ریمیک Resident Evil 4 شامل ماموریت جانبی و دشمنان جدید است
کپکام جزئیات جدیدی از ریمیک Resident Evil 4 را منتشر کرد که در آنها به اضافه شدن ماموریتهای جانبی، چاقوهای شکستنی و بهبود گیمپلی شخصیت همراه اشاره شده است.
اخیرا شرکت کپکام (Capcom) جزئیات جدیدی را در مورد بازسازی بازی Resident Evil 4 به اشتراک گذاشته است. این ناشر ژاپنی تایید کرد که صحنههای کلیدزنی سریع (QTE) نسخهی اصلی، در این بازسازی حذف شدهاند. با این حال محتوای جدیدی به مانند ماموریتهای جانبی و چاقوهای شکننده به ریمیک Resident Evil 4 راه خواهند یافت.
شرکت کپکام برای ارائهی ایدهای بهتر نسبت به آنچه که طرفداران باید از این بازسازی انتظار داشته باشند، اطلاعاتی را با مجلهی گیم اینفورمر (Game Informer) به اشتراک گذاشت. به نظر میرسد مهمترین تغییر این ریمیک نسبت به نسخهی اصلی، حذف رویدادهای QTE باشد.
گیم اینفورمر در ادامه توضیح داد که ماموریتهای جانبی به ریمیک Resident Evil 4 اضافه شدهاند که بازیکنان میتوانند آنها را از طریق آگهیهای آبی رنگ پخش شده در محیط بازی پیدا کنند و به کامل کردن آنها بپردازند. این ماموریتهای جانبی شامل حل معماها یا ردیابی و کشتن یک دشمن خاص خواهند بود. همچنین کلکسیون مدالهای آبی که در نسخه اصلی Resident Evil 4 وجود داشت، در بازسازی نیز گنجانده شده است.
یکی از جالبترین تغییرات گیمپلی ریمیک Resident Evil 4 مربوط به محدودیت استفاده از چاقو است؛ به این صورت که چاقوها دوام مشخصی دارند و پس از چند بار استفاده میشکنند. با این حال، بازیکنان میتوانند چندین چاقو را در Inventory خود به همراه داشته باشند. علاوه بر این، بازیکنان قادر خواهند بود جواهراتی که در محیط پیدا میکنند را در ازای دریافت گیاهان دارویی زرد، نقشههای گنج و پیوستهای سلاح، با تاجر معامله نمایند.
به گفتهی کپکام، هوش مصنوعی اشلی گراهام (Ashley Graham) در ریمیک Resident Evil 4 با تغییراتی همراه است. اشلی دیگر نوار سلامتی ندارد و اگر آسیب زیادی ببیند، روی زمین خواهد افتاد و بازیکنان باید او را احیا کنند. با این حال اگر اشلی در حالتی که روی زمین افتاده از دشمنان ضربه بخورد، خواهد مرد. کپکام در این باره توضیح داد که تیم سازنده قصد داشت با بهبود هوش مصنوعی و گیمپلی اشلی، او را به جای یک کودک حساس که مدام نیاز به مراقبت دارد، به یک همراه طبیعی و هوشمند تبدیل کند. اشلی هماکنون میتواند در بسیاری از موقعیتها به بازیکنان کمک کند؛ برای مثال میتوان او را از طریق یک گذرگاه کوچک به پشت یک درب قفل شده فرستاد تا آن را باز نماید.
ریمیک Resident Evil 4 برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و جدیدترین نسخه از سری بازسازیهای شرکت کپکام به شمار میآید. با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در دسترس قرار گرفته، به نظر میرسد کپکام برای موفقیت این بازی برنامههای مطمئنی دارد و انتخابهای هوشمندانهای در زمان بازسازی آن گرفته است. Resident Evil 4 Remake در تاریخ (۴ فروردین ۱۴۰۲) ۲۴ مارس ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
better yet
ریمیک های رزیدنت ایوِل همیشه عالی بودند
رزدینت اویل ۳ ریمیک:
رزیدنت اویل ۳ شاهکاری نه تنها در بین بازی های ریمیک بلکه شاهکاری فراتر از بازی های دیگه ست🗿
به جای رزیدنت ایول باید بگیم رزیدنت اِیوَل😍😍😍😍😍😍
همون شکل اصلی فضای بازی؟ یا مثل ۲ تمام ترسناک یا مثل ۵ تمام اکشن میشه؟
بازی که گرافیک عالی نشون میده و دلیل اصلی حذف qte هم اینکه منسوخ شده و منتقدان نمرات منفی میدن و کپکام نشون داده که نمره براش اهمیت داره و میخواد نمره بالای ۹۰ اویل ۲ ریمیک تکرار کنه.
