تریلر جدید بازی Lies of P گیمپلی مبارزات را نشان میدهد
استودیوی راند۸ (Round8) و شرکت ناشر نئوویز (Neowiz)، تریلر جدیدی از بازی اکشن و نقشآفرینی Lies of P منتشر کردند که در آن شاهد بخشهایی از گیمپلی کاوش و مبارزات هستیم.
به تازگی استودیوی توسعهدهنده راند۸ و شرکت ناشر نئوویز، تریلر جدیدی از بازی اکشن نقشآفرینی Lies of P منتشر کردهاند. این تریلر که به عنوان بخشی از رویداد IGN Fan Fest 2023 پخش شده است، بر نمایش هستهی گیمپلی بازی Lies of P تمرکز دارد.
با مشاهدهی تریلر جدید Lies of P میتوانیم نگاهی اجمالی به بخش کاوش و پیمایش در دنیای بازی را مشاهده کنیم. همچنین این تریلر بخشهای جذابی از مکانیسمهای سیستم مبارزهی این عنوان سولزلایک را به ما نشان میدهد که شامل انواع گزینههای حمله و دفاع بازیکنان در برابر دشمنان معمولی یا باسفایتها میشود.
سازندگان بازی Lies of P که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، در روایت داستان آن از سری مشهور پینوکیو الهام گرفتهاند. این بازی در شهر نفرین شده و ویران Krat اتفاق میافتد و بازیکنان باید با انواع ماشینها و رباتهای جنگنده به مبارزه بپردازند. همانطور که از اولین نمایش بازی Lies of P مشاهده شد، استودیوی راند۸ در ساخت آن از بازیهای شرکت فرامسافتور (FromSoftware) به خصوص Bloodborne در طراحی مبارزات سولزلایک و دنیای تاریک خود الهام گرفته است.
بازی Lies of P قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
آغوش گرم من برای تمامی بازیهای سولزبورن بازه
فک کنم میازاکی این سبک بازیو از زندگی ما ایرانیا الهام گرفته 😂
نه خدایی سولز بورن اونقدرام دیگه سخت نیست
پس چرا برا من سختیش عادی نمیشه؟ :دی
این تریلر هیچ چیز جدیدی نداشت،هرچی تو این دو دقیقه بود قبلا دیدیم
تقریبا تمامی تریلرهای منتشر شده از بازی تا به امروز تکراری بودند.
🔥
به عنوان یه فن سولزلایک و فن میازاکی هیچ وقت گارد نگرفتم جلوی اثرهای جدید سولز لایک، و مطمعنم این عناوین ک بعد الدن تعدادشون زیادترهم شده اگ موفق بشن استدیوهایی بیشتری میرن سمت این سبک از بازی و چ بسا ک بتونن این سبکو هربیشتر گسترش بدن و حتی بهتر از اثار میازاکی ، بااینکه کار خیلی خیلی سختیه ولی شودنیه
کی جز راکستار میتونه gta بسازه؟
کسی نخواسته واگرن دست روی دست زیاده گلم . میازاکی هم اویلش واست گوتی درست نکرده بعد اون همه سال کارگردانی الان به اینجا رسیده .مطمعن باش صعنت هرروز درحال پیشرفت و کسایی هستن ک الان شاید به عنوان یه عضو کوچیک یه استدیو داره کارمیکنه و ولی بعد واسه خودش اسمی دست پا کنه
ببین حرفات درسته از همه لحاظ ولی واقعا هیچکی نمیتونه راکستار بشه و نمیتونه gta و rdr بسازه
یکسری بازیا وقتی چیز جدیدی خلق میکنن تا یجایی اسم اون اثر اصلی دنبالشه از یجایی به بعد انقدر چیزهای بهتری نسبت به اون مورد اول میاد که دیگه کسی به اون اسم صداش میکنه
مثل بازی های اول شخص که اول میگفتن Doom Clone
یا بازی های ایزومتریک rpg که اول میگفتن Diablo clone
الان وضعیت برای رقابت سخته ولی خیلیا میتونن بازی مثل Gta بسازن ولی دوتا مشکل اساسی هست
یا خلاقیت و توانایی دارن بودجه ندارن مثل استدیو های ایندی
یا بودجه دارن ولی بخاطر اینکه پول بیشتری دربیارن و ریسک نکنن قید خلاقیت و میزنن مثل یوبیسافت
بخاطر همینه هنوز کسی نتونسته مثل Gta تولید کنه و نزدیک بازی Open شاهکار به Gta همون ویچره اونم فقط از نظر open world بودنش
DANTES INFERNO میخواست gow بشه . این بازی هم میخواد BLOODBORE باشه . اون موفق نشد ولی این فک میکنم میتونه باشه . هیچ بازی سولزلایکی ندیدم که بد باشه .
هیچ بازی سولزلایکی بد نیست ولی میازاکی با الدن رینگ انتظارات از عناوین سولزلایک رو به سقف چسبوند.
