حالت هاردکور The Callisto Protocol به زودی اضافه خواهد شد
به تازگی آقای گلن اسکافیلد (Glen Schofield)، کارگردان عنوان The Callisto Protocol از طریق حساب توییتر خود، خبر اضافه شدن درجه سختی هاردکور و یک زره جدید را در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) داده است.
با وجود عدم استقبال منتقدین و گیمرها از عنوان The Callisto Protocol که ضرر مالی بزرگی را برای استراکینگ دیستنس (Striking Distance) به ارمغان آورد، استودیوی سازنده همچنان به پشتیبانی و ارائه به روزرسانیهای مختلف این عنوان ادامه میدهد. کارگردان این اثر و موسس استودیوی استراکینگ دیستنس، آقای گلن اسکافیلد در قالب یک توییت خبر از اضافه شدن حالت هاردکور به بازی را داد که مردن در این حالت جدید به معنی پایان خواهد بود و بازیبازان باید تجربه بازی را از نو آغاز کنند.
همچنین دارندگان نسخه Season Pass بازی نیز از اولین زره جدید بسته Outer Way Skin Collection برخوردار خواهند شد. این زره جدید تحت عنوان Outer Way Armor برای شخصیت جیکوب لی (Jacob Lee) منتشر خواهد شد. آقای اسکافیلد در ادامه نیز از طرفداران دعوت کرد که در ساعت ۲۲ امشب منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از این عنوان باشند که انتظار میرود این اطلاعات جدید به معرفی حالت هاردکور و اسکینهای بازی بپردازد.
عنوان The Callisto Protocol در حال حاضر برای پلتفرمهای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
دوستانی که از بازیش خوشتون نیومده
لطفاً میتونید بگید چرا؟
به عنوان کسی که باهاش کلی لذت حلال کسب کرد واسم سواله
هیتر دلیل نمی خواد که. D:
هرکس میتونه نظر خودشو داشته باشه و باید به نظر همدیگه احترام گذاشت
اتفاقاً این دوستمون خیلی خوب توضیح داد و تا حدی قانعم کرد
داستان ناقص و Underwhelming. چیزی که احتمالا با DLC قراره تموم بشه.
کرکترهای ضعیف (جز Warden که خیلی کم دیدیمش)
محیط های به شدت خطی. Backtracking صفر. حتی پنج متر نمیتونی برگردی عقب و ایتم های قبلی رو برداری. این ویژگی شدیدا برای بازی های Survival horror مهمه
ایونت های Scripted تکراری. (مثل اون Enemy روی Chest ها)
تنوع دشمن خیلی کم. باس فایت آخر به شدت احمقانه.
گیمپلی شدیدا تکراری. سیستم Melee و Dodge خوشگل ولی به شدت سطحی و ساده
نبود ذره ای ترس و Sense of dread برای عنوان مثلا Survival horror . مشکل اصلی این عنوان همینه. به عنوان یه Survival horror خیلی ترسناک معرفی شد ولی در بهترین حالت یه عنوان اکشن سینماتیک متوسطه. انگار کل بودجه سر بازیگر های معروف و motion capture و ویژوال بازی خرج شده
اینم اضافه کنم که من انقدر منتظرش بودم که پیش خرید کرده بودم
داستانش به عنوان یه بازی مستقل خیلی ضعیف بود ولی فک کنم جوری ساخته بودن که نسخه ی دوم رو بسازن ( خود سازندش فک کنم یه جایی گفته بود که دوست داره تبدیل به یه فرنچایز کنه بازی رو )
از نظر بنده داستان اصلا ناقص نبود
کرکتر هام کجا ضعیف بودن داداش
بازی خطی بود اوپن نبود خیلی هم خطیش قشنگ بود
برای نسخه اول دشمن هاشم تنوع کافی داشت
اخه مسخره گیم پلی این تکراری یا گیم پلی dead space با اون متای بالا
داداش سنت بالاست اینقدر بزرگ شدی که از این چیزا نترسی
به ضرس قاطع میگم به حرف هیچ گوش نکن و برو حتما بازیم انجام بده شک نکن شگفت زده میشی
امیدوارم فروشش خوب بشه تا سازنده و ناشر متضرر نشن👍🎈
🌚
آیپی تازه نفسه . شاید آن طور که باید الگوها رو پیاده سازی نکرد اما شایسته نیست کل پروژه هم محکوم کرد .