مراحل فرعی هم باعث میشه بازی جذاب تر به نظر بیاد و بازیکنان وقت بیشتری تو بازی خرج کنن که ی نکته بدشت مثبت میاد.
یکی از مشکلات نگران کننده اینکه بازی یکم از روی لست آف اس الهام گرفته تو بخش نوار سلامتی و عوض کردن سلاح ها
نوار سلامتی بازی شبیه نسخه اصلی چطور میگی از لست اف اس الهام گرفته ؟؟ اگه منظورت حذف نوار سلامت اشلیه که فک نکنم لست اف اس اولین بازی این شکلی بوده باشه
این بازی یکم از روی لست الهام گرفته ، نوار سلامتی بازی کلا شبیه لست هس حتی عوض کردن سلاح هم همین طور.
حالت مخفی کاری هم به بازی اضافه شدن عین لست آف اس ، حتی حمله از پشت با چاقو به انمی هام از لست الهام گرفتن.
در کل بازی عالی مینوازد من که عاشقش شدم 🔥🔥🔥🔥
پیش بینی من از نمرات اگر به بازی وفادار باشه بالای ۹۰
در غیر این صورت از ۸۳ تا ۸۷
عزیز نوار سلامت لست که از رزیدنت اویل ۴ الهام گرفته برو نسخه اصلی رزیدنت اویل ۴ رو ببین دقیقا نوار سلامتش همینه اصلا خود لست از رزیدنت اویل ۴ خیلی الهام گرفت بعد تو اومدی برعکسش رو میگی ؟؟ نوار عوض کردن سلاح ها هم شببه رزیدنت اویل رولیشنز ۱ شده که سال ۲۰۱۲ اومد و قبل تر از لست ، در مورد مخفی کاری هم لست اف اس اولین بازی نبود که مخفی کاریش این شکلی بود
خوشحالم که همه طرفدار سفت سخت اویل ۴ هستن و مث سونی فنا نیستین که تعصبی روی انحصاری خودشون هستن 🔥🔥🔥
سالی که رزیدنت اویل توش باشه ساله
حق
این چند وقت که هر سال ایول داشتیم
حتی شده به دی ال سی
مثل امسال که شدو آف رز رو داشتیم
نظر شخصی هیچکدام از تغییرات رو دوست نداشتم. نمیدانم سازنده ها چه پدر کشتگی با hp همراه دارن. تمام بازی هایی که یک همراه با شماست این مسئله رو نادیده می گیرن و این باعث میشه یار شما تبدیل به یک دیالوگ متحرک برای بازگو کردن داستان بشه. البته برای برخی بازی ها این مسئله قابل درکه.
وقتی همراه شما دارای نوار سلامتی است این ویژگی باعث جذابیت گیم پلی میشه به خصوص رزیدنت اویل که اسم ژانر بقا و وحشت رو یدک میکشه.
«زمین خواهد افتاد و بازیکنان باید او را احیا کنند» همه بازی ها این چنینی این ویژگی رو دارند اما تو کل گیم پلی شاید فقط دو یا سه بار این مسئله رو شاهد باشیم. تو tlou شبیهش وجود داره. وقتی کلیکرها یارتون رو میگیرن شما باید نجاتش بدین. اما چند بار شاهدش بودیم؟ چقدر در گیم پلی تاثیر گذار بود؟
از همین الان باید گفت که به احتمال زیاد هوش مصنوعی برای اشلی ضعیفه که سازنده ها این ویژگی رو حذف کردن و دارند بهانه تراشی می کنند.
