همکاری یوبیسافت با شرکت جیمز کامرون در توسعه بازی Avatar: Frontiers of Pandora
استودیوی یوبیسافت مسیو (Ubisoft Massive) اعلام کرد که در توسعهی بازی Avatar: Frontiers of Pandora با شرکت جیمز کامرون به نام Lightstorm Entertainment همکاری کرده است.
تقریباً ۵ سال از ساخت عنوان Avatar: Frontiers of Pandora میگذرد و تاکنون اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است. انتظار میرود این بازی تا پیش از پایان مارس ۲۰۲۴ عرضه شود. در همین حال، یوبیسافت از همکاری خود با جیمز کامرون در ساخت این اثر خبر داده است.
مگنس یانسن (Magnus Jansen)، کارگردان خلاق Avatar: Frontiers of Pandora، در مصاحبه با وبسایت Gamesradar اطلاعاتی در مورد دید تیم سازنده برای این عنوان را به اشتراک گذاشت و همچنین در خصوص تلاشهایی را که تاکنون برای ساختن دنیای بازی انجام شده است، توضیحاتی را ارائه داد.
وی در این باره اظهار داشت:
زمان زیادی صرف ساختن یک بخش کاملاً جدید از Pandora و ایجاد ابزارهای مورد نیاز برای زنده کردن آن در جدیدترین نسل از سختافزارهای کنسول و رایانههای شخصی شده است.
اطمینان از اینکه بازی ما از نظر قابلیتهای فعلی کنسولها و رایانههای شخصی امروزی بهروز باشد، به طور کامل در دستور کار Ubisoft Massive قرار دارد. موتور Snowdrop نتیجه تلاشهای ما را نشان میدهد. هنگامی که ما برای اولین بار با اعضای Lightstorm Entertainment ملاقات کردیم، موتور Snowdrop همان چیزی بود که به شریک ما نشان داد که مایل هستیم تا در ارائهی تکنولوژیهای جدید همکاری کنیم. این امر پایه و اساسی مهم در همکاری مداوم ما بود و همچنان نیز پابرجاست.
به نظر میرسد صحبتهای کارگردان Avatar: Frontiers of Pandora نشان میدهد که بازیکنان میتوانند محیطهایی را که در فیلمهای آواتار برایشان آشناست، در بازی کاوش کنند. شاید احتمال بیشتری وجود داشته باشد که این بازی بخشی جدید و ناشناخته از Pandora را با داستان اصلی خود در کنار آن به نمایش بگذارد. با توجه به موفقیت فیلم Avatar: The Way of Water، داشتن نقاط ماهیت مشترک بازی مذکور با این فیلم دور از ذهن نخواهد بود.
ظاهراً پروژه Avatar: Frontiers of Pandora بر اساس فرمول موفق سری فیلمهای آواتار ساخته شده است و باید منتظر ماند و دید تا این بازی اکشن ماجراجویی جهان باز چه عملکردی را از خود برجای خواهد گذاشت.
بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دست توسعه است.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
منتظریم برای عناوین بعدی یوبیسافت خصوصا آواتار
من که از تجربه ی عناوین فارکرای و اساسینز لذت میبرم با اینکه گاها تکراری و خسته کننده میشن ولی لذت بخش و سرگرم کننده هستن.
.
امیدوارم یوبیسافت در نسل ۹ با دادن آواتار و پرنس و اسپلینتر و عناوین جدید دیگه به دوران با شکوه قدیم خودش برگرده و لغو و تاخیر بازی ها صرفا جهت افزایش کیفیت عناوین مهمش باشه.
پتانسیل خوبی داره اگر و اگر یوبیسافت نابودش نکنه
یوبیسافت استارت خوبی تو معرفی بازیها داره ولی بعد که بازی رشد کرد و یا خوب خودش رو نشون داد کلا می شه نسخه های تکراری که بهتر بهشون بگیم dlc
کل خاطرات بچگمون یوبیسات تو این سال ها جریحه دار کرده
اون موقع عشق می کردیم فقط لگو یوبیسافت اول بازی ها می امد می دونستیم با یه بازی فوق العاده سر کار داریم ولی الان…..
به این بازی امید دارم چون معمولا یوبیسافت برای آی پی هایی که ماله خودش نیستن ( مثل ماریو ربیت ) سنگ تموم میزاره.
حس خوبی در مورد این بازی دارم باید نشست و دید چه چیزی تحویل میدن