کو-آپ Redfall از Dungeons and Dragons و Borderlands الهام گرفته است
اعضای استودیوی Arkane Studios کمی در مورد جنبهی کوآپ بازی جدید خود یعنی Redfall صحبت کردهاند. ظاهرا Dungeons and Dragons یکی از منابع الهام اصلی این استودیو بوده است.
استودیوی سازندهی آثاری همچون Dishonored و Prey یعنی Arkane Studios با شوتر جهان باز جدید خود یعنی Redfall به جهان بازیهای کو-آپ باز خواهد گشت. در مصاحبهای جدید با وبسایت GamesRadar، توسعهدهندگان این بازی به صحبت در مورد آثار چندنفره کلاسیکی که الهامبخش آنها بوده پرداختهاند.
Redfall اولین بازی کو-آپ Arkane Studios نیست و آنها پیش از این در سال ۲۰۱۹ بازی Wolfenstein: Young Blood را عرضه کرده بودند. بازی قبلی این استودیو یعنی Deathloop هم یک المان چندنفره داشت، با این حال آن بازی بیشتر شبیه به Elden Ring بود و بازیکنان میتوانستند وارد جهان بازی یکدیگر شوند. قضیه در مورد Redfall متفاوت است. Redfall با الهام از بازیهایی ساخته شده که توسعهدهندگان سالها با یکدیگر آنها را بازی میکردند. ریکاردو بر (Ricardo Bare)، کارگردان خلاق Redfall در این باره گفته:
من به یاد دارم که به هنگام کار روی Deus Ex ما با همدیگر Diablo را بازی میکردیم. پس از آن هم در طول سالها Diablo 2 را بازی میکردیم و پس از آن هم نوبت به Borderlands رسید. اینها بازیهایی هستند که تجربهی آنها به صورت کو-آپ به شدت سرگرمکننده است. وقتی ما مشغول ساخت بازی نیستیم چنین بازیهایی را با یکدیگر تجربه میکنیم. هدف ما اینجا ساخت اثری بوده که هم خودمان دوست داشته باشیم و هم بتوانیم با یکدیگر بازی کنیم.
کارگردان استودیو یعنی هاروی اسمیت (Harvey Smith) در پاسخ به منابع الهام بازی Redfall هم صرفا یک اثر را نام برده است: Dungeons and Dragons:
من دائما از این میترسم که بازیکنان بفهمند ما طرفداران Dungeons and Dragons هستیم و صرفا فکر میکنیم که بازیهای ویدیویی میتوانند عمیقتر و جذابتر باشند. Dungeons and Dragons بهترین بازی کو-آپ تاریخ است. فکر کنم اگر مردم بفهمند که ما چقدر با یکدیگر Dungeons and Dragons بازی میکنیم شوکه شوند. من در حال حاضر بخشی از سه کمپین متفاوت Dungeons and Dragons هستم و هنوز هم دوشنبه شبها با ریکاردو بازی میکنم.
بازی Redfall در نیمهی اول سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
فکر کنم مارکتینگ بازی داره به زودی شروع بشه
جمله بندیم🤡🤡🤡منظور رو گرفتید دیگه
بله داداشم فهمید منظورتو من😂🤝
حرف زد شما اینجور چرا
نمیدونه اد داداش
باحال بود اینجور زدن حرف