تریلر جدید بازی Wanted: Dead دشمنان و باس‌ها را نشان می‌دهد

مهدی مصطفایی
۱۳:۱۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳

استودیوی سولیل (Soleil) و شرکت ناشر ۱۱۰ اینداستریز در تریلر جدید بازی Wanted: Dead به نمایش مبارزه‌ی شخصیت اصلی با انواع دشمنان و باس‌فایت‌ها پرداخته‌اند.

به تازگی استودیوی سولیل، توسعه‌دهنده‌ی بازی اکشن Wanted: Dead و شرکت ناشر ۱۱۰ اینداستریز، در ادامه‌ی انتشار تریلرهای مختلف برای تشریح بخش‌های مختلف بازی، ویدئوی جدیدی را به اشتراک گذاشته‌اند که در مورد تنوع دشمنان و باس‌ها اطلاعاتی را ارائه می‌کند.

در این تریلر سه دقیقه‌ای می‌توانیم انواع دشمنان بازی Wanted: Dead را ببینیم که از سربازان عادی با تجیهزات پیشرفته تا رئیس‌های باندهای تبهکاری در میان آن‌ها حضور دارند. بازیکنان برای زنده ماندن در برابر حمله‌ی گروه‌های مختلف دشمنان باید دائما در محیط جابجا شوند و استراتژی‌های خود را بر اساس تجهیزات و شیوه‌ی حملات دشمنان، تطبیق دهند.

به نظر می‌رسد بازی Wanted: Dead از نظر تنوع باس‌فایت در وضعیت قابل قبولی باشد. در تریلر می‌توانیم چند نمونه از این باس‌ها را مانند ربات‌های پیشرفته با قابلیت‌های تیراندازی قدرتمند، یک تک‌تیرانداز مزدور با تجهیزات استتار یا یک جنگجوی ویژه با سرعت باورنکردنی و سلاحی که می‌تواند نوار سلامت او را پر کند، مشاهده کنیم.

بازی Wanted: Dead قرار است در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ (۱۴ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.

aliX_Wolverine_XMalassezia furfurÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔAnubysParhammeysambAmirchAmirsadeqمحمدامین حیدریHunTeR007IrNAAS(بازگشته است)

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید