شایعه: بازی Far Cry 7 در دست ساخت قرار دارد + اطلاعات بیشتر
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Insider Gaming، دو بازی جدید از سری Far Cry در دست ساخت قرار دارد که یکی از آنها تجربهای داستانی را ارائه میدهد و دیگری یک اثر چندنفره است.
طبق اطلاعات فاش شده، این آثار در ابتدا یک بازی واحد بودهاند اما در نهایت از یکدیگر جدا شده و هماکنون در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارند. Far Cry 7 در حال حاضر با اسم رمز Project Blackbird توسعه مییابد، در حالی که پروژۀ چندنفره با اسم رمز Project Maverick پروسۀ تولید را طی میکند؛ هر دوی این پروژهها با همکاری گستردۀ یوبیسافت مونترال ساخته خواهند شد. با توجه به جزئیات محدودی که منابع IG به اشتراک گذاشتهاند، پروژۀ Maverick بارها تغییر کرده و تحولات رادیکالی را به خود دیده است. با این وجود، این منابع فاش کردند که بازی چندنفره در طبیعت وحشی آلاسکا قرار دارد و عنوان تکنفره نیز همین محیط را برای روایت داستان خود انتخاب کرده است.
از سوی دیگر، بازی چندنفره با مکانیک مرگ دائمی (بدون ریسپاون شدن)، سیستم کولهپشتی و قراردادها، روی بقاء تاکید دارد و به نظر میرسد که طبیعت دشمن اصلی شما خواهد بود تا پلیرهای دیگر. تصویری از این بازی برای Insider Gaming ارسال شده که شامل محل Extraction، صندوقهای قابل لوت و موارد دیگری میشود، اما منبع مذکور اجازۀ به اشتراکگذاری تصویر را نداده است.
در نهایت، منابعی که از آنها سخن به میان آمد، اعلام کردهاند که در حال حاضر، یوبیسافت پاییز ۲۰۲۵ را به عنوان بازۀ انتشار این دو بازی هدف قرار داده است.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
یه نقشه کوچیک و پرجزعیات و همچنین المان بقای خوب و منطقی .واسه موفق شدنش کافیه بنظرم.. فقط طول ش ندن بازی رو همین
👍
واقعا درمورد یوبیسافت نمی دونم چی بگم.
خودشون هم دیگه نمی دونن باخودشون چندچندن
فارکرای ۶، زباله ترین اثری بود که روی PS5 بازی کردم.
از داستان تا روایت و شخصیت پردازی بگیر تا گیم پلی تکراری، طراحی مراحل تو دیوار و تکراری و طولانی بودن بیش از حد:/ بعد از ۱۰ ساعت هم پاکش کردم؛ فاجعه بود. امیدوارم این نسخه بهتر بشه یا کلاً نسازنش.
پ.ن: هنوز درک نمیکنم چجوری بعضی ها اینو با فارکرای ۳ مقایسه میکردن و میگفتن مثل اونه://
میدونی کلا کجاش خوب بود؟۵ثانیه بعد تیتراژ پایانی که صدای Vas اومد.تمام!!
من فارکرای ۶ بازی نکردم ولی مطمعنم ازش خوشت اومده که ۱۰ ساعت بازیش کردی
چه فایده
اینم یه زباله ای میشه مثل نسخه ۶ همش کلی کوئست تکراری با NPC هایی که به کلشون تیر میزنی نمیمیرن چون لولشون از تو بالاتره !!!
نمردم.
بازی فارکرای یک بازی سیمولیشن نیست دوست عزیز یک بازی جهان بازی شوتر اول شخص با المان ارکید و گاهی سیمولیشن چرا وقتی تو کالاف، پابجی یا هر بازی دیگه ای به سر یارو میزنی نمیمیره شاکی نمیشید؟
چون تو اون بحث بحث پینگ و اینترنته اینجا بحث بحث یه بازی آفلاین که داره معمولی ترین المان های ژانر شوتر رو نادیده میگیره به علاوه شما با هر منطقی حساب بکنی وقتی تو یه بازی که رو واقع گرایانه بودن تاکید داره (حالا نه در حد بازی های Rockstar Game) توقع داری با تیر زدن به سر بمیرن نه اینکه عین خیالشون هم نباشه !
