مکانیسم Parry ریمیک Resident Evil 4 بخاطر باس Krauser پیادهسازی شد
به گفتهی کارگردان ریمیک Resident Evil 4، پیادهسازی مکانیسم دفع حمله با چاقو در سیستم مبارزهی بازی به دلیل باسفایت Krauser و حذف صحنههای QTE بوده است.
با اینکه شرکت کپکام (Capcom) تایید کرده است که هیچ بخشی از کمپین داستانی و مناطق نسخهی اصلی Resident Evil 4 در نسخهی بازسازی شده حذف نخواهد شد اما این بدان معنا نیست که سازندگان هیچ تغییری در مکانیسمهای مختلف این نسخه ایجاد نکنند. تاکنون شرکت کپکام تایید کرده است که تغییرات قابل توجهی در روایت داستان و گیمپلی از جمله مکانیسم استفاده از چاقو یا حذف صحنههای QTE در نسخهی ریمیک رخ داده و تجربهی این بازسازی را نسبت به نسخهی اصلی متفاوت خواهد کرد. حال به نظر میرسد هر دو تغییر مربوط به مکانیسمهای استفاده از چاقوی جنگی و حذف صحنههای دکمهزنی در ریمیک، به خاطر حضور باسفایت Krauser رخ دادهاند.
در نسخهی اصلی Resident Evil 4، بازیکنان باید در صحنههای QTE مختلف با باسفایت Krauser درگیر میشدند و در نبردی نفسگیر با چاقو، به مبارزه با او میپرداختند. حال یاسوهیرو آمپو (Yasuhiro Ampo) و کازونوری کادوی (Kazunori Kadoi)، دو کارگردان نسخهی ریمیک Resident Evil 4، در گفتگو با مجلهی گیم اینفورمر (Game Informer) توضیح دادند که ایدهی اضافه کردن مکانیسمهای مبارزه با چاقو زمانی به ذهن آنها رسید که قصد داشتند بخش مبارزه با Krauser را بدون صحنههای QTE طراحی کنند. در این زمان، تیم سازندگان تصمیم گرفتند مکانیسمهای جدیدی را برای استفاده از چاقوی جنگی جهت دفع حملات توسعه دهند.
کازونوری کادوی در این باره گفت:
بعد از اینکه مکانیسم دفع حملات (Parry) در نسخهی ریمیک پیادهسازی شد، من تمایل داشتم آن را در نسخهی اصلی نیز تجربه کنم. در این زمان فهمیدم که همهچیز چقدر جالب شده است.
در حالی که ممکن است بعضی از طرفداران نسخهی اصلی بازی Resident Evil 4 از حذف شدن صحنههای QTE در نسخهی بازسازی شده، ابراز تاسف کنند اما به نظر میرسد بازیکنان امروزی از مبارزه با یک باسفایت و کشتن آن از طریق دکمهزنیهای سریع، چندان لذت نبرند. از سوی دیگر، اضافه شدن یک مکانیسم جدید به مانند Parry میتواند بسیار هیجانانگیز باشد و سیستم مبارزهی بازی را تغییر دهد؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که این مکانیسم چگونه در بازی پیادهسازی شده است.
ریمیک Resident Evil 4 در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۲ (۲۴ مارس ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
هوس این بازیو کردم
بیشترین گیمی که پلی دادم هیچوقت یادم نمیره چطور با دیدن اتمسفرش کرک و پرم میریخت . ریجنریتو واقعا رو مخ بود تا وقتی که اسلحه حرارتی و پیدا کردم :)) یادش بخیر میدونم دیگه حس قبل و نمیده اما دوست دارم تجربش کنم . به امید یه ریمیک خفن و ترس و بقای ژاپنی اصیل
اوف
مونده بودم qte رو برداشتن میخوان چکار کنن ولی مثل اینکه قراره خفن باشه
البته سیستم parry اویل سه امیدوارم نباشه و پخته تر باشه
فکر میکنم امکان فعالکردن QTEها در تنظیمات بازی فراهم باشه؛ امیدوارم برای بازیکنایی که از این ویژگی استفاده میکنند، این ویژگی را داخل تنظیمات قرار بدن.
