داستان نهایی بازی Forspoken هیچ شباهتی با طرح اولیه ندارد
به گفتهی گری ویتا (Gary Whitta)، نویسنده مفهوم اصلی داستان Forspoken، روایت این بازی در اواسط توسعه ریبوت شده است و داستان نهایی با طرح اولیه شباهتی ندارد.
به نظر میرسد داستان نهایی بازی Forspoken در مقایسه با طراح اصلی و اولیه که اولین بار توسط گری ویتا نوشته شده بود، تغییر کرده است. در همین راستا ویتا در گفتگویی با رسانهی Video Game Writing 101، گفت که داستان Forspoken در حالی که هنوز در میانهی توسعه بود، ریبوت شد و در نهایت داستانی متفاوت با آنچه که در ابتدا برای شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) ارائه گردید را شاهد بودیم.
ویتا در حال حاضر به عنوان نگارندهی مفهوم اصلی بازی Forspoken شناخته میشود. به گفتهی این نویسنده، زمانی که اسکوئر انیکس تصمیم گرفت داستان Forspoken ریبوت شود، او دیگر نتوانست روی آن کار کند.
ویتا در این باره توضیح داد:
من در توسعهی Forspoken، کارهای بسیار اولیهای را در زمینهی طراحی Lore جهان بازی انجام دادم. با این حال من هرگز یک خط از دیالوگ بازی را ننوشتم. شرکت اسکوئر انیکس حدود پنج یا شش سال پیش، نزد من آمد و گفت: «ما یک ایده داریم اما هنوز اولیه است. آیا حاضر میشوید به ما در ساختن جهان، اسطورهشناسی و داستان کمک کنید؟»
من شروع کردم و ایدههایی برای داستان بازی آنها پیدا کردم و آنها را ارائه نمودم. اسکوئر انیکس آنها را پسندیدند و از من پرسید که آیا اتاق نویسندگان را مدیریت خواهم کرد تا به صورت جدی آن داستان را توسعه دهیم؟
ویتا در ادامه بیان کرد که اسکوئر انیکس برنامههای جدید خود را برای Forspoken در زمانی اعلام کرد که او و تیمش در حال کار روی طراحی مفهومی جنبههای مختلف این بازی از جمله نحوهی عملکرد مکانیسمهای جادویی بودند. به گفته ویتا، نام جهان بازی Forspoken یعنی Athia، در آن زمان مفهومیسازی شد.
ویتا در ادامه مصاحبهی خود گفت:
چند ماه پس از آن، اسکوئر انیکس به من و یکی از نویسندگان دیگر مراجعه کرد و گفت: «ما از نو شروع میکنیم تا داستان را به طور کامل ریبوت کنیم و میخواهیم همین الان اتفاق بیفتد».
داستانی که ما ابتدا طراحی کرده بودیم، شبیه نسخهی نهایی نبود.
بازی Forspoken در اوایل امسال برای پلتفرم رایانههای شخصی و کنسول پلی استیشن ۵ عرضه شد. این بازی حداقل به مدت دو سال پس از عرضه، در انحصار پلی استیشن خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
از هیلو اینفینیتی خیلی بهتر بود البته به شاهکار کراسفایر با متایه ۳۸ نمیگیره
اولا اینفینیت با اینفینیتی فرق داره تکرار کن هیلو اینفینیت افرین فردا دو صفحه بنویس با ولیت بیار دوما صد بار گفتم جلو مردم نرقصین زشته چی داری فشار میخوری؟
بابت این ایکس فن سونی فن بوی نماست که ظاهرش میخواد اینو رد کنه
اسکوئر انیکس فقط باید بچسبه به فاینال فانتزی و کینگدم هارت و دراگون کوئیست.
آیپیهای جدید و ریسکی اسکوئرانیکس همشون افتضاح بودن (هر چند از هیلو بهتر بودن بخصوص فوراسپوکن).
فقط سونی میتونه آیپیهای جدید (زیرو داون و گست اف سوشیما) خلق کنه و رو هم ۴۰ میلیون نسخه بفروشن.