دارم میگم بهت فارکرای واقع گرایانه نیست
و تاکیدی روش نداره
بعد نگا کن یجوری میگی انگار مثلا کل دشمنای بازی بازی هدشات نمیشن
من فارکرای ۶ بازی نکردم ولی همون ۳ هم که خیلی طرفدار داره بازی کردم یادمه نیرو دسته بندی میشدن عادی ها که هدشات میشدن ولی یسری زره دار داشتن نمیمردن چون کلاه داشتن!
و منطقی هم بود
نمیدونم کجاش برات منطقی نیست
آره لابد تو فار کرای ۳ و ۵ که سعی میکردن واقع گرایانه نشونش بدن کشک بودن !
دسته بندی های ۳ با ۶ فرق داشت تو اون دشمن ها Heavy با زره هد شات شدنشون سخت تر بود و منطقی هم بود چون کلاه داشتن و زره شون محکم بود ولی اینجا بدون کلاه هم نمیمیرن !!!
این تو هر شوتری قفاله چه واقع گرایانه باشه چه نباشه !
یعنی الان میگی بازی فارکرای ۶ خوب نیست چون انمی هدشات نمیشه؟
البته من خیلی گیما دیدم که انمی های هدشات نمیشن
ایول فارکرای ۳ نسخه ۴ ام
حتما ادامه داستان دی ال سی نسخه ۶ هست ولی واقعا دیگه سری تکراری شده مخصوصا نسخه ۶ که کلا یک ساعت بازیش کردم بعد دراپ شد توهمین یه ساعتم انقدر تکراری بود همه چی سردرد گرفتم برای هر ماموزیت مجبوری نیم ساعت راه بری چیز جدیدی هم نداشت که ترغیب بشی بازی کنی این دیگه نمیدونم چجوری قراره باشه
تو یک ساعت بازی این همه چیز از بازی فهمیدی؟ کاشکی یه قانون بود که زیر بیست سال اجازه نمی دادن گیم بزنی، هنر هشتمم کردید بچه بازی
یه زباله دیگه از سری فارکرای
کسی نظر تو رو نخواست
بخش کامنت هم که گذاشتن فقط تو کامنت بزاری ها؟
مشخصه با این نخاله آشناییتی نداری…یا اینکه با اکانت دیگه اومدی برای خودت کامنت میذاری
نه داژ اکانت فیک نیس. کامنتاشو دیدم.
اشتباه آت اینجاس که جوابشو میدی
تو که از نظرت همه چی زبالست به غیر از انحصاری های مایکروسافت .
دو بازی جدا*
همین فکر کنم کارشون رو خراب کنه،مانور دادن رو یک بازی بهتر از دو بازی هست مخصوصا یوبی سافت که فعلا وضع خوبی نداره و کارمنداش هم هماهنگ نیستند.فقط لطفا map editor را برگردانید چون به شخصه عاشق اون بخش بودم.
ولمون کن تورو قرآن
فارکرای ۶ اینقدر تکراری و بد بود منی که عاشق فارکرای هستم و حتی اون اسپین اف مزخرف نسخه پنجم(new dawn بود فکر کنم اسمش)با وجود چرت بودنش تمومش کردم اینو نتونستم تحمل کنم پاک کردم
اقا ول کن فارکرای رو ، به خوبی افتخارای فاکرای ۳ و ۲ رو هم از بین بردی حالا بکش بیرون از این
یک پیام از صلاح الدین :
یوبیسافت بازی هاش همیشه روی کاغذ بهترین بودن و هیچکدومشون از نظر سناریو مشکل نداشتن
Far cry با طعم سوروایول هم باحال به نظر میاد
غقط امیدوارم توی پیاده کردن ایده اش بتونه به بهترین شکل عمل کنه…
امیدوارم بعد از میراژ که به اون هم به شدت امید وارم، شاهد شروع شدن فصل جدیدی توی زندگی یوبیسافت باشیم
….
آقا فعلا روی آواتار و اساسین میراژ و سکال اند بونز و جنگ ستارگانت درست کار کن و تریلر هم نمیخوایم یه بازی باکیفیت بده ۳۰ تا بازی همزمان که بعد هی لغو کنی الان برای یوبیسافت دردسره .
