طرح مفهومی و جزئیات بازی لغوشدهی Resident Evil 6.5 منتشر شد
به گفتهی Aesthetic Gamer که با نام Dusk Golem نیز شناخته میشود، قرار بود لئون (Leon) و شری (Sherry) شخصیتهای اصلی عنوان لغوشدهی Resident Evil 6.5 باشند.
طرح مفهومی این بازی که در وبلاگ یکی از هنرمندان پیدا شده بود، در ادامه قابل مشاهده است:
Dusk Golem میگوید که این بازی، نسخهی اولیهی Resident Evil 7 بوده است که به Resident Evil 6 شباهت داشت، اما داستان لئون و شری را در شهری خیالی از قارهی اروپا روایت میکرد که با الهام از ونیز ایتالیا ساخته شده بود. به گفتهی او، این نسخه شامل رویدادهایی انتخابی نیز بود. زمان کند میشد و بازیکنان موظف بودند در فرصتی محدود، تصمیم بگیرند. گویا سازندگان برای این بخش از بازی از عناوین شرکت تلتیل (Telltale) الهام گرفته بودند.
بنا بر این گزارش، کپکام (Capcom) نسخهای اصلاحشده و ۳۰ الی ۶۰ دقیقهای از بازی را میان اواخر سال ۲۰۱۲ تا اواخر سال ۲۰۱۳ تولید کرده بود. در نهایت اما، ساخت این بازی لغو شد تا بازگشت به ریشههای مجموعه مورد توجه قرار گیرد و Resident Evil 7 خلق شود. هنرمندی که به او اشاره شد، از نسخهی چهارم این مجموعه به بعد، روی تمامی نسخهها کار کرده است. چند طرح هنری از Resident Evil 3.5 و Resident Evil Village نیز در وبلاگ این شخص قابل مشاهده است.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی که در نیمه دوم خستهکننده میشوند
- گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است
- تئوریهای طرفداران درباره GTA 6 باعث خنده اعضای راکستار میشوند
- سیستم مورد نیاز Indiana Jones and the Great Circle مشخص شد
- ۱۰ بازی که هیچ یک از دنبالههای آنها در حد بازی اول ظاهر نشدند
- حجم بازی Indiana Jones and the Great Circle فاش شد
- تریلر و پوستر رسمی فیلم Snow White منتشر شد
- ریمستر سهگانه یونان God of War در یک فروشگاه لیست شد
- تریلری به مناسبت سیامین سالگرد پلی استیشن منتشر شد؛ تم با ظاهر PS1 در دسترس قرار گرفت
- معرفی فیلمها و بازیهایی با حال و هوای GTA
نظرات
واقعا خوشحالم که کنسل شد و بجاش بازی شاهکار RESIDENT EVIL: BIOHAZARD رو دیدیم
خوب شد لغو شد ، به خدا دیگه تحمل نداشتم ببینم دارم با شترمرغ کالاف بازی میکنم 🥲
قسمت ششم که دیگه عملا رزیدنت نبود و یک جاست کاوز خالص بود
به جز قسمت لیان اره بقیه مثل جاست کاوز بود
جاست کاوز؟
بیشتر شبیه مد زامبی کالاف دیوتی سوم شخص شده بود
🤣🤣🤣 شتر مرغو خوب اومدی
والا کمپین کریس یه جوری بود که دیگه از یه جایی به بعد احساس حماقت به آدم دست میداد بخاطر بازی کردنش
مقایسه شود با لحظه پیاده شدن ایتن از دوج چلنجرش و زدن اون زنگ لعنتی….🤐🤐
دا جاست کاز هم دیگه اینطوری نبود که با هلکوپتر از برج رد بشی بزنی به یه پشه غول و اسا با دو تا تفنگ بپری پایین تند تند تیر بزنی یه لشکر زامبی رو بکشی
والا ما یادمونه گلوله حکم گنج داشت تو رزیدنت بعد تو شش همین طوری گلوله ریخته بود با فنون کنگ فو و یه لشکر زامبی 😂😂
البته داداش اویل ۶ قروقاطی از پاندای کونگ فوکار و کالاف دیوتی بوود :)))
این تصویر برای RE6 هستش آقای قربان پور
لطفا اصلاح کنید
من نمیدونم چرا کپکام یه عنوان کاملا جدا که پتانسیل لازم رو برای این حجم از اکشن و ژانگولر بازی داشته باشه خلق نمیکنه و هر از چند گاهی به سرش میزنه که رزیدنت اویل رو اینجوری به فنا بده!؟
انصافا همون رزیدنت اویل ۶ هم اکشن و گان پلی نرم و فوقالعاده سریع و جذابی داشت؛ و مشکل بزرگش همین بود که رزیدنت اویل بود و از اصل خودش دور شده بود…
“زمان کند میشد و بازیکنان موظف بودند در فرصتی محدود، تصمیم بگیرند. گویا سازندگان برای این بخش از بازی از عناوین شرکت تلتیل (Telltale) الهام گرفته بودند.”
قبل از اینکه چیزی به اسم Telltale Games وجود خارجی داشته باشه، خود سری اینکار رو انجام داده بود، در واقع این یه ارجاع به نسخۀ سوم سری با نام RE3: Nemesis بوده که وقتی نمسیس به شما حملۀ مستقیم میکرد، زمان کند میشد و شما میتونستی تصمیم بگیری که از اون محیط فرار کنی یا بایستی و باهاش مبارزه کنی.
کاش رزیدنت اویل های اکشن رو تو نسخه های فرعی ادامه میدادن
از اول هم میگفتن آغا اینا اکشنه دوست داشتی بیا بخر
اویل ۶ درسته طرفدارای قدیمی ازش ناراضی بودن ولی پلیرهای جدید دوستش داشتن
دا اکشنش خیلی قوی بود از صد تا فیلم بهتر بود ولی رزیدنت نبود باید همین گانپلی رو برا یه عنوان دیگه میاوردن
دقیقا
کاش همون بیلد رو تبدیل به یه IP جدید میکردن اصلا
خیلی خوب بود
نسخه ۶ شاید به لحاظ وفاداری به ریشه خوب نباشه اما به عنوان یه بازی اکشن جذاب بود به علاوه نسخ ۵ و ۶ شخصیت هایی رو معرفی کردن که حداقل من دوست دارم دوباره ببینمشون