گزارش: بازی Halo Infinite بستۀ الحاقی داستانی در حال توسعه ندارد
بر اساس گزارشهای معتبر اخیر، در حال حاضر استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) هیچ بستۀ الحاقی داستانیای برای Halo Infinite روی میز کار ندارد.
طبق گفتههای جیسون شرایر (Jason Schreier) و جز کوردن (Jez Corden)، شایعات اخیر مبنی بر DLC در حال توسعه برای بخش کمپین بازی Halo Infinite صحت ندارند، چون ساخت چنین محتوایی هیچوقت حتی آغاز هم نشده است. استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در حال حاضر روی بخش چندنفرۀ این عنوان تمرکز کرده است و هیچ بستۀ الحاقیای برای بخش تک نفرۀ این Halo Infinite در نظر ندارد.
شایعات اخیر اشاره داشتند که پیش از استعفای بانی راس (Bonnie Ross)، رئیس سابق استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، آقای جوزف استیتن (Joseph Staten)، رهبر تیم توسعهی Halo Infinite، در حال آمادهسازی شرایط برای ساخت چندین محتوای داستانی در قالب بستۀ الحاقی با یک تیم کوچک بود تا در طول چندین ماه یا چندین سال مسیر روایی این بازی را گسترش دهد. طبق این شایعات غلط، با جدایی خانم راس از تیم، نقشۀ یادشده کنار گذاشته شد.
شایعات بیشتر حاکی از آن بودند که این استودیو پیچیدگی زیادی در ساخت محتوای تازه برای بخش کمپین دید و به این دلیل که به نظرشان سوددهی زیادی نداشت، این کار را انجام ندادند و تصمیم گرفتند که بهکلی ساخت DLC داستانی را کنار بگذارند و روی بخش مولتیپلیر تمرکز کنند.
اکنون، به لطف اظهارات شرایر و کوردن مشخص شد که این شایعات حقیقت ندارند و تیم ۳۴۳ اینداستریز هیچوقت محتوای اضافۀ داستانیای را برای Halo Infinite در دست ساخت نداشته است.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
نظرات
فقط میخوام بگم ، چه غلطی دارین میکنین ، مولتی هم که قبلا گند زدین ….. بعد میرن اخراج میشن و میان اعتراض میکنن 😐
به قول اون دوستمون که میگه … :دی
اصلا درش رو تخته کنن سنگین تره
منم امیدوارم درشو تخته کنن تا بلکه قیافه نحس کریگ از ذهنامون پاک شه😂
به من ریپ نزن
ایشالله هرچی درد هسته رو تو بگیری
فقط یک هیلو رو بدید id software تا بفهمید استودیو یعنی چی
هیلو رو بدن اید سافتور تا متای بالای ۸۰ هم برای این سری به یک آرزو تبدیل بشه؟
اید سافتور Doom رو خفن میسازه صحیح، آیا این دلیل میشه که هیلو رو هم با این سطح از کیفیت بسازه؟ (ریج ۲ زباله، ریج ۱ متوسط رو به ضعیف)
اتفاقا اید سافتور اصلا به درد هیلو نمیخوره. (برای هیلو بخش مولتی پلیر و پشتیبانی خفن از اون خیلی مهمه که اید سافتور تو این زمینه ها تعطیله، داستان و روایت و شخصیت پردازی و لور تو هیلو خیلی مهمه که اید سافتور باز هم تو این زمینه ها تعطیله)
یعنی الان واقعا فکر می کنی اگر هیلو رو بدن اید سافتور معجزه رخ میده؟ متاسفانه به شدت سطحی به قضیه نگاه می کنید، دووم ساختن با هیلو ساختن فرق داره.
حتی الان اگر بانجی هم بیاد دیگه نمیتونه اون هیلوهای نسل ۶ و ۷ رو تکرار کنه، واقعیت تلخه متاسفانه.
کاملا درسته ولی بنظرم میتونه به عنوان استودیوی پشتیبان توی ساخت گیم پلی استفاده بشه ازشون
گیم پلی هیلو تو نوع خودش عالی بود
گیمپلی هیلو بهترین جاشه.بنظرم ضعفش تنها نوع روایت داستانه.ضمنا جهان باز شدنش اونم اینجور جهان کم تنوع و غیر زنده و خالی به ضرباهنگ سریع همیشگیش ضربه زد
گیم پلی 😐 مگه گیم پلی هیلو اینفینیت ، آخرین ساخته ۳۴۳ بد بود ؟!