قسمت شش که کلیشه ی خالی بود امیدوارم یه خونه تکونی اساسی داشته باشه.وگرنه یوبیسافت ققط ایتم هارو کپی میکنه تو قسمت های بعدی
به طور عجیبی نسخههای فرد این بازی عالی هستن و بقیه ضعیف یا متوسط!! فارکرای ۱ و ۳ و ۵ شاهکار بودن.
امیدوارم نسخه هفتم همین سنت رو حفظ کنه.
۴ و ۲ هم خیلی قشنگ بودن
اتفاقا این نسخه ۵ ام بود که افت کرد و نیو داون بدترش کرد
ی مقدار احساس میکنم با فارکرای ۶ با نامهربونی برخورد شد و مستحق اون همه بازخورد منفی نبود. بازی اگرچه از لحاظ انسجام داستان و شخصیت پردازی آنتاگونیست های فرعی نسبت به نسخه پنجم پسرفت کرده بود اما مواردی هم بود که توی نسخه ششم رفع شده بودند. برای مثال صداگذاری دنی در همذات پنداری بازیباز با اون نقش قابل توجهی داره اگرچه شخصیت پردازی دنی هم تعریف آن چنانی نداره مگر اینکه سمپات دیگو بودن و همخوانی با آهنگ های Gente de Zona رو جزو شخصیت پردازی اون بدونیم!
به نظرم تقسیم بندی دشمنان بر اساس نقطه ضعف در برابر گلوله ها تصمیم بجایی بود و حداقل تا یجایی باعث میشد بهتر واسه مخفی کاری نقشه کشید. سوپرموها هم موارد جالبی بودند.
اما مهم تر از همه واسه من، ستینگ لاتین بود که کمتر بازی ای رو میبینم توی اون محیط جریان داشته باشه. صداگذاری شخصیت ها به زیبایی هرچه تمام تر صورت گرفته و انگلیسی حرف زدن با لهجه اسپانیایی حس جالبی داشت. فقط نکته جالب اونجا بود که توی تلفظ ها بعضی اوقات کلمه ها رو دقیقا به نوع انگلیسی/ آمریکایی هایی تلفظ میکردن که نمیدونم از روی قصد بوده و یا به طور اتفاقی.
به هر حال به عنوان فن فرنچایز، امیدوارم از مشکلاتی که در عرضه نسخه ششم براشون پیش اومد درس گرفته باشن؛ پرداخت نامناسب و ضعیف آنتاگونیست اصلی و فرعی، هدر رفتن پتانسیل بعضی کاراکترهای فرعی مثل juan، انواع و اقسام باگ های وحشتناک و تعدد مراحل فرعی فوق تکراری و بعضی مراحل اصلی مواردی هستند که انتظار دارم توی نسخه بعدی رفع شده باشند. خیلی هم خوب میشه اگر مثل نسخه سوم اهمیت شکار در بازی رو بیشتر کنند.
منم فن فارکرای هستم منتها نسخه ی ششم ناامیدم کرد.
نکته اینه که هر گیمری بسته به علایق و نوع بازیش نظر میده و نظر خوب شما جمیع نظرات رو شامل نمیشه.
برای من که یه گیمر هاردکور باز هستم فارکرای ۶ به عنوان یه بازی که همیشه حداقل های سبک بقا رو داشت اصلا راضی کننده نبود.
این بازی به خودی خود آسونترین شماره ی این عنوان تا امروز هست که به لطف نداشتن درجه سختی های انتخابی بالاتر!! و داشتن اکثر امکانات اصلی مثل تعداد اسلحه ی قابل حمل از همون ابتدای بازی! و قدرت بیش از حد سوپرموها تبدیل به یک عنوان آبکی شده بود. این وسط امکان دسترسی به تمام اسلحه های بیشمار بازی در هر نقطه از بازی هم که عملا یه کد تقلب مسخره بود برای این بازی بیش از حد آسان…
بعدم متاسفانه ما هاردکور بازها یا باهوشیم یا خیلی پیگیر، ولی بهرحال مثلا این چیزی که شما در مورد تقسیم بندی دشمنان بر اساس ضعف در برابر گلوله های مختلف میگید هیچ معنایی نداشت. چون کافی بود هر اسلحهای رو حتی اسلحه ی پایه بازی رو مجهز به گلوله های سوراخ کننده ی زره کنی تا با شلیک به سر هر دشمنی رو از پا در بیاره!
