بازی Redfall در تاریخ ۱۲ اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیمپلی
استودیوی آرکین (Arkane) با انتشار ویدویی از گیمپلی Redfall، تأیید کرده است که این عنوان شوتر اول شخص در تاریخ ۱۲ اردبیهشت ۱۴۰۲ (۲ مِه ۲۰۲۳) منتشر خواهد شد.
تاریخ انتشار Redfall در جریان مراسم Xbox and Bethesda Developer Direct امروز، به همراه ویدیوی گیمپلی بازی، منتشر شد.
در ادامه شما را به تماشای تریلر گیمپلی بازی Redfall دعوت میکنیم:
بازی Redfall یک اثر داستانمحور جهان آزاد و اول شخص شوتر است که بازیکنان میتوانند به صورت تکنفره یا Co-op تا چهارنفره آن را تجربه کنند. بازیکنان در این بازی به جنگ سپاهی از خونآشامها خواهند رفت.
در ماه مِه سال پیش، بتسدا (Bethesda) تاریخ انتشار بازی Redfall و Starfield را تا نیمۀ اول ۲۰۲۳ به تعویق انداخت.
این بازی برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد و از روز اول برای مشترکین ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
❤️😍
عرش و فرش …
و دیسآنرد و ردفال … از این تریلر نه تنها حس خلاقیت یا جاهطلبی دریافت نمیشه، بلکه به نظر میرسه یه عقبگرد مطلق برای آرکین باشه. سیستم مبارزات یادآور عقبگردی شبیه به Gotham Knight نسبت به سه گانۀ راکستدی بود چه برای استایل آرکین چه به نسبت شوترهای مطرح دیگه، بازی مسیر عجیبی رو به نظر میرسه که انتخاب کرده نه میخواد درست و حسابی شبیه استایل قدیمی آرکین باشه و نه میخواد بکاملاً به سمت شوترها و غالب کردنش در جهان آزاد خودش رو سوق بده. طراحی مرحله هم که منسوخ به نظر میرسه، اگر تگ آرکین نخورده بود، اولین حدسم این بود که یکی از شعبههای یوبیسافت Redfall رو ساخته.
دارید اغراق میکنید
صد در صد در مقایسه با دیس آنرد همون مثال عرش و فرشه
ولی دیگه انقدرا هم بد نبود که کبوندینش;-)
البته این مال شعبه استین هست زیاد انتظار بالایی ازش نیست
خودشون گفته بودن بازی بیشتر شبیه به فارکرای ۲ هست ، برای من جالب بود مخصوصا استفاده کردنشون از المانهای rpg
منکه نظرم رو به مثبت رفت ، حقیقتا نه هایپ بود و نه بدم میومد ، اما نظرم مثبت شد بهش
از تصرف پایگاه و بالا رفتن از برج برای باز کردن نقشه و آزاد کردن گروگان خسته نشدین؟ الان ده ساله ۹۰ درصد اوپن ورلدها خلاصه شدن به این ساختار تکراری. دیزاین هنری جنریکتر از این نبود؟ دشمنان بازی همون ظاهری رو دارن که صدها بار دیدیم. نمیدونم این بازی چه نکتۀ مثبتی داشته، اما اگر کسی نظرش نسبت به بازی مثبته خیلی هم خوبه. یه بازی بیشتر که میتونه ازش لذت ببره.
مگر اینکه کن لوین بیاد و یه حرکتی بزنه
عیبی نداره آقا کریمی حداقل رو گیمپس میاد فن بوی های ایکس باکس هم به خاطر رایگان بودنش برچسب شاهکار بهش میزنن🦦
باشه حالا برگرد به غارت که کمپانی محبوبت دو نسله همین شوتر رو هم نداشته
همه کمپانی ها باید شوتر بسازن؟ :)
خب دقت کنی پر طرفدارترین سبک الان همین شوتره
ربطی نداره برادر
بتل رویال هم الان محبوبه ، پس همه شرکت ها باید یه بازی در این سبک بسازن؟
حقیقتا شما میدونی این بازی در چه دوره ایی از بتسدا ساخته شده ، حتی لازم به یادآوری هم نیست ، من میگم حتی اگر همون چیزی که شما میگین هم باشه ولی خوش ساخت باشه و بتونه بدون عیب و ایراد خاصی یک گیم پلی سرگرم کننده رو در خدمت گیمر بزاره ، چه ایرادی داره که من دیدم مثبت باشه ، قطعا یه سری گیمر حرفه ایی و یک سری گیمر خاص پسند هستن که این طعم رو دوست ندارن ….