سونی روح بخش صنعت گیم 💙
هر وقت سونی تونست بازی بفروشه به نصف فروش ماینکرفت رسید من پلیستیشن میخرم
دوتا آیپی ۴۰ میلیون فروختن خخخخخ
ماینکرفت به تنهایی بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه فروخته و اگه سری گاد، توریسمو، اسپایدرمن و آنچارتد رو بذاری کنار هم اندازه این تک بازی فروش نداشتن
خخخخخخخخ ماینکرفت ۵ دلاره ۲۵۰ میلیون نسخش میشه ۱.۲ میلیارد دلار خخخخخخ. فروش ۱۱ میلیونی رگناروگ بدون تخفیف تو سه ماه: ۷۷۰ میلیون دلار خخخخخخخ
عقل کل ماینکرفت بدون هیچ تخفیفی در حال فروش در ضمن قیمت بازی هم ۳۰ دلار پس فشار بخور هیتر عزیز اگه خواستی یا مدرک هم بهت ثابت میکنم که بازی ۳۰ دلار
یک ۳۰ دلار قیمت خود بازیه
دو پرداخت های درون برنامه ای مثل اکانت اورجینال و خرید ریلیزم (یه سری سرور اختصاصی خود ماینکرفت) هم هستن
قضیه اینجا دوشرطی شد
هرگاه A آنگاه B
البته حکم اینجا اینه که شما اگر فروش بازی های پلی استیشن به نصف فروش ماینکرافت رسید اون موقع شما پلی استیشن میخرید
خب استدلال خیلی مهمی که دارم و به نوعی نقیض این حرف شماست
اینه که استدلالی ندارم
چون حوصله ندارم به یکی ثابت کنم که سونی چقدر بازی فروخته تا بعد از ثابت شدنش تو بری پلی استیشن بخری
پس نخر ولی اینو بدون خستم چون اگه خسته نبودم بهت ثابت میکردم و قطعا یک پلی استیشن الان کنارت بود
یاد اون پاکته تو سایلنت هیل pt افتادم🤣
خوب شد خودتون به یکی دیگه از دزدیهای مایکروسافت اشاره کردید (شما هم هر وقت خــود مایکروسافت تونست یه بازی خوب بسازه بیا پز بده که ”این بازی برای مایکروسافته“). ماینکرفت توسط یک نفر ساخته شد و به خاطر ایدۀ فوقالعادهاش، افتاد رو دور فروش و همینجور داشت پیش میرفت که متأسفانه مایکروسافت این بازی رو با جاش خرید. خود پلیرهای قدیمی این بازی هم اعتراف میکنن که چند ساله بازی داره آپدیت به آپدیت بدتر میشه و دیگه اون حس قدیمش که چه عرض کنم، چند سال پیشش رو هم نداره.
وای او چه نابغه ای هستی ماینکرفت رو مایکروسافت با پول خرید پس فشار بخور دوما همچنان بعد ۱۱ سال با قدرت میفروشه سوما محبوب ترین بازی گیم پس هر ماه چهارما نسخه جدیدش هم داره میاد و چنان بفروشه که بیشتر فشاری کنه شماها رو
ببین من با ماینکرفت بزرگ شدم
بهم بگن یه بازی رو انتخاب کن تا آخر پلی بدی ماینکرفته
به جرات میتونم بگم ماینکرفت بعد ماکروسافت شد که تازه جون گرفت
اون زمان که ناچ داشت چرت و پرت به ماینکرفت اضافه میکرد (کمترینش میخ) و هیچ مارکتینگی برای ماینکرافت انجام نمیداد و همه نا راضی بودن ماکروسافت خریدشون و ماینکرفت رو متحول کرد
و خیلی هم پلیر ها هم خود استودیو راضی بودن
پس وقتی هیچی نمیدونی نظر نده
نظر ندادم، حقیقته. چندتا از دوستام که از دار دنیا فقط یه PC دارن (فن هیچ شرکت و کنسولی هم نیستن) با ماینکرفت و بخش تکنفرهاش بزرگ شدن ولی چند وقتیه دیگه هیچ کدومشون بازیش نمیکنن، بازیهای رایگان استیم رو بیشتر از ماینکرفت تحویل میگیرن این اواخر (نه برای رایگان بودنشون، برای جذابتر و باکیفیتتر بودنشون) بعد تو میگی ”هـــمـــه راضیان، هــیــچــی نمیدونی نظر نده“
یادم نبود ماینکرفتی که ماکرو خلقش کرده فقط رو کنسول xbox انقدر فروخته
گند کاری این بازی نشون میده وضعیت اسکوئر انیکس خرابه
عاقبت همکاری با سونی همین میشه از وقتی که اسکوار انیکس کامل سمت سونی غش کرد به سمت نابودی پیش رفت.
.
این شاهکار فراموش نشدنی امیدوارم هیچ وقت برای ایکس باکس عرضه نشه البته بعد از ۲ سال عمرا عرضه بشه و سونی فنای عزیز از این شاهکار در کنار شاهکارهای دیگه شون تو سال ۲۰۲۳ لذت خواهند برد موقعی که اسپایدرمن بیاد دلار میره ۱۰۰ هزار اونوقت برای هر بازی باید چند میلیون پول بدن و منی که هموم موقع استارفیلد رو به رایگان پلی خواهم داد
دلار گرون بشه اون گیم پس ت هم گرون تر میشه نابغه
اولا من فعلا تا ۳ سال بینیاز از گیم پس هستم اما کرون هم بشه میشه قیمت ۲ تا بازی که چندان فشاری به آدم نمیاره اما برای شماها فشار کامل چون باید سالی کلی پیاده بشین برای هر بازی یا اینکه برین از یوتیوب نگاه کنین
وقتی هرکی ضد ت حرف میزنه رو دشمن میبینی برچسب فن بودن میزنی روش
من pc پلیرم نه پلی استیشن😂شکی هم داری دیسکورد خود سایت هستم میتونی ببینی😂
باز خوبه مثل نتیجه همکاری با ماکروسافت نشد
میدونستی رزیدنت اویل ها هم با همکاری سونی ساخته میشن😂
🥺😂💀 Death Game
🤦♂️🤦♂️
وقتی یه محصول ، خوب از آب در نمیاد حالا همه میخوان از مسئولیت شونه خالی کنن !
دوتا از فن های سونی باعث شدن گیمه متا قرمز نشه
نه داداش این بازی شاهکاره🤡
واقعا دارم گیم پلیاشو نگاه میکنم جزئیات چهره تو درو دیواره😂
شورشو دراوردن یه مشت میای بحث و حرف جدی ببینی باز ۱۰ کامنت اول تو سرهم زدن بچه هاست