دقت کن هیچ دشمنی در بازی نبود که با این روش و تیر انذازی به سرش در کمتر از کسری از ثانیه کشته نشه هیچ دشمنی!!! یعنی عملا این تقسیم بندی هم کشک بود.
دلیل این همه آسونی بازی رو اصلا نمیفهمم! خب حداقل میشد درجات سختی مختلفی گذاشت که سازندگان زحمت اون رو هم به خودشون ندادن!
از این نظر بازی منو خیلی ناامید کرد و عملا تا آخر بازی هیچ چالش خاصی برام وجود نداشت و از اکشن کار کمی لذت میبردم…
حالا مشکلات دیگه بازی هم کم نبودن که بعضیاش رو شما گفتی و بعضیاش رو هم اشاره نکردی مثلا کات سین های بسیار بی کیفیت…
بهرحال امیدوارم یه فکری برای کیفیت بازی کنن. بنظرم شده نقشه بازی رو کوچک کنن ولی به جزئیات توجه کنن خیلی بهتر میشه اوضاع.
درود بر شما نوید عزیز. کاملا با مواردی که فرمودی موافقم و تمام اینها توی ذهن من هم بود منتها همینجوریشم کامنت طولانی بود و نمیخواستم بیشتر از این بشه.
اگر دقت کنی گفتم گلوله ها تا یجایی چالش اضافه میکنه به این معنا که از یجایی به بعد بازی ساده میشه و دیگه سختی ای وجود نداره.
گذشته از اون، بستگی داره به چه چشمی به این بازی نگاه کنی. برای من به شخصه فارکرای ۶ عنوانی بود که گان پلی لذت بخشش و آسانی بازی زمان هایی که انرژی کافی صرف بازی های سخت تر نداشتم نوعی زنگ تفریح به حساب میومد.
به هیچ وجه منکر مشکلات عدیده بازی نیستم؛ هوش مصنوعی به معنای واقعی کلمه توی دیوار بود و همونطور که شما اشاره داشتی به هر دلیلی بازی بیش از حد ساده بود. منظور من این بود که تقلیل سطح کیفی به یک “زباله غیرقابل بازی” رو باهاش موافق نیستم و در هر صورت چیزی بود که میشد باهاش وقت گذروند.
نه فارکرای ۶ همون یه بازی سرگرم کننده با متای ۷۵ بود نه زباله ی غیرقابل بازی!((زنگ تفریح بهترین توصیف واسه این عنوان بود))
منتها انتظار من اینه که این عنوان از بهترین های نسل یا حداقل سال انتشار خودش باشه که نبود.
منکه خیلی هایپم براش تمام سری های فارکرای رو خیلی دوس دارم مخصوصاً فارکرای۴ ولی اصلا از فارکرای ۶خوشم نیومد گرافیک خیلی خوب داشت همچیش خوب بودا ولی اصلا به دلم نشست اصلا رقبت نکردم بازی رو تموم کنم
اگه یوبی عقل داشته باشه ، باید یک نسخه بده مثل ۲ و با فیزیکه ۲ و باز در آفریقا تا امثال من که به نواحی گیرمسیری و رشته ی فیزیک علاقه مند هستند ، جذب و هایپ بازی بشوند.