اما بیاین فکر کنین با یک بازیه عامه پسند خوب طرف هستیم ، چه ایرادی داره … من از اینکه خودشون گفتن شبیه فارکرای ۲ هست جا خوردم ، اما اگر خوب باشه ، دیدم همچنان مثبته و به نظرم میتونه علی رقم دیدگاه شما نمره خوبی هم بگیره
با نظرتون موافقم ولی گویا به مذاق بعضیا خوش نیموده
خدایش منم امیدی به این بازی ندارم اصلا معلوم هست یه چیز ساده هست ولی اینطور بازی ها لازم میشه با دوستات بازی کنی
مخالفم ، زیاده روی میکنید
این اولین تجربه کواپ ارکینه و من با اینکه کواپ دوست ندارم ، بهش امید دارم
این ک از سبک قبلیشونم فاصله گرفتن کاملا منطقیه و دلیلش مخاطبای صنعت گیمه، وقتی انقد فروش پایینه چ انتظاری از استودیو میره (خودم با دسانرد زندگی کردم و پری ام بسیار دوست دارم)
انتظار ندارم بیان بره ده نفر بازی درست کنن
امیدوارم تو مسیرای جدیدشون موفق باشن و کسب درامدی کنن ک بتونن جاهطلبانه تر برن جلو
بنظرم این بازی فقط بره عاشقای گرافیک تا الان عقبگرد بوده ، چون بقیه چیزاش معلوم نیست
بخش خندهدار ماجرا حمایت از پروژه و بلافاصله اشاره به این که امیدوارم جاهطلبانه تر برن جلو. با این مسیر خلاقیت و جاهطلبیای وجود نداره و موفقیتش هم ماجرا رو بدتر میکنه. همچنین، یه کلمه هم در مورد گرافیک صحبت نکرد کسی.
فاصله گرفتن از سبک قبلی هیچ مشکلی نداره، فاصله گرفتن از سبک قبلی و انتخاب نوعی از ساختار طراحی مرحله که جنریکترین و کلیشهایترینه اونم از سازندهای که خلاقیت محور اصلی پروژههاش بوده غمانگیزترین چیز ممکنه. کلهپا شدن این پروژه بهترین اتفاقیه که میتونه رخ بده و امیدوارم رخ بده تا آرکین از این مسیر دوری کنه. از بازی خیلی چیزا مشخص و مبرهنه، این که هیچ چیز نمیدونیم و مشخص نیست یه دروغ بزرگ و کذبه.
مخاطب انگار متوجه نیست این که فقط از سبک قبلی دور بشی و بچسبی به هر سبکی که از راه رسید مسیر درست نیست.
مرسیی،واقعا کسی حرف از گرافیک نزد،چون اصلا گرافیک بازی قبلیاشونم تو همین سبک بود،بحث همون خلاقیتست،بابا یادتون نره،تو همین سایت یکی از نویسنده ها گفت فاتحه صنعت گیم زمانی خونده شد که تو سالی که انچارتد چهار ریلیز شد،اورواچ شد بازی سال
بده شیش🤙
من به شخصه ترجیح میدم آرکین برگرده به استایل قبلی شون و Immersive sim های خفن مثل PREY و Dishonored بسازه ولی احساس میکنم دارین بازی رو Pre-judge می کنین.
از طرفی مشخصه که زنیمکس این عنوان رو به آرکین تحمیل کرده بخاطر اینکه عنوان های قبلی شون فروش چندانی نداشتن و کژوال پسند نبودن. زنیمکس و CEO ش آلتمن دقیقا همین کار رو با Fallout 76 کرد ولی بازم آرکین داره این رو می سازه. واقعا بعید میدونم مثل بازی های یوبیسافت جنریک باشه. همین که مپ بازی (از اپن ورلد های دیگه) کوچک تره و همه ی مناطق Handcrafted هستن دقیقا عنصر Arkane رو نشون میده.
