شرکت Take-Two به دنبال تعدیل نیرو و کاهش هزینهی ۵۰ میلیون دلاری است
شرکت Take-Two روز دوشنبه اعلام کرد که به عنوان بخشی از برنامهی کاهش هزینههای ۵۰ میلیون دلاری این شرکت، تعدیل نیرویی در بخشهای مختلف صورت خواهد گرفت.
شرکت مادر راکستار گیمز (Rockstar Games) و 2K Games این برنامه را پس از اعلام آمار مالی سهماههی سوم سال مالی مشخص کرد. سهماههی سوم سال مالی Take-Two در دسامبر سال گذشته به پایان رسید. Take-Two در مورد این برنامه و نیاز کاهش هزینهها گفت:
با توجه به افت مالی کنونی بازار و تعهد Take-Two به بازدهی بالا، این شرکت قصد دارد تا هزینههای سالانهی خود را تا ۵۰ میلیون دلار کاهش دهد. این برنامه در سهماههی چهارم سال مالی ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. این برنامه شامل پرسنل، پروسهها، ساختار و نواحی دیگر شرکت میشود. تمرکز اصلی این برنامه روی بخشهای انتشارات و سهامی خواهد بود.
این برنامهی کاهش هزینهها در ترکیب با ۱۰۰ میلیون دلاری خواهد بود که در نیتجهی هم نیروبخشی با شرکت Zynga ذخیره خواهد شد. انتظار نمیرود که برنامهی چند سالهی عرضهی ما تغییری پیدا کند. Take-Two بر این باور است که این اعمال در ترکیب با تمرکز این شرکت روی رشد سودآور به ما اجازه خواهد داد تا نتایج مالی بهتری را در آینده شاهد باشیم.
در مصاحبهای با Gamesindustry.biz، مدیر عامل شرکت Take-Two یعنی آقای استراس زلنیک (Strauss Zelnick) گفت که هدف این برنامه کاهش نیروی کار کلی شرکت به صورت وسیع نیست:
ما به پشتیبانی و ساخت تیمهای توسعهی خود ادامه خواهیم داد. ما باید به هزینههای سربار خود نگاه کنیم و در این مورد دقیق باشیم. انتظار نمیرود که شاهد کاهش نیروی کار کلی شرکت به صورت وسیع باشیم. در عوض ما دپارتمان به دپارتمان پیش خواهیم رفت و سعی خواهیم داشت تا بازدهی را افزایش دهیم.
تعدیل نیروی شرکتهای بزرگ بازی اخیرا به اتفاق مرسومی تبدیل شده است. مایکروسافت هم قصد دارد تا پایان ماه مارس ۱۰ هزار نفر از کارکنان خود را اخراج کند. این یعنی حدود ۴.۵ درصد نیروی کار ۲۲۰ هزار نفری این غول فناوری به زودی از بیکار خواهند شد.
اطلاعات بیشتری در مورد این برنامه در جریان جلسات مالی سهماههی آخر شرکت Take-Two برملا خواهد شد.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
- رسمی: بستههای الحاقی، ریمیکها و ریمسترها میتوانند کاندید بازی سال در The Game Awards شوند
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
اخع تو با این همه درامد چرا ؟؟؟
این دیگه بدجنسیه خدایی با این همه درامد
تیک تو و ماکروسافت و گوگل و متا و آمازون دارن ورشکست میشن😱
در حالیکه تمام شرکت های آمریکایی دارن سیاست تعدیل پیش گرفتن حالا غلط یا درست اما سونی فنا چکار کردن سر همین کار توسط مایکروسافت
ظاهرا VI بیشتر از انتظار هزینه بر بوده
صبر کنید نتیجه گیری کنم
اقتصاد رو به افول غرب 🔥🔥🔥🔥🔥
مثل اینکه سیر نشدن از اینهمه درامدی ک از عناوینشون داشتن میخوان یه عده رو از نون خوردن بندازن
عوض اینکه باهمکاریشون پروژه هارو تسریع ببخشن
و باز هم دم اپل گرم که تعدیل نیرو نکرد که نشان دهنده مدیریت عالی تیم کوکه
باز دوستان میگن میره برا gta لایسنس ماشین بخره اینا جیب ملت میزنن
سر در نمیارم صنعت گیم یکی از پر رشدترین صنعت هاست و باید موقعیت شغلی هم هرو به افزایش باشه حالا این تعدیل نیرو ها چی میگن ای وسط نمیفهمم