بنده نسخه ی ۶ رو هکی زدم و همون ابتدای کار بی خیالش شدم . تنها چیزیش که جذبم کرد ، همون سوسماره اول بازی بود میتونیم به عنوام حیوون رام شده داشته باشیمش . اتفاقا چقدر هم با وفا بود . بازی رو پاک کردم ولی میخواستم سوسمار رو نگه دارم . اما چون اکانت هکی بود ، احساس کردم وابستگی بین صاحب اصلی اکانت و آن سوسمار مرا پشیمان می کرد
یوبی سافت نمیخواد یه استراحتی به خودش بده؟
بازی هاش شدن مثل کالا های مصرفی
امسال میاد
سال بعد جدیدش میاد
سال بعد هم باز جدیدش میاد
بیخیال شو دیگه
تازه هنوز فارکرای رو انلاین نکرده.تا از همه جوانب ممکن از این فرنچایز ها پول نزنه به جیب ول کن نیس
میخوان بازی زامبیی بسازن ؟
امیدوارم حالا حالاها معرفی نکنه چون به نظرم استراحت لازمه این فرانچایز
دیگه امیدی به اینده یوبیسافت ندارم
تنها بازی که از یوبیسافت برام اهمیت داره
اساسین میراژ که اونم معلوم نیست موفق میشه یا نه
بهتره الانم بگم تنها هشتکی که مختصر یوبیسافت هست اینه
#هایپ_های_الکی …
چی میشد یوبیسافت به جای اینکه هر سال فارکرای بده بیرون یکی از یکی بدتر چند سال وقت میزاشت یه ریمیک مشتی یا نسخه جدید پرینس آو پرشیا با گرافیک نسل نهمی میداد لذتشو میبردیم آرزوی ما هم برآورده میشد . واقعا دلم واسه سری پرینس آو پرشیا و اسپیرینتل سل تنگ شده…
یوبیسافت باید فارکرای رو کلا بذاره کنار و تمرکز زیادی رو روی rooster tekken بذاره. به حدی خوب بود که یه جوری بود که انگار فارکرایه که مینی گیم rooster tekken ه. منو یاد مرحوم واتانابه تو لست سامورای انداخت که هر وقت وارد صحنه میشد همه حتی تام کروز رو محو می کرد، انگار شخصیت اول فیلمه.
من هنوز فرصت نکردم فارکرای ۶ رو بازی کنم اما نسخه ۴ واقعا لذت بردم. البته بهترین سری فارکرای نسخه اول بوده ولی اونهایی که فارکرای رو با نسخه ۳ شروع کردن، قطعا بهترین سری بازی رو همین نسخه میدونن و قدیمیا اولین شماره.
https://s2.uupload.ir/files/photo_2023-01-27_05-53-28_gxye.jpg
https://s2.uupload.ir/files/photo_2023-01-27_05-55-07_uhi.jpg
ولی حقیقتا اون اتمسفر و جذابیت بسیار بالایی که تو شماره اول دیدیم، مخصوصا صداگذاری اسلحه ها، واقعا تو نوع خودش بی نظیر بود. فقط منتظر روزی میمونم که Far Cry 1، یوبیسافت دست به Remake بزنه، اونوقت کل برگای هوادارهاش میریزه و میفهمن که توی طراحی، سری اول بهترین بوده.
موافقم باهاتون. خیلی عجیبه که با توجه به پول پرستی عجیب و غریب و همینطور تنبل بودن یوبیسافت، تازه روند ریمیک سازی رو آغاز کرده. با توجه به تفاوت های نسخه اول نسبت به نسخه های دیگه، میتونه ی تجربه تازه و جدید برای کسانی باشه که نسخه اول رو تجربه نکردند و یا از این فرمول زدگی بازی های یوبیسافت خسته شدند.
نسخه یک رو یوبی سافت نساخته …..
به هر حال حقوق بازی دست یوبیسافته و شاید خیلی ها قبل اینکه شما اشاره کنی خبر هم نداشتن کرایتک بازی رو ساخته شده باشه!
بازی far cry 6 بازی خوبی بود و پشتیبانی انصافا خوبی داشت فقط آنتاگونیست بازی زیاد بهش پرداخت نشد و اینکه واقعا کاراکتر اصلی با اینکه در طول بازی باهاش آشنا خواهیم شد اما به حدی سطحی بود که اصلا ترجیح میدادم بتونم اواسط بازی یکی از NPC ها رو کنترل کنم. مراحل تکراری و گاها خسته کننده داشت انگار سازندگان فقط میخواستن بازی رو کش بدن. کنترل وسایل نقلیه خوب بود اما تنوعشون کم بود.
در کل یک بازی متوسط بود.
امیدوارم افتضاح فار کرای ۶ رو تکرار نکنن😒
بازی far vry 6 با کشته شدن مردی توسط نیروهای خبیث در خیابان ها شروع می شه، سپس دوست شما در بازی بطری را به سمت نیروها پرتاب می کنه چون می خواست تیر بخوره، به اونا فریاد زد: “لطفاً من رو بکشید، زیرا من احمق هستم و فکر می کنم بعد از کشتن شما با یک بطری به شما حمله خواهم کرد.