حقیقتاً قضاوت خاصی نکردم، کل ۱۰ دقیقه توصیف یک سری فیچر و ساختار یوبیسافتی بود که میلیون ها بار دیدیم، برج مراقبت شده فانوس، آزاد کردن گروگان یا تصرف پایگاه و نابود کردن باسی که هر منطقه رو تحت تصرف داره. آنقدر این ساختار رو دیدم که دیگه حداقل برای من ارضاء کننده نیست و این که تگ آرکین روی چنین بازیای بخوره حداقل برای من قابل قبول نیست. چیز منحصر به فردی از بازی ندیدم، اما اگر نتیجه نهایی یه چیز منحصر به فرد و خاص باشه چه بهتر.
اینی هم که توقع دارید استودیو بیاد دوباره یه شاهکار خاص پسند مثل دیس آنرد بده و دو سه شماره پشت هم شکست تجاری بخوره و تنها دست آوردشون تعریف چهارتا منتقد باشه خیلی غیر منطقیه، این کاملا طبیعیه که بعد از چندین شکست تجاری استودیو بسمت یک فرمول موفق و از قبل تضمین شده بره تا طیف کژوال رو هدف قرار بده یکم فروش هم بکنه، خوش آینده منتقدها شکم هارو سیر نمیکنه، تهیه کننده ها ترجیح میدن های آن لایف باشه و بفروشه تا اینکه دیس آنرد باشه و نفروشه
الان این تریلر ردفال نشان از موفقیت تجاری داره؟ این همه پسنده؟
وا مگه نمیگید از فرمول یوبیسافتی و کلیشه ایی استفاده کرده؟؟ کلیشه یعنی چیزی که بطور مکرر ازش استفاده شده و میشه، اگر قبلا ازش استفاده میشده و حالا دیگه نمیشه پس دیگه کلیشه نیست و میشه کلاسیک. یا حداقل کلیشه کلاسیک که اونم بازپروریش اشکالی نداره، اما خب چرا یک المان تبدیل به کلیشه میشه و توو همه بازیا ازش استفاده میشه؟؟ جواب مشخصه چون اون المان عامه پسنده و فروش میکنه که همه ترجیح میدن مهر کلیشه بخوره به بازیشون اما ازش استفاده کنن، پس چجوریه که بازی هم کلیشه ست و هم خاص پسند؟؟ جمع نقیضینه که
کنار کلیشهای از موارد دیگری هم برای توصیف بازی استفاده کردم. توضیح دادم نه تنها بی ایده و کلیشهای به نظر میرسه بلکه سیستم مبارزاتش کلانکی و طراحی مرحله منسوخ به نظر میرسه. عملاً جلوه خوبی نداره و برای آرکین یه عقبگرد دیده میشه. همینقدر سادهاس چرا قصد پیچوندن قضیه رو دارین از کامنت اول به همه اینها اشاره کردم.
جناب پلی استیشن تی، به نکته خوبی در مورد زنیمکس اشاره کردین. اما یه جای صحبت شما یه کوچولو می لنگه به نظرم.
درسته که زنیمکس نقش داشته. ولی بیشتر از دو ساله که زنیمکس خریداری شده. عمده توسعه بازی هم تو همین مدت بوده. به نظرم این ایکس باکس بوده که از روی ناچاری این بازی رو خیلی زود معرفی کرد و به آرکین تحمیل ترش کرد. حتی معرفی اولیه بازی به عنوان یه بازی کوآپ هم به نظرم بیشتر تحت تاثیر تیم تبلیغات ایکس باکس بوده.
در مورد خود بازی هم با جناب کریمی موافقم. از دید من نه تنها بازی خیلی احمقانه پیاده شده، کلا ایده ش هم احمقانست. «آرکین» اومده بازی goofy ومپایر کشی درست کرده!!
عنوان ردفال از اوایل ۲۰۱۸ درحال ساخت بوده. درسته، یه مدتی ش زیر نظر مایکروسافت بوده ولی ایده ش و مراحل اولیه ساخت ش زیر نظر زنیمکس بوده.
از لحاظ ایده هم بگم که کاملا مخالف نیستم. ترجیح می دادم یه عنوان Single player immersive sim بسازن که کرکتر اصلی خودش ومپایر باشه.
اون وری میشد که فوقالعاده میشد. کرکتر اول ومپایر!!