چرا اصرار دارین ثابت کنین که هیچ تجربه ایی از هیلو ندارین ! ؟؟؟؟؟
عزیز بخش کمپین و بخش مولتی هیلو از المان های دیگری غیر از گان پلی و گیم پلی رنج میبرد …
کمبود محتوی در مولتی ، نبود محیطهای متنوع در کمپین و تقریبا کوتاه بودن خط اصلی داستانی ، همین …. ایراد اصلی مولتی در واقع بدترین ایراد یک بازی آنلاینه …
من نگفتم گیم پلی هیلو بده گفتم اید سافتور میتونه به عنوان پشتیبان باشه و بهترش کنه
مسلما وقتی یه استودیویی که تو گیم پلی همیشه عالی عمل کرده کمک بکنه بازی پیشرفت های فوق العاده ای میتونه بکنه
تو بخش داستان سرایی و لور کسانی هستند توی ۳۴۳ و خیلی هم خوب کار کردند مشکل ۳۴۳ اینکه متاسافنه زیادی تنبله شما یک نگاه با dlc و کیفیت محصول و پشتیبانی دووم بکنید ۳۴۳ حتی رو نام گذاری هیلو هم اشتباه کرده از لحاظ داستانی انیفینیت بعد از ۵ بعد خیلی اصلا بخوار این اسم گذاری اشتباه بدون رفتن به بازی های گذشته اصلا داستان رو نفهمیدند! انقدر وضع مدیریت یک استودیو خراب
ریج ۲ رو اوالانچ بیشتر کاراشو انجام داد بیشتر هم از دید جهان باز بودن به بازی ایراد گرفتن وگرنه شوتینگش عالی بود
id Software در حال حاضر بهترین شوتر ساز مایکروعه
قرار هم نیست عینا همون چیز ها Doom رو توی هیلو پیاده کنه داستان و نویسندگیش رو میتونن همون نویسنده های هیلو های قدیمی رو بیارن برای گیمپلی و شوتینگ و چیزای دیگه هم id Software
منطقی بودن از صد جهت داره میباره.
اید سافتوور از بهترین استودیو های گیم و شوتره اما به هیلو نمیخوره
میشه بپرسم پس چه غلطی داشتن می کردن؟ مشخصٍ که مولتی پلیر هم فوکس اصلی نبوده. پس یک سال دارن چکار میکنن دقیقا؟
هر استودیو دیگه ای بود تا الان یه بازی جدید ساخته بود نمیدونم چیکار میکنن اونجا😂
مشکل این است که برای پشتیبانی از عناوین سرویس محور باید تیم پشتیبانی خارجی داشته باشی. در اصل ۳۴۳ قرار بود مپ ها رو طراحی کنه و یک استودیو در روسیه مپ رو بسازه. جنگ اوکراین باعث شد که دیگه با اون استودیو همکاری نشود و وظیفه ساخت مپ دوباره بر عهده خود ۳۴۳ قرار بگیرد. واقعیت این است که درسته این تعدیل ها برای عده ای ممکن است رنگ خطر باشد اما طرفداران از مایکروسافت میخواستن که ۳۴۳ رو درست کنه که این کار انجام داره میشه. نمیخوام بحث کنسولی راه بندازم اما سال ۲۰۱۴ هم بیش از ۵۰ نفر از استودیو سونی سانتامونیکا تعدیل شدند و نتیجه رو همگان دیدیم.