دسته ای از بچه های دبیرستانی که مثل دلقک ها لباس پوشیدن و سعی می کنند یک دیکتاتور را سرنگون کنند.
تمام نقشه مقاومت اینه که کشور را به هرج و مرج آنارشیستی بندازه چون اونا برنامه ای ندارن، تنها کاری که شما انجام میدین اینه که این ملت رو با نابود کردن کامل زیرساخت های اون و از بین بردن صادرات آنها به هلاکت برسونین و در عوض موثرترین درمان سرطان که جهان تا به حال دیده است.رو از بین ببرند
نویسندگان ی این بازی فک کنم از کارآموزای بخش نویسندگی دانشگاه بودن….
. گیم پلی اکشن افتضاح.. تیراندازی از جلو به سر، مثل تیراندازی به فردی در یک بازی ۲۰ سال پیشه بدون فیزیک بدون خون، بدون گلوله…. بازی های ساخته شده ۲۰ سال پیش واقعی تر از این بود.
هیچ چالشی برای بازی وجود نداره، زیرا هیچ مجازاتی برای مردن وجود نداره،..
اگر صادقانه بگم هوش مصنوعی فوقالعاده وحشتناکه… اونا هیچ ععکس العملی نسبت به یک جسد ندارن و همون عکس العملی رو که یک نفر باید نسبت به یک سنگ در خیابان داشته باشه دارند و فقط روی اون راه میرن …
کنترل دشمنان و NPC افتضاحه. دشمن به طور تصادفی در هر اینچ از نقشه پخش می شه و پشت سر شما تله پورت می کنند
پاسگاههای بزرگ با ۵ نگهبان، پستهای بازرسی با ۲ دشمن و ……
بازی بسیار آسونه. همه مکان های بازی پر از انواع چیزهای کلکسیونیه که شما هیچ علاقه ای به جمع آوری اونا ندارین. ارتقاء سلاحها و غیره اشتباهه چون بازی بعد از انجامش آسونتر میشه.
Far Cry 6 نسخهای برنامهریزیشده از یک فرنچایز معروف برای فروش هزاران بازی به بچههای ۳ تا ۷ ساله بود. تنظیم سختی وجود نداره. فقط “حالت کودک” وجود داره که به اون “حالت داستانی” میگن، چون خدای ناکرده مجبور نیستین ساعت های بیشتری رو برای این کلاهبرداری از یک بازی صرف کنین.
از سری Far Cry فقط دو نسخه ی ۳ و ۵ رو بازی کردم و باید بگم نسخه ۳ واقعا عالی بود از همه نظر (داستان خوب ، گیم پلی سرگرم کننده و …) نسخه ۵ هم بد نبود و میشد باهاش سرگرم شد ، اما خوب مشکلات زیادی داشت که به نظر بنده بزرگترین مشکل بازی تکراری شدن روند بازی بعد یه مدتی بود
مشکلی که انگار در Far Cry 6 هم رفع نشده (طبق نقد و نمرات بازی)
امیدوارم Ubisoft برای Far Cry 7 سعی کنه کمی روند گیم پلی رو تغییر بده و از این چرخه تکرار (آزادسازی مکرر پادگان ها و برج های مراقبت و …) خارج کنه این سری رو
با این وضع یوبیسافت امیدوارم همون در حد شایعه بمونه و راست نباشه
هرچند که بعید میدونم با این روند یوبی سافت بازی خوبی بشه ولی امیدوارم مث ۶ یه نقشه بزرگ توخالی با چهارتا برجک ندن دستمون
آخرین فارکرای خوبی که بازی کردم نسخه ی ۴ بود. حالا پنج یه چیزی اما شش توی دیوار بود طبق روال بازی های یوبیسافت یه مپ بزرگ و خالی و کوئست های تکراری و خسته کننده
به نظرم اگه نسخه ی ۷ در کار باشه به بهترین شکل بسازنش و به فارکرای پایان بدن
حدس میزدم بازی بعدی توی یک دنیای سرد و زمستانی باشه
محیط مرده و بی رنگ و روح بنظرم خیلی بیشتر به فارکرای می خوره تا محیطهای رنگارنگ
یه رئی س دیگه که دوباره باید کلپا بشه همش تکرار تکرار.