من دیشب گیم پلی تریلر رو ندیدم و فقط کامنت های شما رو خوندم و ناامید شدم از بازی، الان تریلر رو دیدم و شگفت زده ام که به چه دلیل واقعا تا این حد تاثیر منفی گزاشته روو شما؟ بازی دقیقا همون چیزیه که از ابتدای معرفی ازش انتظار داشتم، اکس باکس استودیوهای زیادی داره و قرار نیست همه بازیاش فورتزا و استارفیلد و هیلو باشن که، این طبیعیه که بازی های کژوال و بازاری هم بسازه و این طیف بزرررگ از مخاطب هم هدف قرار بده، از اون طرف بازی های خاص پسند مثل پنتیمنت هم میسازه و اصلا خاصیت گیم پس و باز بودنه دست استودیو توو ایده های ریسکی همینه دیگه. به هر حال این بازی از ابتدا هم یک اثر کژوال و بازاری بود و توو هدفش هم کاملا خوب عمل کرده و میانگین نمره متاش هم احتمالا دور و ور ۷۵ تا ۸۲ میشه که برای همچین اثری کاملا مناسبه
برای بازی ای که توسط آرکین و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳ در دست ساخت بوده ۷۵ تا ۸۲ مناسبه؟ چی باعث شده یه فن بیس در مورد بازیای که برای این مدت طولانی در دست ساخت بوده، چنین استاندارد پایینی داشته باشن؟ متوجه نیستم صنعت گیم و مخاطبینش به چه سمتی دارن میرن. کژوال پسند یا هاردکورد پسند بودن اصلا ربطی به این موضوع نداره. کژوال پسندترین بازی میتونه خلاقانهترین اثر ممکن باشه و یه بازی هاردکور میتونه کلیشهایترین بازی ممکن به حساب بیاد. سطح استاندارد خودتون رو یه بازنگری بکنین، بیخود نیست که صنعت گیم از دیسانرد و battlefield bad company و Mass Effect به bf 2042 و Anthem رسیده. همین شماها بودید که حمایت کردین و هر چی ساختن استقبال کردید.
خیلی با حرفتان موافقم آقای کریمی این رفتار چه در فنای xbox و چه طرفداری playstation شاهدیم متاسفانه کافیه یه بازی تولید بشه و اسم یه دونه از استودیو های مثل santa monica یا Bethesda بیاد و کلمه شاهکار و اینجور کلمات از دهنشون نمیافته به نظر بنده یکی از اصلیترین دلایل افت کیفیت آثار، نحوه رفتار اینگونه مخاطبین میدونم البته تولیدات سطحی کمپانی ها در حوضه فیلم و سریال و انیمیشن رو بی تاثیر در مذاق و جهت گیری فکری مخاطبین بی تاثیر نمیدونم.
اصلا این کامنتتون جالب نیست شما چمیدونید من از چه بازی هایی استقبال کردم و نکردم که قضاوت میکنید؟، وقتی آدم داره بازار رو تحلیل میکنه که سلیقه شخصیش رو نباید دخیل بکنه، تمام حرف من اینه: اگر این اثر عرضه بشه و تبدیل به موفق ترین بازی آرکین از لحاظ تجاری بشه پس این استودیو حق داشته و داره و خواهد داشت که امثال این بازی رو حالا خوب یا بد بسازه. همونطور که اپیک گیمز حق داره دیگه امثال گیرز خلق نکنه و همه چیش رو بزاره روو فورتنایت، همینطور که یوبیسافت حق داشته اسسینز رو به والهالا برسونه که پرفروش ترین نسخه کل فرنچایز شد، مگه هدف استودیوها به غیر از تحلیل بازار و ساخت اونچیزیه که بیشترین فروش رو داره؟
گویا شما قصد دارید تمام ناراحتی هاتون از نبود خلاقیت و نوآوری در صنعت گیم طی ۱۰ سال اخیر رو سر این بازی و طرفداراش خالی کنید :))
حرفتون درسته ولی به نظرم نامردیه از این گیم نسبتا کوچیک انتظار تاریخ سازی و نوآوری داشته باشید
برید یقه ی بزرگان صنعت گیم رو بگیرید
وقتی استودیو های کله گنده آثار کلیشه ای و بدون خلاقیت تحویل گیمرا میدن نباید همچین بازی کوچیکی رو متهم کنیم
حرفم درسته، مابقی چیزهایی که نوشتید چندان اهمیتی نداره. یقه بقیه رو هم به وقتش گرفتم.