عالیه
من:سونی یه لطفی برام میکنی
سونی:بله جونم
من:کپکام رو بخر انحصاری کن
سونی :به روی چشم
من: تا سیب زمینی فنا از شدت فشار له شن
تا کی میخان فنبوی باشین؟چرا بدتون میاد بقیه از گیما لذت ببرن؟بخدا قسم من خودم دوست ندارم مایکرو اکتی رو بخره…لطفا یکم ذات انسانیت داشته باشین
از خواب بیدار شو
فقط اطلاع بدم اکتیویژن داره خریده میشه، همین
کپکام:بیا👍
😁
بامزه نبود
فعلا که جیمی تون داره از شدت فشار له میشه که مبادا کال اف از دستش بپره
همه دارن دم از زد انحصار میزنن جدیدا حتی همین سونی که تو اسم کنسولشو گذاشتی پروفایلت
دکمه زنی رو که برداشتن ، چاقو هم که میشکنه ، ماموریت فرعی دیگه چیه خدایی! ، مخفی کاری هم اضافه کردن !!!
تورو جدتون نری.نید تو بازی، چیزی اضافه نکنید بذارید همون حالت اورجینال بمونه
دوستانی که فرق ریمیک و ریمستر رو نمیدونن ، این پست رو کامل بخونن … چیز جدید 😉
اونی که از گوشهاش میگیرن و میکننش تو آبرنگ و میگن ریمیکه ، ریمیک نیست ،بزک دوزکه ، اینو میگن ریمیک
حذفیات نداشته باشه نمرش تا ۹۵ میاد
من تو بازی های سوم شخص، خیلی دوست دارم لباس های مختلف براشون طراحی کنن، مخصوصا که با پوشیدن اون لباس یه قابلیت هم به کارکتر اضاف بشه ، اینجوری ارزش تکرار بازی برام بیشتر میشه.
هایپ شدید
این دشمنای جدید شامل ریجنریتور های جدیدم میشن ؟ لعنتیا هنوز جای گازاشون درد میکنه😐
ینی چی QTE هارو حذف کردن؟ ._.
پس اون مبارزه خفن با کراوزر چی می شه؟ ._.
اتفاقا بهتر شد نصف باس فایت مجبور بودی دکمه بزنی اصلا حال نمیداد
بخاطر اینکه کنترل بازی اورجینال مدل tank control بود و گزینه خاصی هم برای جاخالی دادن ضربات دشمنا وجود نداشت مجبور بودن با استفاده از QTE شانس بازیکن رو مقابل باس ها بالا ببرن. وگرنه با توجه به کند بودن شدید کنترل لیان باس ها واقعا عذاب آور می شدن!
تو این یکی کنترل ها خیلی روون ترن و قابل درکه که QTE هارو به همین دلیل بردارن اما انصافا دلم به حال مبارزه لیان و کراوزر می سوزه! یکی از خفن ترین لحظات داستان بود!
طبق شایعه ها کراوزر دیگه نقش منفی نداره اینجا
اخه چاقو مگه میشکنه که قابلیت مهمی باشه اومده تو بازی
رزیدنت اویل zero توش چاقو میشکست ،میزدی به زامبی ها در حین درگیری نزدیک
این تغییرات مادامی که به هسته گیم پلی کلاسیک لطمه وارد نکنه قابل پذیرش و حتی تقدیره،امیدوارم تجربه جالبی باشه چه برای طرفدارای کلاسیک و چه کسانی که تازه میخوان این شاهکاره بی مانند در سبک خودش رو تجربه کنن👍🎈
هر چی بیشتر خبر ک میشنوم بیشتر بی صبر میشم 😂😵🤩🤩
خیلی انگیزه برای تجربش دارم. 😍😍
خیلی هایپمممممم
کپکام کارش رو بلده.
بایدم اینطور باشه وگرنه برای من فقط تغییر گرافیکی خوش نیست. ریمیک نباید حذفیات داشته باشه بلکه باید چیزی بهش هم افزوده بشه از جمله گان و انمی و مراحل اضافی جذاب و …
.
من از دد اسپیس ریمیک چنان خوشم نیومد چون فقط تغییر گرافیکی داشت و بهینه سازیشم خوب نبود، هر شخصی سیستمش به دد اسپیس نمیکشه یا نخریده، همون قدیمی رو بازی کنه بهتر تره.
متوجه نشدم منظورت از بهینه سازی خوب نبود چیه ؟!
تا الان ۵ ساعت از بازی رو رفتم و به نظرم از همه لحاظ فوق العاده بوده . برای من به شخصه دد اسپیس بهترین وحشت بقا تاریخه البته با احترام به اویل .