چهار پنج تا assassins creed ، حالا هم farcry 7 ، از اون ور هم تاخیر skull and bones ، ریمیک splinter cell ، ریمیک پرینس آو پرشیا، تازه خدا میدونه چند تا پروژه معرفی نشده دیگه هم دارن
به کجا چنین شتابان؟
نسخه ۶ رو بر خلاف نظر بقیه خیلی دوست داشتم. کوئستای داستانی هر منطقه با شخصیتای جالب و متفاوت. مخصوصا مراحلی که با قهرمانای قدیمی یاران سر و کار داشتیم. گیم پلی نسخه ۶ بنظرم فوق العاده بود بخصوص سلاحای ویژش مثل فشفشه. فرعیاتشم جدی هرکدوم داستان خودشو داشت نمیدونم دیگه ملت چی میخوان
نسخه پنج و شیش فارکرای خیلی خشک بود ولی نسخه پنجو بزور میشد تحمل کرد اما نسخه شیش واقن مزخرف بود من فن شدید فارکرای هستم ولی بنظرم نسخه پنج و شیش همچی بود جز فارکرای بنظرم این دو نسخه به سری های قبلی خیانت کردن دقیقا مثل اساسینز
چرا همه از فار کرای بد میگن؟من عاشق این بازیم
عزیز جان کسی از فارکرای بد نمیگه همه از یوبیسافت بد میگن..
کی از فارکرای ۳ بدش میاد؟ یا اساسین کرید برادرهود؟ یا گوست ریکان سرباز اینده؟
من که فقط منتظرم ببینم واس زندست و بازم جیسون بیاد
دیگه هیچی نمیخوام
البته جیسون فقط وقتی میاد که پایان اصلی فارکرای ۳ کشتن رفیقا نباشه
با این وضع انتقادات فکر نکنم دیگه یوبیسافت ایرانی بیاره تو شرکتش
(اونایی که نمیدونن کارگردان ایرانی بود)
به نظرم یوبیسافت دیگه داره خودشو میگشه تا سقوط نکنه دیگه فارکرای به درد نمیخوره بعد از نسخه ۳
این بشر چرا داره اینجوری میکنه آخه؟ خودشم تو این اوضاعی که داره
به جایی که هر روز گند بزنی به آی پی های قدیمیت و خاطرات ما ی خلاقیت دیگه از خودت نشون بده..
فارکرای ۶ به اندازه کافی رو مخ بودش حداقل بزار برای مدتی از روش بگذر بعد..
یوبیسافت نسل هفتم: 🗿💪🏻⚔
یوبیسافت تو نسل نهم از دید من:🍍
برای من بهترین فارکرای شماره ۱ و ۳ بودن.
با توجه به اینکه به موضوعات علمی تخیلی علاقه دارم
بین یک و ۳ هم شماره ۱ رو انتخاب میکنم.
بقیه که دیگه تکرار مکررات شدن.
این اواخر که دیگه اصلا سراغش نرفتم چون فقط داره رنگ و لعاب عوض میکنه
بهترین نسخه فارکرای همون ۳ بود
اگه تونستن یه اثر مثل اون با المان های امروزه بسازن دیگه عالی میشه
ولی یوبیسافت انصافا نمیتونه هم روی ۴ نسخه اساسین کرید هم روی ۲، ۳ تا بازی معرفی نشده و هم روی فارکرای کار کنه
این نمیخواد تموم شه؟ ۷ :/
بین بازی های یوبیسافت فارکرای از همه بیشتر دوست دارم و همه نسخه هاش تجربه کردم
هرچند تکراری شده و به نظر خودم نیاز به ریبوت داره
ولی بازم هرچه از فارکرای رسد نیکوست 🙂
امیدوارم حداقل مثل نسخه ۶ تنوع سلاح زیادی داشته باشه
فارکرای ۲ زمان خودش واقعا خفن بود
نسخه ۳ که اصن نیازی نیست چیزی گفته بشه
نسخه ۴ اتمسفر روشن و پر انرژی داشت
نسخه ۵ به شخصه عاشقش بودم تمام نیازامو برطرف کرد
نیو داون متفاوت بود ولی به دل من ننشست
نسخه ۶ واقعا منو ناامید کرد منتظر ۷ هستم ولی به هیچ وجه هایپ نیستم چون تصویر یوبیسافت واسم خراب شده