چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا
چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا
چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا
چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا
چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا
چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا

چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟

پست گیمفا
۲۰:۰۰ ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
آموزش خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال | کیف پول من

خرید گیفت کارت برای استیم و یا پلتفرم‌های دیگر،‌یکی از روش‌های شارژ حساب برای این پلتفرم‌ها به شمار می‌رود. با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال در موارد مختلف، این امکان برای کاربران فراهم شده است تا بتوانند گیفت‌کارت‌های مختلف و مورد نیاز خود را با استفاده از ارز دیجیتال خریداری کنند؛ اما این کار چگونه و با استفاده از کدام ارزها انجام خواهد شد؟ کدام وبسایت‌ها و فروشگاه‌های گیفت کارت قابلیت ارائه گیفت کارت‌ها با ارز دیجیتال را دارند؟ در این مطلب به بررسی این مسائل می‌پردازیم و در ادامه یکی از بهترین صرافی‌های داخلی برای خرید ارز دیجیتال را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

در این آموزش، به بررسی چگونگی خرید گیفت کارت استیم با استفاده از گیفت کارت می‌پردازیم؛ اما شما می‌توانید هر گیفت کارت دیگری را نیز مانند گیفت کارت اپل، گوگل پلی و غیره با استفاده از ارز دیجیتال خریداری کنید. در این مسیر، باید مواردی از جمله انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای خرید و موارد دیگر را مورد توجه قرار دهید.

آموزش خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال

با توجه به گسترش فناوری ارزهای دیجیتال و همچنین همه گیر شدن استفاده از آن‌ها در بیشتر معاملات مالی، استفاده از ارز دیجیتال برای خرید گیفت کارت نیزبه تازگی به امر معمول تبدیل شده است. با توجه به این که کاربران ایرانی، امکان خرید و پرداخت مستقیم برای شارژ حساب استیم و یا هر حساب بین المللی دیگری را ندارند، این روش یک گزینه مناسب خواهد بود.

برای خرید گیفت کارت استیم و یا هر گیفت کارت دیگری با استفاده از ارز دیجیتال، یک وبسایت معتبر وجود دارد که می‌توانید از طریق آن اقدام کنید. وبسایت کوینز بی (coinsbee)، مخصوص خرید گیفت کارت و کاربران می‌توانند انواع گیفت کارت را در آن پیدا کنند و با استفاده از روش‌های پرداخت متنوعی، آن‌ها را بخرند. یکی از روش‌های پرداختی در این سایت، استفاده از ارز دیجیتال است که در ادامه، آموزش آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نکات اولیه در خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال

برای خرید گیفت کارت استیم با استفاده از ارز دیجیتال، ابتدا باید نکاتی را در نظر داشته باشید. قبل از این که اقدام به خرید گیفت کارت بکنید، باید یک کیف پول داشته باشید و در آن، به اندازه خرید گیفت کارت استیم مورد نظر، ارز دیجیتال قرار دهید. برای این کار، می‌توانید از ارز دیجیتال تتر یا ترون استفاده کنید؛ هرچند که هر ارز دیجیتال دیگری نیز در این وبسایت، قابل قبول خواهد بود.

مطلب پیشنهادی : بازی های متاورسی

پس از خرید ارز دیجیتال و انتقال به کیف پول خود، می‌توانید روند خرید گیفت کارت استیم را ادامه دهید.

مراحل خرید گیفت کارت استیم به صورت گام به گام

خرید گیفت کارت استیم با ارز دیجیتال | کیف پول من

برای خرید گیفت کارت استیم، وارد وبسایت کوینز بی شده و وارد قسمت گیفت کارت استیم شوید. در این وبسایت، گیفت کارت‌های متعددی که مربوط به پلتفرم‌های مختلف هستند را می‌توانید مشاهده کنید.

پس از وارد شدن به صفحه خرید گیفت کارت استیم، سه قسمت وجود دارد که باید آن‌ها را پر کرده یا گزینه مناسب را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید. قسمت اول، برای انتخاب ریجن استیم است. یکی از قوانین مربوط به استفاده از گیفت کارت این است که ریجن گیفت کارت و حساب کاربری مطابقت داشته باشند؛ بنابراین در این قسمت باید ریجن استیم خود را انتخاب کنید. در زیر این بخش، مقدار گیفت کارت قابل انتخاب است. شما می‌توانید مطابق با نیاز خود، مبلغ و مقدار گیفت کارت استیم را انتخاب کنید. در قسمت سوم نیز، ارز دیجیتالی که قصد پرداخت با آن را دارید انتخاب می‌کنید. در این بخش، انواع بسیاری از ارزهای دیجیتال وجود دارند؛ اما پیشنهاد ما به شما استفاده از ارز دیجیتال تتر است. با توجه به استیبل کوین بودن تتر و تغییرات کم آن و همچنین محبوبیت ارز تتر، استفاده از آن بسیار راحت‌تر خواهد بود.

