آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا
آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا
آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا
آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا

آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد

پست گیمفا
۱۶:۳۸ ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا

امروزه با رشد بازی‌ها، می‌توان با گیمر بودن نیز کسب درآمد کرد. در یک نسخه آزمایشی برای شروع، یکی از اولین بازی‌های رایج و بسیار محبوب با اضافه کردن NFT اولین قدم خود را به سمت ورود به دنیای WEB3 و متاورس بر می‌دارد. بازی پابجی (PUBG) به عنوان یکی از اولین بازی‌های مستقل بتل رویال به موفقیت‌های گسترده‌ای دست پیدا کرده و با در اختیار داشتن بیش از ۱.۲۷ میلیون بازیکن و کاربر منحصربه‌فرد، قصد دارد توکن NFT پابجی را در سال ۲۰۲۳ معرفی کند. تعداد بازیکنان فعال این بازی ۳۰۰۰۰۰ نفر است و در حالی که به عنوان یک بازی معمولی از فناوری بلاک چین استفاده نمی‌کند، اما این روزها با افزایش طرفداران NFT، تیم توسعه پابجی از ویژگی این توکن‌های غیرمثلی را برای اجرای برنامه‌های خود استفاده می‌کنند. در ادامه این گزارش همراه باشید تا با به دست آوردن NFT در پابجی کسب درآمد کنید و به راحتی از طریق فروش و خرید تتر اقدام به درآمد زایی کنید!


گسترش صنعت بازی و NFT

برای درک بهتر ملحق شدن پابجی به متاورس و به دست آوردن NFT در پابجی، بهتر است نگاهی به صنعت بازی‌های بلاک چینی بیندازیم. بازی‌های بلاک چینی تنها بخش اندکی از صنعت بازی‌های موبایل را احاطه کرده‌اند. توسعه دهندگان بازی‌های بلاک چین این فرصت را برای گسترش بازی‌های WEB3 از طریق NFTها و ارزهای دیجیتال غنیمت می‌شمارند؛ به بیانی ساده‌تر، بازی‌های WEB3 از شبکه‌های بلاک چین به عنوان میزبانی برای ساخت‌های بازی استفاده می‌کنند و در این میان با کمک گرفتن از کیف پول ارزهای دیجیتال، مالکیت کامل دارایی‌های بازی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورند.

بسیاری از توسعه دهندگان بازی در تلاش هستند تا راهی برای استفاده از ویژگی‌های ارزهای دیجیتال و به دست آوردن NFT در پابجی پیدا کنند. در این میان پابجی نیز به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها اعلام کرده که قصد ادغام NFT و متاورس را در بازی سنتی خود دارد. این قابلیت علاوه بر فراهم کردن سرگرمی برای بازیکنان پابجی، منبعی برای درآمدزایی آن‌ها نیز به حساب می‌آید. اگر شما هم از بازیکنان منحصربه‌فرد پابجی هستید، می‌توانید با در اختیار داشتن کیف پول دیجیتال، کسب درآمد از این بازی هیجان انگیز را آغاز کنید.


نقش کیف پول دیجیتال در بازی پابجی و کسب درآمد از آن

آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا

برای به دست آوردن NFT در پابجی، اگر از بازیکنان پابجی موبایل باشید، می‌توانید دارایی‌های ارزی خود در این بازی را در کیف پول دیجیتالی خود نگهداری نمایید؛ به عنوان مثال بازی‌های بلاک چین به بازیکنان، ارزهای دیجیتالی را پاداش می‌دهند که این افراد می‌توانند پاداش خود را در کیف پول خود ذخیره کنند. همچنین بیشتر بازی‌ها مانند اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) و دسنترالند (Decentraland) امکان دریافت پاداش، خرید و معامله NFT را برای کاربران ایجاد کرده‌اند که بازی پابجی نیز از این دسته بازی‌ها به شکلی دیگر محسوب می‌شود و قصد ادغام NFT را در بازی نرمال خود دارد تا کاربران با به دست آوردن NFT در پابجی درآمدزایی کنند.

