می‌کنند. در بخش چندنفره نیز همچنان درجه‌ی سختی و مقدار پیشروی‌های صورت گرفته در بخش کمپین مدنظر قرار داده می‌شوند اما تعداد نفرات هم‌تیمی‌ها نیز فاکتوری تاثیرگذار است. بسته به اندازه‌ی گروهِ شما، متوجه‌ی تغییراتی در دشمنانی که با آن‌ها مواجه می‌شوید نسبت به حالت تک‌نفره، خواهید شد. البته این تغییرات، همیشه و همه جا اعمال نمی‌شوند. رویارویی با دشمنان در برخی مواقع ممکن است سخت‌تر یا آسان‌تر شود و بعضی دیگر نیز ممکن است به هیچ‌وجه دچار تغییر نشوند. البته نکته نیز همینجاست؛ اینکه وقتی تعداد بازیکنان بیشتری در اختیار دارید، چیزها باید چالش‌برانگیزتر باشند اما در عین حال، [Redfall] قرار نیست یک بازی چندنفره‌ی یکنواخت باشد.

Redfall در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ (۲ مه ۲۰۲۳ میلادی) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر و در دسترس کاربران سرویس گیم پس نیز قرار خواهد گرفت. در صورت تمایل، می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از گیم‌پلیِ مبارزات و مراحل این بازی را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

منبع: Gamingbolt

کاکاسنگیخستهMaster bladeFaridBaBa WossCharlie Chaplinامیر حسینaminOnly XboxThunderDoommeysambزمین 52DARKSIRENAshen undead the bearer

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خدا کنه واقعا حالت آفلاین بازی حال بده و آدم مجبور نشه برا لذت بردن کواپ بزنتش

    HitasepGeralt of Rivia🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴Love Game
  • farhadqp گفت:

    “ به‌گفته‌ی آرکین، میزان سختی Redfall ثابت نیست و بسته به تعداد بازیکنان و هم‌تیمی‌ها، تعداد دشمنان نیز متغیر خواهد بود.” دقیقا اشکالی که بک فور بلاد داشت ولی خدارو شکر انگاری تو ردفال همچین مشکلی نداریم

    Hitasepکاکاسنگی
  • Lu Bu گفت:

    اگ بتونن همین موضوع رو خوب پیاده کنن ،میتونه مقدار قابل توجهی جلوی یکنواخت شدن بازی رو بگیره و پلیر رو تشویق کنن ک بازیو ادامه بده . بنظرمن دو اصل اساسی تو این بازی چون کواپ هست باید عالی باشه ، یکی گان پلی و گیم پلی بازی هست ک همون درخت مهارت ، و اسلحه های زیاد ، ابیلیتی های کارامد مثلاجوری نباشه ک طرف سه ساعت از بازیو رفته و هیچ ابیلیتی استفاده نکرده باشه . باید خون اشام ها یه حرکت و حمله هایی داشته باشن ک پلیر مجبور به استفاده از ابیلیتی کنن دوم داستانی ک بتونه پلیرو مجاب به تموم کردن بازی کنه . از این حرفشون خوشم اومد ک تو حالت کواپ به بستگی به تعداد، خون اشام ها زیادتر میشن و سخت تر . این خوبه ، شما میرسی به یه کمپ تو اون ۱۰ خون اشام هست بخوای اینارو چهارنفری بزنی فایده نداره ، یادمه ریج ۲ رو بعد ۲۵ ساعت گیم پلی دراپ کردم ، تنها دلیلش این بود ک وسطای بازی راحت اورپاور میشدی . میرسیدی به یه کمپ .نود درصد کمپ ها هم ک شلوغ نبود تازه داشته اوج میگرفتی با بازی و تو لذتش فرو میفرتی انمی ها تموم میشد .دوباره باید سوار ماشین میشدی فلان قدر راه رو برو تا دوباره برسی به یه کمپ و همون اش و همون کاسه ، مطمعنم ریج اگ جهان باز نبود و بصورت خطی تو سبکای دووم وتعداد انمی هارو زیاد میکرد ک طرف کم کمش بالای ۵ مین در حال کشتار انمی ها باشه و اوج لذت گان پلی بازی دریافت میکرد بازیو موفق تری میشد ،ردفال هم بنظرم باید یکم بازی رو چالشی کنه و پلیر بدونه نمیتونه سر رو بندازه پایین و فقط RT
    رو نگه داره .این خیلی میتونه کمکش کنه و بزاره پلیر اوج لذت رو از گان پلی وگیم پلی بازی ببره و اینجوری میتونه در حد خودش موفق بشه .

  • Hitasep گفت:

    همین دیشب داشتم میگفتم بازی های زیادی نیستن درجه سختی بالاشون بالانس باشه
    خب خدارو شکر حداقل ردفال اینو داشت

    کاکاسنگی🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴از پیروان bloodyblade.RedFaridCharlie ChaplinOnly XboxSoosmar (بازنشسته)
  • john117 گفت:

    از روز اول حس خوبی داشتم بهش برعکس بعضی دوستان امیدوارم تا آخر و بعد تموم کردنشم همینطوری باشه

    کاکاسنگیMIRAS
توضیحات توسعه‌دهندگان Redfall از نحوه‌ی عملکرد درجه‌ی سختی پویای بازی