قبلا خیلی از صحنه های qte خوشم میومد ولی الان نه اینجوری هیجان بازی بیشتر میشه
یعنی مبارزه با کراوزر میشه مثل مبارزات سکیرو؟ اگه خوب پیاده سازیش کنن که خیلی باحال میشه!
ولی اگه بد پیاده کنن جالب نمیشه
اگه همون QTE ها رو میاوردن ، بازم خوب می شد ولی اگه اینم بتونن خوب در بیارن بازم خوبه
دلم واسه mr Kennedy گفتن های سالازار تنگ شده
آخیش خیالم راحت شد فکر می کردم با حذف سیستم دکمه زنی مبارزه با کرازر حذف شده باشه
همیشه دوست داشتم شبیه لیون باشم مخصوصا با اون دستکش و اون ژاکت و موهاش🙂💙🙃
یا خدا
فرض کن با کراوزر خودت مبارزه کنی بدون هیچ کات سینی !!!!
مثل اینکه کپکام اونجا رو جوری قرار داده که باید از مهارت رزمی لیان بهره ببریم
(مثل مبارزه الی و ابی آخر لست ۲)
واسه اویل ۴ بعد این خبر خیلی هایپم بیشتر شد
واقعا این سیاست کپکام خیلی خوبه که یک ماه و دوازده روز تا انتشار بازی هیچ حاشیه ای واسه اویل ۴ نساخته و حتی داستان بازی رو هم لو نداده . اصلا ندیدم خبر بیاد تصویر یا گیم پلی از بازی لو رفته و همش رو خود کپکام منتشر کرده
کاری که پلی استیشن و ایکس باکس و راکستار نتونستن واسه بهترین بازی هاشون انجام بدن (جلوگیری از لو رفتن بازی) کپکام انجام داد
اولش فک کردم با اضافه کردن parry بازی شبیه الدن رینگ میشه نگو با اضافه کردن همچین ویژگی قرارم بازی جذاب تر بشه
جک کراورز در کنار U-3 قویترین و خفن ترین باس های رزیدنت اویل ۴ بودن و دقیقا هم پشت سر هم میومدن برات امیدوارم کپکام این دو تا باس رو تو ریمیک خوب طراحی کرده باشه
جک کرازر با اختلاف سخت ترین و طولانی ترین باس فایت بازی بود تو آخرین بخش مبارزه تمام مهماتم تا ته ته مصرف شد حتی موشک انداز هم کارشو یکسره نمیکرد آخرش با مشت ولگد بردمش ! برخلاف باس فایت اصلی بازی سدلر که یک پرتاب موشک انداز تمومش کرد از اون همه ابهت بیشتر انتظار داشتم !
خیلی امیدوارم از ریمیک دو بهتر بشه👍😘
یعنی ریمیک ۲ ضعیف بود !؟ حتی نسخه اصلیش ۱۹۹۸ از نسخه اصلی ایول ۴ برتر بود . بزن بکش جلو چمدون پر کن نبود ممکن بود واسه یه معما ۲ ماه بازی رو ول کنی بعد برگردی سر بازی خلاصه باهاش زندگی میکردی خوف عجیبی داشت اونم با گرافیک ۱۹۹۸ ! البته به قول کامیا ایول ۱ ترس سیاه بود ایول ۲ ترس سفید ! دوستانی که هر دو نسخه اول و دوم ( یا ریمیک اول و دوم ) رو تجربه کردن حرف کامیارو درک میکنن . راستی گمونم تمام نسخه های سایلنت هیل همشون ترس سیاه بودن !
خیلی دوست داشتم تو ریمیکا یا ریمستر ها مثل ریمستر هیلو ۱ و۲
امکان بازی نسخه اصلی هم باشه
کاش واقعا این سیستم رو هم به صورت اختیاری میذاشتن
واقعا موافقم
حیف که قرار نیست همچین چیزی رو ببینیم
واقعا حیف و افسوس
خیلی دوست داشتم تو ریمیکا یا ریمستر ها مثل ریمستر هیلو ۱ و۲
امکان بازی نسخه اصلی هم باشه
کاش واقعا این سیستم رو هم به صورت اختیاری میذاشتن
مورد انتظارترین بازی۲۰۲۳