بهینه سازی بد این نیست که بیاد صفر فریم بده یا اینکه مثل فوراسپوکن بشه که در این صورت دیگه رسما تعطیله
.
دد اسپیس مشکل افت فریم داره خصوصا در کارت گرافیک هایی مثل ۱۶۶۰ و ۱۶۵۰ و …
توی ۴۰۹۰ و ۳۰۹۰ که معلومه با افت فریم زیاد مواجه نخواهیم شد بلکه باید در سیستم حداقل بازی رو چک کنیم.
همچنین اینکه بازی چنان گرافیک انچنانی و مطابق با سیستم مورد نیاز نداره، من که تفاوتی میان گرافیک دد اسپیس ریمیک و ایول ۲ ریمیک نمیبینم در حالی که دد اسپیس بیش از حد سنگینه و بهینه نیست.
.
دد اسپیس شاهکاره در این شکی نیست
قبول دارم گرافیک بازی خارق العاده نیست اما قابل قبول هست . در مورد افت فریم چون تجربه بازی با PC نداشتم نمیتونم نظری بدم اما با PS5 و حالت Quality من تا اینجا افت فریم خاصی ندیدم و بازی عملکرد خوبی داره . در کل هر دو عنوان شاهکار هستند و امیدوارم ریمیک های بیشتر و بهتری ازشون ببینیم …
کپ کام بهترین شرکت دنیاس
نفشه اصلی بازی کاملا قابل توسعه اس و میشه روندشو طولانی تر کرد/ مراحل فرعی هم خوبه البته
.
خواهشا دوزار شعور و عقل هم به اشلی اضافه کنن/ رو مخ ترین کاراکتر تاریخ رزیدنت اویله با اون هوش بالاش :))
تا حالا هیچ بازی تو زندگیم به اندازه ی رزیدنت اویل ۴ ارزش تکرار نداشته.
باید دید کپکام میتونه این خصوصیت رو تو بازسازی این عنوان هم حفظ کنه یا نه؟
با شنیدن خبر وجود دشمنان و مراحل فرعی جدید تو این ریمیک آدم قند تو دلش آب میشه. فقط کیفیت طراحی مراحل نباید پایین باشه که عنوان بی دلیل طولانی و خسته کننده بشه و اون ارزش تکرار بالا که گفتم از بین بره.
واقعا خیلی عجیبه ارزش تکرار این بازی
به طرز غیر قابل باوری بالاست و با هر بار بازی کردن به هیچ وجه خسته کننده هم نمی شه !!
به خصوص منی که به شخصه بخاطر اینکه زیاد نمی تونم بازی کنم برای همین زیاد یه بازی رو تموم نمی کنم «بزور به ۳ بار برسه 😐» برسه ولی بعد از چند بار تموم کردن ایول ۴، بازم چند وقتیه با خودم کلنجار می رم بازی دیگه از ایول رو بازی کنم یا همین نسخه رو دوباره تموم کنم
جوایز همیشگی کپکام برای به پایان رسوندن بازی، درجات سختی جدید که توش بعضا گیم پلی جدید هم به بازی اضافه میشد، حرفه ای شدن گیمر که بتدریج میتونستی حتی با یه تیر تو چشم و یه کومبو چندین زامبی رو همزمان بکشی! و…
کلا اوج بلوغ کپکام در تهییج گیمرا به بارها بازی کردن یک عنوان رو تو این بازی دیدیم.
گرفتن محتوای داستانی جدید و با کیفیت ایدا رو هم نباید از یاد ببریم.
سلطان داره میاد😁🍺💝💯
چه خوب اسلحه فروش ظاهرش تغیری نکرده عالیه فقط کاش مرحله دهکده توی شب اتفاق نیوفته یا زیاد هوا تاریک نکنن تا اون حس نسخه اورجینال بده
تنها نکته مثبت عید امسال همین رزیدنت ۴ و ملاقات مجدد با لیان
به به یک شاهکار دیگه به این میگن بازی ترسناک نه اون لگبت بازی و سریال the last of us
کپکام در این باره توضیح داد که تیم سازنده قصد داشت با بهبود هوش مصنوعی و گیمپلی اشلی، او را به جای یک کودک حساس که مدام نیاز به مراقبت دارد، به یک همراه طبیعی و هوشمند تبدیل کند. اشلی هماکنون میتواند در بسیاری از موقعیتها به بازیکنان کمک کند؛ برای مثال میتوان او را از طریق یک گذرگاه کوچک به پشت یک درب قفل شده فرستاد تا آن را باز نماید.