برای نگهداری از دارایی‌های خود در بازی پابجی، می‌توانید به کیف پول من، که یک سیستم کاملا هوشمند دیجیتالی و معتبر است مراجعه کنید و به خدمات خرید و فروش و نگهداری دارایی‌های دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. با استفاده از کیف پول من علاوه بر معامله و نگهداری دارایی‌های خود در بازی پابجی، می‌توانید به بیش از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید و از پشتیباتی ۲۴ ساعته استفاده کنید.


ادغام توکن PUCG با Banger

طبق اطلاعات موجود برای به دست آوردن NFT در پابجی، کاربران PUBG پس از تکمیل چالش‌های درون بازی، NFT دریافت خواهند کرد. در حال حاضر پابجی چالش‌های متعددی برای کاربران خود تدارک دیده است؛ چالش‌هایی مانند Weak Back، Blitzkrieg، Center of Attention و غیره که این چالش‌ها کاربران را ملزم برای دستیابی به دستاوردهای خاصی در بازی و کسب درآمد می‌کنند.

چالش‌ها و الزامات گوناگونی در این مورد وجود دارد؛ اما به عنوان مثال کاربران برای به دست آوردن NFT در پابجی، باید بازیکنان دشمن را با یک سلاح خاص بکشند یا در حین رانندگی با وسایل نقلیه اقدام به کشتن نمایند. هر چه تعداد کشته‌ها بیشتر باشد، رتبه بازیکن نیز افزایش می‌یابد. توکن NFT که به عنوان پاداش به بازیکنان برای انجام چالش‌ها ارائه می‌شود، فضای بازی پابجی را رقابتی‌تر می‌کند. NFTها به عنوان توکن‌های غیرمثلی، منحصربه‌فرد هستند و هیچ دو ان اف تی یکسانی وجود ندارد؛ به همین دلیل بازیکنان برای کسب توکن‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند. لازم به ذکر است که هر توکن PUBG NFT نیز منحصربه‌فرد خواهد بود. 

Banger به عنوان یک پلتفرم بازی بلاک چین، بر ادغام NFTها در بازی‌های ویدیویی تمرکز دارد و پابجی با Banger شریک است. تیم پابجی هنوز جزئیاتی درباره ابزار احتمالی NFT و به دست آوردن NFT در پابجی و امتیازات ویژه برای دارندگان اعلام نکرده است و هنوز این پروژه در مرحله آزمایش قرار دارد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، توکن NFT امکاناتی برای استفاده از NFT PUBG در آینده‌ای نه چندان دور باز می‌کند.

مطلب پیشنهادی: آموزش ساخت nft با هوش مصنوعی


نقش بنگر در توکن NFT پابجی

بنگر حیاتی و مهمی در پروژه NFT PUBG ایفا می‌کند. بنگر ارائه کننده بازی‌های WEB2 است و دروازه‌ای برای NFT و راه‌حل‌های گیمیفای (GameFi) به حساب می‌آید. گیمیفای با هدف ارائه تجربه بازی شخصی‌تر به کاربران با استفاده از NFT، شامل مشوق‌های مالی به شکل پاداش ارز دیجیتال و بازارهای درون بازی است که بازیکنان پابجی می‌توانند برای به دست آوردن NFT در پابجی، مهارت‌‌ها، آواتارها، تجهیزات و سایر موارد را خریداری نمایند. بنگر کوین (Banger Coin) توکن این شرکت است که برای تراکنش‌ها به کار می‌رود و بانیز (Bunnies) ارز درون بازی Banger است. بنگر تمامی قابلیت‌های بلاک چین را در اختیار پابجی قرار می‌دهد و PUBG مکانیسم بنگر ان اف تی را در بازی ادغام خواهد کرد.