منظوری نداشتم
حرفم اینه که هنوز حتی موقع قضاوت ( نقد ) این بازی هم نرسیده چه برسه به محکوم کردنش
کسی هم بر اساس بازی صحبت نکرد، هر چی گفتم بر اساس تریلرها بود و گفتم فلان طور «به نظر میرسه». نگفتم فلان طور «هست».
جناب کریمی من گیم پلی بازی رو ندیدم که ببینم چطور هست و بیام درباره کامنت شما نظر بدم و کامنتم در این مورد نیست
ولی اینکه انتظار دارید هر بازی خلاقیت و جاه طلبی داشته باشه
میتونم خیلی از بازی هارو مثال بزنم که همون فرمول قبلی رو تکرار کردن و جاه طلبی توشون پیدا نمیشه و چه از نظر منتقدین و چه از نظر فروش خیلی هم موفق بودن(البته به شرط اینکه بازی در همه ی جهات بدون عیب و نقص زیاد باشه و در همه ی بخش ها روی بهترین حالت قرار گرفته باشه)
کسی گفت حتماً همۀ بازیها باید جاهطلبانه باشن؟ متوجه هستید معنی کلمههایی مثل کلیشهای یا جنریک چیه؟ من داره از نام آرکین و یه چیز پایهای صحبت میکنم. چیزی که به نمایش در اومد کلانکی و «بد» و بیایده و جنریک و کلیشهای برده ترند روز به نظر میرسه. جاهطلبی بماند.
آقای کریمی بخوام پاسخ بدم هم برای شما خسته کننده میشه و هم میشه تکرار مکررات و کلیشه ایی که شما ازش بیزارید، فقط یک نکته، آیا حاضرید علیه این نکته شرط ببندید که این بازی نع تنها تبدیل به محبوب ترین بازی تاریخ آرکین میشه بلکه با توجه به انتشار روز عرضه ش روو گیم پس، تبدیل به پرفروش ترین اثر تاریخ این استودیو هم میشه؟ و نتیجه ش هم میشه همون مفهومی که در مقاله “ما گیمرهای هزار چهره” گنجونده شده بود.
عالی بود
زیادم هست واسه ایکس باکس
بهانه نیارید از سرشم زیادی
یه حسی بهم میگه که این بازی هم قراره راه Sea of Thieves رو در پیش بگیره و به مرور زمان تکمیل بشه.
در غیر این صورت، از همون نمایشهای اولیه هم حرفی برای گفتن نداشت.
یه چیز بازی های ارکین خوبه که اجبارت نمیکنه چطوری مرحله رو بری (گرچه جاهایی بد هم هست مثلا تو آرخام نایت جایی مجبورت نمیکرد مخفی کاری کنی مخفی کاریش هم اندازه آرخام سیتی و اسایلم حال نمیداد)
مثلا میتونی مخفی کاری کنی یا بری همشون رو به رگبار ببندی
این واقعا خوبه
به شخصه از نمایش های این بازی خیلی خوشم نیومد گرافیکش هم چنگی به دل نمیزد از xbox تو سال ۲۰۲۳ خیلی انتظارت بیشتری داشتم. تنها نمایش خوب مراسم هم واسه من forza بود که واقعاً گرافیک فک براندازی داشت که البته چیزی جز این از استودیو turn 10 انتظار نمیره در کل مراسم خیلی متوسطی بود حداقل انتظار معرفی یه بازی جدید خفن داشتم در آخر اینو اضافه کنم اینکه اخه برادر می کامی این چیه درست کردی مرد مومن ما از تو انتظار evil within 3 یا یه چیزی تو این مایه هااا داشتیم ،بخدا این چیه درست کردی مرد مومن(الان نیاید ریپلای بزنید میکامی کارگردان نیست میدونم صرفاً انتظارم از استودیو چیز دیگریست)