بعد از انتخاب قسمت‌های خواسته شده، گزینه add 1 to card را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، یک قسمت pop-up برای شما نمایش داده می‌شود که شامل دو گزینه go to shopping card و continue shopping است. با انتخاب گزینه دوم، شما می‌توانید مقادیر انتخاب شده را تغییر دهید. اما اگر از خرید خود مطمئن هستید، روی گزینه go to shopping card زده و ادامه فرایند خرید را طی کنید.

بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، باید ایمیل خود را وارد کنید. توجه کنید که اطلاعات گیفت کارت خریداری شده به آدرس این ایمیل برای شما ارسال می‌شود؛ پس حتما در وارد کردن آدرس ایمیل دقت لازم را داشته باشید. در این بخش، گیفت کارت مورد نظر و مبلغ قابل پرداخت برای آن نیز برای شما نمایش داده می‌شوند. پس از وارد کردن ایمیل، Proceed to checkout را بزنید.

پس از طی کردن این مرحله، باید روش پرداخت و ارز دیجیتال و شبکه آن را مشخص کنید. اگر ارز دیجیتال خود؛ به عنوان مثال تتر را روی شبکه ترون خریداری کرده‌اید، باید در کیف پول خود مقداری ترون به عنوان سوخت شبکه نیز داشته باشید. در واقع، در هنگام پرداخت با استفاده از تتر، مقداری ترون نیز به عنوان سوخت شبکه استفاده می‌شود تا پرداخت انجام شود. پس از این که ارز دیجیتال خود را به Tether (USDT) تغییر دادید، باید شبکه را نیز تغییر دهید و طبق شبکه خریداری شده انتخاب کنید.

در پایین این بخش نیز، روش‌های پرداخت متعددی به عنوان روش‌های پیشنهادی وجود دارند. استفاده از روش Binance pay و Crypto.com pay و یا روش‌های دیگر می‌توانید این پرداخت را انجام دهید؛ اما اگر می‌خواهید به صورت مستقیم و از کیف پول خود این کار را انجام دهید، گزینه Buy now را انتخاب کنید.

پس از این کار، به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که در آن اطلاعات خرید شما نمایش داده می‌شود و باید در طول ۲۰ دقیقه، ارز دیجیتال خواسته شده به آدرسی که برای شما نمایش داده انتقال دهید. پس از انجام این کار، با نمایش موفقیت آمیز بودن انتقال در صفحه پرداخت، باید منتظر بمانید تا ایمیل حاوی اطلاعات گیفت کارت برای شما ارسال شود.

پس از دریافت، می‌توانید گیفت کارت را در استیم خود Redeem کنید. در اینجا، مراحل خرید گیفت کارت استیم با استفاده از ارز دیجیتال به اتمام رسیده است.

بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال برای خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت با استفاده از ارز دیجیتال، یکی از کاربردهای بسیاری است که ارزهای دیجیتال دارند؛ هرچند که این روش‌ها نیز مزایا و معایب مربوط به خودشان را خواهند داشت. در این راستا، باید ابتدا یک کیف پول معتبر داشته باشید و همچنین ارز دیجیتال خود را از یک صرافی معتبر خریداری کنید. برای این کار، صرافی ایرانی کیف پول من، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شما می‌توانید با خرید ترون یا تتر که از ارزهای پیشنهادی این صرافی برای خرید گیفت کارت هستند، اقدام به خرید گیفت کارت کرده و به راحتی آن را در سایت کوینز بی خریداری کنید. صرافی کیف پول من، با پشتیبانی از بسیاری از ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات متنوع در حوزه رمز ارزها، یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که در پلتفرم استیم حساب کاربری دارید و می‌خواهید با خرید گیفت کارت آن را شارژ کنید، می‌توانید از صرافی کیف پول من استفاده کرده و با خرید تتر یا ارزهای دیگر، اقدام به خرید گیفت کارت کنید.

خستهred-eyed Banished Knight

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا
چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا
چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا
چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا
چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا
چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

چگونه با ارز دیجیتال گیفت کارت استیم بخریم؟ - گیمفا