هو کرز ؟
هیلو فنی که به طرز غیر قابل باوری خوشبین بود که در آینده هیلو با محتویات جدید برمی گرده و اون موقع می خواست تجربه اش کنه و الان ناامید شده و قشنگ داره به ۳۴۳ فحش می ده 🗿
هیلو باید یک بخش آنلاین داشته باشیه مثل وارزون
و یک بخش داستانی که قابلیت های جدید به بخش آنلاین اضافه بشه. مثل وارزون
اما تعداد افرادی که رو کالاف کار میکنند کجا ۳۴۳ کجا
برای همین این DLC ها بدرد هیلو نمیخوره
😐😐 هیلو اینارو از قبلن هم داشته هیلو اصلش بازی داستانی بعد عزیز وارزون فقط بازی آنلاینه هیلو داستانی نباید با هم مقایسه شن
بهترین شوتر نسل هشتم و نسل نهم تا به اینجا همین هیلو اینفینیت هست
بخش آنلاین موفقی هم داشت رکورد ۲۰ میلیون پلیر هم تنها تو ماه اول این قضیه رو اثبات میکنه
دووم ایترنال و ولفنشتاین: مارو دور ننداز
بکشید بیرون از اینفینیت
برید ساخت هیلو بعدی شروع کنید
همون هیلو از این ابله ها باید بگیرن بدن به یه استدیو دیگه
حیف، واقعا از بخش کمپین گیم خوشم اومد اگه dlc میومد عالی میشد
استودیوی به فنا رفته توسط مایکرو و عمو فیلی😂✌
سازنده شبیه ساز گوریل با گرافیک نسل ۷…
استودیوی اینیشتیو هم که به فنا رفتس و پرفکت دارک تو سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ منتشر میشه. البته که سرویس محوره و مهم نیستش. هر موقع اومد، اومد به کتفم😂
پرفکت دارک پروژه بزرگ و مهمیه قرار نیست الکی الکی زود بسازن تا اون موقع اونقدری عناوین بزرگ هستن که براشون فشار بخوری به پرفکت دارک نمیرسی
بخشید اگه به کتفته چرا میایی میگی
با همون قیافه متای ۸۷ اورد و تموم منتقدها بهترین شوتر ده سال اخیر میدونستنش ، و بهترین بازی اکشن ۲۰۲۱ رو هم تونست بگیره ولی همه اینا واسه هیلو کمه ولی واسه سونی خوبه بگو بگیرنشون شاید فرجی شد کلیزونتون نجات یافت و یه متای حداقل هشتادی گرفت و حداقل یه شوتر درست درمون داشته باشین .
نه پشتیبانی درستی از بازی کردین
نه قراره اکسپنشن پک بدین
پس این ی سال داشتین بادمجون واکس میزدین؟
این آی پی رو بدن دست id software اون موقع هم گیم پلیو فضاسازیش دیدنیه هم DLC ها و اکسپنشن پک هاش کسایی که اکسپنشن های ancient gods دووم اترنال رو تجربه کردن میدونن چی میگم
فقط ممکنه یکم سر داستان به این فرنچایز لتمه وارد شه اما تا وقتی از ذهنای خلاق و سابقه دارش استفاده بشه مشکلی پیش نمیاد قطعا
اید سافتویر بزارن همون دووم بسازه بهتره چون دووم هم نیازه
دقیقا هیچ کسی به داستان فوق العاده ای که آید سافتور توی ۲ تا بسته الحاقی دووم اترنال روایت کرد توجه نمیکنه
صحنه ی مبارزه ی اسلیر با دارم لرد یکی از جذابترین فایت های تاریخ گیمه
۷۰۰ نفر تو ۳۴۳ فقط پول مفت میگرفتن
Rare یه بازی نیمه و ناقص به اسم Sea of Thieves که یه آیپی جدید بود تو ۲۰۱۸ داد و تو ۲۰۲۰ به ۳۰ میلیون کاربر رسوند
اینا اسم شناخته شده هیلو رو داشتن
۵ سال به علاوه یکسال وقت اضافه رو هم ۶ سال داشتن اونوقت یکسال بعد از عرضه هم نتونستن بازی رو زنده نگه دارن
مگه اینا دو تاشون استدیو مایکروسافت نیستن؟ چطور این از فرش به عرش رسید اون از عرش به فرش؟
بهتر. من هیلو اینفینیت رو بازی کردم گفتم ایول عجب چیزیه به همون دلیل رفتم کالکشن رو هم بازی کردم وقتی یکو دو و سه و مخصوصا ریچو دیدم فهمیدم هیلو چیه همون نسخه ی یک با اون گرافیک سگ شرف داره