احتمالا روی evil within 3 هم دارن کار میکنن ولی من به شخصه مخالف این هستم بازی های شماره بعدیش پشت سر هم بیادش یعنی بزار یه چیز متاوت و ای پی جدید بزنن
به هیچ وجه قصد ترول یا چیز دیگری رو ندارم اما حالا معلوم شد که چرا Microsoft خودش رو به در و دیوار واسه خرید Activision میزد عملا ۳ سال از عرضه xbox میگذره ولی دریغ از یه بازی تریپل a درست و درمون(الان یه سری میان میگن مگه فورزا و mic simulator دسته بیلن…..) از اونور معلوم نیست hellblade و کلی بازی دیگه مثل fable کی منتشر میشه این برمیگرده به مدیریت افتضاح مدیران xbox فقط فکرشو بکنید اگر xbox چنان بودجه هنگفتی که از Microsoftرو نداشت ۱۰۰ بار تا حالا برشکست کرده بود بله game pass واقعا چیز خوبی ولی وقتی که چهارتا بازی درست و درمون انحصاری هم داشته باشه چیزی که من تا حالا به چشم خودم از xbox دیدم چیزی جز ادعا و حرف های بی سر و ته نبوده با این روند آینده ای نامعلوم رو واسه این کمپانی میبینم البته امیدوارم xbox چیز های زیادی تو آستین داشته باشه و با یه رویداد درست و حسابی و معرفی چندین بازی معرکه دوباره به مسیر موفقیت برگرده…
جناب سیستم مایکرو اینه کلا تغیرش هم دست منو نیست
کمپانیم نیست ک ب راحتیا وا بده
بدترین حالتم براش اینه ک ناشر بازی بشه مثلا اگه شکست براش درنظر بگیریم (ک البته با این پولایی ک این خرج میکنه فک نمیکنم ب فکر شکست باشه)
و کلام اخر سلیقه بازه شما میتونی یا ابیو انتخاب کنی یا سبزو
دوست عزیز سن آدم که یه خورده بالاتر بره دیگه اینجور چیزها مثل طرفداری از یه کنسول خاص و در کل اینجور چیزها خیلی بیشتر تو آدم کم رنگ میشه من فقط عاشق گیم هستم(اگر چه که دیگه به هیچ وجه مثل قدیما دیگه گیم بهم نمیچسبه آخرین بازی هم که واقعاً خیلی با یه بازی حال کردم ghost of Tsushima بود)و یکسال بعد از اینکه ps5 گرفتم به هر بدبختی یه series x هم گرفتم و یکی از اصلی ترین دلایلم واسش بازیایی مثل hellblade و خرید zenimax بود و من رو نسبت به بازگشت xbox بسیار خوشبین کرد حالا حداقل حق بدید که واقعاً دلخور باشم از این وضعیت نسبتا بد xbox.
از همین حالا با فورزا و استاکر و استارفیلد و هلبلید و همین ردفال که خیلی ها منتظرش تو سال ۲۰۲۳ دست پر رو داره…همه این بازی ها ۲۰۲۳ قطعا منتشر می شن…
و
بازی های اصلی در راهند…نسخه جدید ولفنشتاین و دووم
بازی جدیدی که ایدسافتور معرفی کرد…فیبل و پرفکت دارک و ایندیناجونز و….
فورزا هورایزن دیگه نیاز به بحث نداره…رو دست این رسینگ نیست واقعا
…هیلو طرفداراش رو کاملا راضی کرده
های آن لایف برای شوتر بازا عالی….