تست آلفا NFT پابجی

آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا

پیش از اینکه توکن NFT پابجی به بازی افزوده شود، تیم سازنده این بازی تصمیم گرفتند تا با همکاری Banger  برای به دست آوردن NFT در پابجی توسط بازیکنان، یک تست آلفای NFT برای این بازی را راه اندازی کنند و در ۲۸ دسامبر ۲۰۲۲ کرافتون و بنگر تست آلفای NFT پابجی را اعلام کردند. این تست به تعداد محدودی از بازیکنان PUBG اجازه داد تا چندین چالش پابجی را تکمیل کنند و به عنوان پاداش برای کار خود، Banger NFT دریافت نمایند. Ghost killer، License to kill و Kill Frenzy از چالش‌های تست آلفای NFT پابجی بودند. 
چالش Ghost killer، برای بازیکنانی است که به تیراندازی از راه دور علاقه دارند. این بازیکنان فقط این امکان را دارند تا از تفنگ تک تیرانداز استفاده کنند و فقط از کشتارهایی که با فاصله زیاد انجام می‌دهند، امتیاز کسب کنند. چالش License to kill بازیکنان را تشویق می‌کند تا برای به دست آوردن NFT در پابجی رقبای بیشتری را در چندین نقشه پابجی نابود کنند. امتیاز تمامی این کشتارها جمع می‌شود و به این ترتیب بازیکنان در لیست رتبه بندی جهانی پابجی پیشرفت می‌نمایند. چالش  Kill Frenzyتعداد بالای کشته‌ها را تشویق می‌کند. بازیکنان از وسایل نقلیه برای زیر گرفتن سایر بازیکنان به کار می‌برند و بازیکنی موفق می‌شود که در طول یک نبر، بیشتر تعداد از رقبا را زیر پا بگذارد و بازیکنی که برنده می‌شود، توکن PUBG NFT را دریافت می‌کند.


ویژگی‌های توکن NFT پابجی

اطلاعات موجود از این توکن نشان می‌دهند که کاربران NFTهای پابجی را به عنوان نوعی معیار برای رتبه بندی خود در دنیای این بازی دریافت خواهند کرد. این پروژه به بازیکنان اختصاصی PUBG، توکن‌های منحصربه‌فردی ارائه خواهد کرد. به بیانی دیگر این پروژه با ارائه توکن‌ها، بازیکنان را از یکدیگر متمایز می‌کند و رتبه بندی هر یک را مشخص می‌نماید و بازیکنان برای به دست آوردن NFT در پابجی به رقابت مشغول می‌شوند.


کسب درآمد از پابجی 

درست است که پابجی یک بازی بلاک چین نیست اما با  این حال استفاده از NFT در شکل سنتی این بازی باعث شده تا پابجی گامی رو به جلو برای ارتباط با فناوری بلاک چین در صنعت بازی بردارد. فناوری بلاک چین به بازی‌ها اجازه می‌دهد تا مالکیت دارایی، تعامل و سطوح سفارشی سازی شده از طریق NFT به کاربران ارائه داده شود و با به دست آوردن NFT در پابجی، درآمدزایی کنند. پروژه NFT پابجی شروعی قوی برای سال ۲۰۲۳ داشته است و بازیکنان این بازی نیز از این پروژه و انجام چالش‌های آن برای پاداش استقبال می‌کنند. اگر از بازیکنان پابجی موبایل باشید، می‌توانید دارایی‌های ارزی خود در این بازی را در کیف پول دیجیتالی خود نگهداری نمایید. روزانه هزاران تراکنش واریزی و دریافتی در حیطه ارزهای دیجیتال و NFT در صرافی کیف پول من، بدون کوچکترین خطایی انجام می‌شود و این موضوع باعث شده تا کاربران برای کسب درآمد از این بازی و با کمک گرفتن از این کیف پول، مالکیت کامل دارایی‌های خود را به عهده بگیرند. برای نگهداری دارایی‌های کسب شده از پابجی و برای ترید در دنیای ارزهای دیجیتال می‌توانید به کیف پول من، اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمزارز ایران مراجعه کنید. همچنین می توانید برای فروش یا خرید ارز دیجیتال از صرافی کیف پول استفاده نمایید.

silent-man (FNaF edition)卂爪丨尺乙卂尺乇丨meysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا
آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا
آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا
آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا
آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا
آموزش قدم به قدم بدست آوردن NFT در پابجی و کسب درآمد - گیمفا