همون بهتر ک اخراج شدین، پونصد میلیون پول گرفتین ک فقط یه بخش کمپین درست کنین ! تاثیرات همین خونه تکونی ک مایکرو انجام داد سه چهارسال دیگ با چشمتون میبینین ، تازه کارمندهای دیگ هم جای خودشونو میفهمن ک باید تلاششونو دوبرابر کنن . همین هیلو اینفینیت موقعه عرضه عالی بود هم متای خوبی گرفت هم مولتی خوبی داشت ک تموم منتقدها اونو بهترین شوتر ده سال اخیر میدونستن ببین همونایی ک ساختنش چ به روزش اوردن . و بیشترین اخراجی از ۳۴۳ از بخش مولتیش بوده ک قشنگ معلوم میشه کدوم قسمت از شرکت کم کاری کردن
کدوم منتقد گفته بهترین شوتر ۱۰ سال اخیره؟؟؟این بازی از گرفتن ۴ تا نامزدی و جایزه هم تو مراسما عاجز بود اینقدر چرت نگید
پسرخوب قشنگ کامنتو بخون بعد دهن باز کن (منظورم مولتیش بود ) منم نگفتم منتقدها گفتن و فشار هم نخور چون تو ۲۰۲۱ هم بهترین بازی اکشن و هم بهترین بازی مولتی پلیر شناخته شد
مجموعه هیلو تا الان شش نسخه اصلی داشته پنج نسخه فرعی ک متای میانگین شش نسخه اصلی ۹۱ هست ک حتی اگ من بگم بهترین شوتر تاریخ هم دروغ نگفتم چون ن کالاف ن بتلفیلد این موفیقتو کسب نکردن ، حتی با مجموعه نسخه فرعی هم بازم متاش ۸۵ میشه ، پس تویی ک از اول عمرت یه کیلزون زدی نمیخواد راجب یه فرانچیز با این قدمت نظربدی
اون منتقدی که گفته هیلو اینفینیت بهترین شوتر ده سال اخیرو به من نشان بده
کاش هیلو دست بانجی میموند 😑
هیلو اینفینیت پلی دادم خیلی گیم قشنگی بود درسته به نسخه های اولیه نرسید ولی باز گیم قشنگ و زیبا داستان سرایی قشنگ و از همه مهمتر گرافیک چشم نوازش بود کاش ایکس باکس وقت بیشتری رو صرف این آی پی کنه چون واقعا حیف همچین گیمایی میتونه برگ برنده جلو سونی باشه
حتما صلاح ندیدن که بسازن.از کیلزون چه خبر؟
یکی از بی استعداد ترین استودیو های صنعت گیم یه گیم عالی تو کارنامشون نیست پشتیبانی درست حسابی هم بلد نیستن هیلو های بانجی هم کمپینشون خیلی خیلی بهتر بود هم محتوای انلاین درست حسابی داشتن
اینجوری که معلومه halo بعدی توسط ۳۴۳ ساخته نمیشه و اونا فقط نقش استودیوی پشتیبان دارن
شاید بدن به id software یا اگه قرارداد اکتیویژن قطعی شه به یکی از استودیوهای زیر مجموعه ش شایدم ….
ساخت هیلو ن از اید برمیاد ، ن از استودیو های کالاف
کلا متفاوته
اید ک تجربه مولتی نداره اصلا ، تجربه داستان هم نداره
از اونور استودیو های اکتیویژن هم که فقط شوتر نظامی ساختن
اینکه ۳۴۳ نتونسته بترکونه غیرعادی نیس ، کار هرکسی نیس هیلو ساختن ، باید تو همه بخشا تکمیل باشه گیم ک نشدنیه تقریبا
تو استودیو های مایکروسافت شاید به کوالیشن بیشتر از بقیه بخوره (سازنده های گیرز)
چقد بدبختین سیب زمینی فنا😹😹😹😹
نماد ایکس باکسم با متای زرد فوت شد دیگه هیچی تدارید جز پنتیمننت دو بعدی گیمپسی با فورزای دی ال سی😹
ولی خودت سری اس داری 😔
اعضای این استودیو رو لاکپشت ها تشکیل میدن؟؟!!
لقب مفت خور ترین استدیو سال میرسه به ۳۴۳ با هیلو اینکارو نکنید نزارید به سرنوشت رقیبش دچار بشه
وقتی خود بازی موفق نباشه بسته الحاقی لازم نداره
میشه بگید تو این مدت چکار میکردین؟
بهتره این موتور بازی رو کلا بذارن کنار با اینکه اینهمه خرجش شده