Star Wars Jedi: Survivor داستان تاریکتر و عمیقتری را روایت میکند
کامرون موناگان (Cameron Monaghan)، بازیگر پروتاگونیست سری Star Wars Jedi یعنی Cal Kestis، به تازگی در مورد نسخهی جدید این سری و روایت تاریکتر و عمیقتر آن نسبت به Fallen Order صحبت کرده است.
سری بازیهای Star Wars Jedi در دوران تاریک و غمناکی از جهان Star Wars جریان دارند. زمانی که محفل Jedi به صورت کامل نبود شده و تنها چند بازمانده باقی مانده که به طرز وحشیانهای توسط Empire شکار میشوند. این طور که به نظر میرسد Star Wars Jedi: Survivor حتی قرار است داستان تاریکتری را نسبت به بازی قبلی روایت کند و پروتاگونیست بازی یعنی Cal Kestis قرار است درد و رنج زیادی را در طول داستان متحمل شود.
بازیگر این نقش یعنی کامرون موناگان در مصاحبهای جدید با Game Informer در این مورد صحبت کرد و گفت که داستان بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است تاریکتر، عمیقتر و پیچیدهتر از بازی قبلی یعنی Fallen Order باشد. به گفتهی موناگان هدف از داستان این دنباله قرار است وارد کردن فشار حداکثری به Cal به عنوان یک شخصیت باشد:
ما داستان بسیار جالبی را برای Cal داریم و او باید با چالشهای دشواری مواجه شود. در این شرایط یک جواب همیشه درست هم وجود ندارد. این همیشه چیزی بوده که من دوست داشتم در این شخصیت بررسی کنم. این گفت و گویی بود که ما بلافاصله پس از بازی اول داشتیم. چگونه این شخصیت را در شرایطی قرار دهیم که چالشهای دشواری بر سر راه او قرار گیرند؟ چگونه او را تا مرز خرد شدن و شکستن پیش ببریم؟ پس از آن به کجا برویم و با این شخصیت چه کار کنیم؟ کدام داستان هیجانانگیزتر خواهد بود چگونه میتوانیم روایتی تاریکتر، عمیقتر و پیچیدهتر را داشته باشیم؟ پس فکر کنم که با داستان این بازی چندین سوال بزرگ را میپرسیم.
در این مصاحبه موناگان در مورد تمهای اصلی داستان بازی و همچنین روابط شخصیتها با یکدیگر و نحوهی تکامل و تغییر آنها صحبت کرده است. این بازی سعی کرده که داستان خودمختاری را در جهان Star Wars روایت کند که جدا از سایر آثار مربوط به این آیپی است.
بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ (۱۷ مارس ۲۰۲۳) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
استار وارز های الکترونیک آرتز از اون حالت جدای و نبرد بین مقاومت و نیروهای دارث ویدر در امدن من اون شرایط رو بشخصه بیشتر دوست داشتم
مگه چند تا استاروارز داده؟
هنوزم توی همون تایم لاینه استاد
آره ولی شخصیت های خود فیلم نیستن
استاروارژ فیلم نیست فرانچایزه . بخشی از اتفاقات نو فیلما هست بخش زیادیش هم تو بقیه مدیوم ها
میگم Darth Maul هم توشه از اون تریلری که موقع معرفیش نشون دادن مشخص بود داستانش جدی تر و تاریک تره
ای کاش جاش تایتان فال میساختن مسیری که تو تایتان فال بود به نظرم بهترین مسیر ریسپاون بود شوتری که داشت در حد گذاشتن کنار بازی مثل دووم ۲۰۱۶ بود
من دیگه نمیتونم صبر کنم