این بازی هم باید گیم پلی عالی داشته باشه تا به سرنوشت دانته دچار نشه…
روز عرضه رو گیم پس هست
عاشق اتمسفر این بازی شدم، بیا دیگه لعنتی…
عاشق بازیاییم که تو این دوره ی تاریخی قرار دارن Dihonored هم تقریبا همینجوری بود
دقیقا منم این مدل بازیا فکر کنم تو سبک استیم پانک هستن همین جهان شاهکار دیس انردم داخلش مثلا انگار تو دوره انقلاب صعنتی بود ولی یه وسیله هایی توش هست که بشر ماهم هنوز بهش دست پیدا نکرده درکل کنار سری بایوشاک بهترین جهان سازی هایی این مدلیو داره
دقیقا اساسین کرید سیندیکیت هم تو همین دوره ها بود
خیلی خوب ولی یه بدی داره اونم اینه که توش هیچ موجودی زنده ای نیست که بخواد با پلیر مبارزه کنه هرچی هست توش ربات و بازی یکم بی روح میشه
طراحی محیطش خیلی پر جزئیات به نظر میاد.
متاسفانه اکثر بازیای سولز لایک (به غیر از بازیای فرام سافت) به جزئیات محیط آنچنان که باید توجه نمی کنن در حالی که یکی از دلایل موفقیت بازیای فرام سافت همین طراحی هنری یونیک و پر جزئیاتشونه. خوبه که سازنده ها دارن متوجه این موضوع می شن و فقط روی اینکه سیستم مبارزه و سختی شبیه بازیای سولز باشه توجه نمی کنن.
چیزی که همیشه تو بازی ها سولز کلا منو دق میده ساکت بودن کاراکتر اصلی هست سختی بی نهایت بازی مشکلی نیست اتفاقا خوب چالش البته شرط بالانس بودن چون وقتی باس میزنی کیف میکنی اعتماد به نفس میگیری اما ساکت بودن کاراکتر دیالوگ بین دو طرف کاراکتر ها بازی کاتسین سینمایی واقعاً لازم هیجان میده به بازی این ساکت بودن کاراکتر فقط اخ اوخ گفتن نباشه صحبت کنه همه چی کاوش پیدا کردن دست نوشته ها داستان فهمیدن خیلی جذاب نیست یکی از مشکلات خیلی ها همین داستان بازی ها سولز میدونم الان متعصبین الدن رینگ ناراحت میشن ولی من خودم طرفدار اثار استاد میازاکی هستم اما خوب سلیقم اینه اینجور داستان گویی گنگ بودن فلسفی بودن خیلی ها گیج میکنه باعث لذت هیجان نمیشه داستان لامصب جادو میکنه یع بازی رو فیلم رو این طریقه داستان گویی فرام سافتور خوب نیست انگار واقعا بی هدف داری پلی میدی و ساکت بودن واقعا انگار کاراکتر لال اون حس قدرت نمیده به مخاطب با احترام نظر شخصی بنده هست البته اینکه اثار استاد میازاکی شگفت انگیز هست شکی نیست تنوع زیبایی خلق دنیا ها باس ها دشمنان متفاوت بی نظیره مثلا الدن رینگ واقعاً من همیشه برام سوال چجوری انقدر تنوع به ذهن خلاق یک انسان میرسه و چیز دیگه میازاکی که خیلی خودم دوست دارم شروع بازی سازی در سی سه سالگی از صفر تا اینجا یعنی خواستن توانستن هست میازاکی الگو خوبی برای امثال من هست که عاشق بازی سازی هستن اما از سن بالای سی نگران
یکمم از تخیلت استفاده کن ممنون
یه مورد دیگه که میخاستم اینجا مطرح کنم شاید جالب باشه اینکه با دوستم که ایشون هم سن بالا داره سی شش سالشه همسنیم علاقه شدید به بازی سازی داره وداره اموزش برنامه نویسی میبینه منم از صفر شروع کردم اما نکته جالب استادی هست که مشورت کردیم باهاش ایشون شصت سالشه دکترای انفورماتیک استاد دانشگاه مدرس بازی ساز هست جالب بود درباره بازی سایبر پانک با ما صحبت میکرد مشکلاتی که سی دی پراجکت در زمان انتشار داشت استفاده کردن از کتابخانه بجای موتور بازی سازی برنامه نویسی کامل باعث باگها سایبر پانک شده برام جالب بود با این سن از سایبر پانک اوت لست گاد آف وار فورزا هیلو صحبت میکرد مشکلات استودیو سازنده هیلو جدید حتی ایشون شاگرد پنجاه دو ساله علاقمند بازی سازی داره خیلی برام جالب بود گفتم بگم شاید کسی سن بالا علاقمند پیدا بشه که بهانه ها مختلف بیاره دنبال علاقش نره محدودیت خلاقیت میاره همیشه ایشون الان بازی میسازه در گوگل پلی میزاره اگه بهتون بگم ماهی هفتاد هشتاد میلیون درامد از گوگل پلی داشت باور کنید البته الان فیلترینگ باعث شده نصف بشع درامدش اما برای شروع دیر نیست
گیم خوبی بنظر میاد اما من همچنان راضی نشدم براش ۷۰ دلار بدم😂
روز اول در گیمپس میشه تجربه کرد
من از اتمسفر بازی خوشم اومد با اینکه سولزه ولی بعضی صحنه هاش منو یاد دیسهانورد انداخت