دقیقا باهات هم نظرم،ببین من با ۳۶۰ زندگی کردم،هنوز که هنوزه،میزنم مراسم e3 معرفی ۳۶۰ و سالهای بعدش برا نوستالژی میبینم،درو کرد اون نسل ماکروسافت،ولی پیتر مور که رفت…خدا شاهده اگر همین الان ایکباکس دهتا انحصاری پدر مادر دار در حد سونی معرفی کنه،پنج تاشم تو دو سال آینده بیاد،پول جور می کنم ایکسباکس هم میگیرم،ولی خوب دریغ
چرا حرف از فورزا یا فلایت سیمولیتور با هیلو نزنیم؟
سال ۲۰۲۱ کاملا طرف ایکس باکس بود دو بار پیاپی هم بازار رو دستش گرفت
گیمپس که دیگه هیچی کاملا تکلیفش معلومه که چقدر خوبه و چقدر هم از بازیهای مستقل و ایندی حمایت کرد
هلبلید اخبارش کاملا دست نینجا تیوریه اگه هم اخبار هلبلید ۱ رو دنبال میکردی میفهمیدی این ترفند خود نینجا تیوری بود . اول بازی معرفی شد هایپ رفت تا آخر بعد گذاشت دو سال بگذره یه گیمپلی داد هایپ رو بر گردوند و بازی رو عرضه کرد الانم داره همین کارو میکنه حتی یه خبر از مدیریت بدش نیومده
فیبل که اصلا هیچی با اون تیمی که ماکروسافت برای پلی گراند ساخت فیبل موفقیتش تضمین شدس اونم حتی یه بارم ازش خبر بد نیومده
رویداد هم که خوب بود هنوز تازه دو تا رویداد دیگه هم مونده
دوم من قبول دارم مدیریت یه جاهایی ضعیفه اما تو قیمه هارو داری میریزی تو ماستا
معرفی نمیکنه میگید بازی نداره معرفی میکنه صد تا ایراد میگیرید
تاخیر میزنه بدون مشکل عرضه کنه میگید چرا تاخیر خورد
با باگ عرضه میکنه میگید شد سایبرپانک
بالاخره باید چی کار کنه؟ هر ماه یه رویداد بزرگ بزاره دو تا بازی تریپل A عرضه کنه تو گیمپس هم کوچیکتر از جی تی ای شیش نیاد ؟
جالبه ترسناکم هست
ولی فکر نمیکنم شاهکار در بیاد
به احتمال زیاد یه بازی خوب بشه😄
این از اون بازیا میشه ک متا پایینه ولی یوزر بالا
کلا ب کواپ ترسنام بد نمره میدن
ارکین باید اینو خراب کنه تا برگرده به همون سبک اصلیش خخخ ، ولی متای این بازی نمیدونم با این تریلر فکرکنم تا هفتاد پنج هم بیاد خخ نمیدونم شایدم خوب شد
این روزا باید انتظاراتو از پایین ترین حدتونم بیارین پایین تر
جدیدا هرکی ۷۰ الی ۷۵ مد نظرشه یهو بازیه میره زیر ۶۹
پوزش به طرفداراش و دوستداران آرکین
اما همچنان از نظرم این بازی ی پسرفت بزرگه واسه استودیویی که اثر جذاب dishonored رو خلق کرده
هعیییی آرکین از چی به چی رسیدی
جای اینکه سه گانه رو تکمیل کنی میری به سمت سیاهی لشکری شدن
نه به دث لوپت که انقدر خوش ساخت بود با لور داستانی خاصش نه به این که انگار left4dead ورژن ومپایر کشی ساختی
بنظرم این گیمو فقط بخش کوآپش میتونه بهش کمی جون بده و الی سینگل پلیرش که از الان پیداس تو دیواره
این شعبه ارکین که ردفال میسازه استینه
دیس انرد و دثلوپ خلق نکرده
اخرین بازیشون پری بود
بابا همون پری رو من سه بار تموم کردم،از بس جوش سنگین بود و مثل بایوشاک بود،دستم به دی ال سی که براش دادن هیچوقت نرسید متاسفانه،باید قبول کرد سبک اشتباهی رو انتخاب کردن
فکر نکنم موفق بشه ( با کمال احترام )
بنظرم این کاملا یه عقبگرد برای آرکین و زنیمکس برای دنبال کردن ترندها دوباره آرکین رو مجبور به ساخت این abomination کرده،
یه ایراد دیگش هم اینکه مشکل هویت داره، یجای تریلر سعی میکنه کریپی و ترسناک باشه ولی آرت استایل و دیالوگهای کرکترها بیشتر کرینجیش میکنه
یجای تریلر میان از لول دیزاین و باز گذاشتن دست بازیکن حرف میزنن بعد جنریک ترین ماموریت تاریخ یعنی باز پس گرفتن تاور( البته اینجا خلاقیت کردن و تاورهای اساسین کرید شدن فانوس دریایی :دی) رو نشون میدن، باز گذاشتن دست پلیر هم یعنی اینکه بجای شلیک کردن مستقیم ربات بفرست سرشون رو گرم کنه بعد شلیک کن!
از لحاظ فنی و گرافیکی هم کاملا منسوخ شدس،من موندم کجای این شبیه استاکر و فارکرای ۲ هست که کارگردانش راجبش حرف میزد، بیشتر شبیه بوردرلندز و فارکرای۵ بود