خوب اینو که قبلا تو نسخه اصلی هم شاهدش بودیم که.
ولی از اینکه شاهد اضافه شدن ماموریت ها و دشمنان جدید هستم خیلی خوشحالم و الان از هایپ درجم رد شده و عقربه شکسته.
کپکام جان خواهشا اگر خواستی اویل ورونیکا و اوت بریک رو هم ریمیک بکنی با همین فرمون برو جلو البته اون نسخه های کد ایکس که نسخه وی ای آر پلی۲ بود رو هم به این بازی یک دستی روش بکشی بهتر میشه با اضافه کردن حالت اول شخص یا عوض کردن اون به سوم شخص در نسخه اوت بریک خیلی باحال میشه یکجورایی انگار این بازی با اویل۴ میشن مکمل هم.
ولی حیف که اویل۳ ریمیک اونقدر جذابیت رو برای ما کسایی که گیم نسخه اصلی رو بازی کردیم زیبا نبود حالا بماند برای اونهایی که دارن تازه بازی می کنن اونقدر نسخه قبلی مرحله و باس فایل داشت که میگفتی همون نسخه رو بیان فقط یک ریمستر نسلنسل۸امی براش بسازن بهتر می بود یا همون نسخه ریمستری که نسل۷ بود احساس می کنی بهتر از این یکی هستش.
آقایون شاید این چیزی که میگم خنده دار باشه ولی می دونستید همین اویل۴ اگر منتشر نمیشد نسخه ددایم این مجموعه میشد نسخه چهارم این بازی؟
یعنی امید بعدی کپکام میشد رزیدنت اویل دد ایم اگر موفقیت اویل۴ رو نمی دیدیم.
این تغییراتی که کپکام داده خیلی عالیه من که استقبال میکنم ریمیک باید با نسخه اصلی فرق هایی داشته باشه نه که فقط گرافیک تغییر کنه اینکه دشمن های جدید و مراحل فرعی جدید اضافه کردن خیلی خبر خوبیه
دوست دارم تنوع انمی هاش بشدت زیاد باشه و ترسناک باشن
راستش رو بگم از قبل این تعقیرات رو میدونستم قبلا هم گفته بودم یکی از دوستانم توی شرکت کپکام کار میکنه توی همین پروژه اویل ۴ هم هست
این بازی قراره بترکونه👏👏
همین باس ها که میگن سال ۲۰۰۵ نمیکفتن
اصلا نمیدونستن چیه به جز خارجی ها
“اشلی هماکنون میتواند در بسیاری از موقعیتها به بازیکنان کمک کند؛ برای مثال میتوان او را از طریق یک گذرگاه کوچک به پشت یک درب قفل شده فرستاد تا آن را باز نماید.”
این ویژگی که تو نسخه اصلی هم بود
بنظرم هوش مصنوعی اشلی خیلی هم پیشرفت نکرده
اگه یادتون باشه در نسخه اصلی پا به پای پلیر میومد و با وجود کنترل های تانک طور بازی همچنان محافظت از اشلی آسون تر بود
اما اگه تریلر گیم پلی ای که Game informer منتشر کرد رو دیده باشید میبینیم که بیشتر سعی کردن تو دست و پا نباشه و اون طور که باید لیان رو همراهی نمیکنه ؛ حتی در ثانیه های آخر تریلر وقتی لیان داره به سرعت از دست گانادو ها فرار میکنه اشلی داره رو به عقب حرکت میکنه و به گانادو ها نزدیک میشه!!
امیدوارم این هوش مصنوعی کار دستشون نده
عالی مخصوصا راجب اشلی و چاقو شکننده و….هایپ خالص 🙂💙🙃
سیستم مورد نیازشو ندارم و همچنان منتظرش هستم و
رنگ موهای لیان عالی شده خدایی
رزیدنت اویل همیشه شاهکار بوده ریمیک هاش هم شاهکارن🤩