ویدیوی جدیدی از گیمپلی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد
وبسایت IGN بهتازگی یک ویدیوی ۱۰ دقیقهای از گیمپلی ساختهی جدید استودیوی تیم نینجا، یعنی بازی Wo Long: Fallen Dynasty را منتشر کرده است.
تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty مبارزات و کاوش در جهان این بازی را نمایش میدهد. بر اساس این ویدیو، به نظر میرسد بازی مذکور چالشهای زیادی را در مکانیکهای رزمی خود به همراه خواهد داشت. بازیکنان میتوانند از طیف وسیعی از سلاحها در مبارزات سریع و دیوانهوار استفاده نمایند که هر کدام از این سلاحها ویژگیهای خشونتآمیز خود را ترکیب میکنند. برخی از باسفایتهای حماسی نیز در این ویدیو نمایش داده میشوند و همچنین روی اکتشاف قهرمان داستان در منطقهای به نام Mount Tianzhu تمرکز دارد.
از سوی دیگر، بازی اکشن نقشآفرینی Wo Long: Fallen Dynasty به دلیل داشتن موارد خشونتآمیز ردهبندی سنی بالای ۱۷ سال (+Mature 17) را از سوی سازمان ESRB دریافت کرده است. در این اثر بازیکنان در نقش یک سرباز شبه نظامی قرار میگیرند که خود را در میانه نبردی برای بقا در برابر نیروهای شیطانی یک جادوگر تاریک میبینند. شمشیرها، نیزهها، جادو، شیاطین و هنرهای رزمی چینی به وفور وجود دارند و به نظر میرسد این بازی برای افرادی که طرفدار عناوین نقشآفرینی با مضمون دارک فانتزی هستند، جذاب خواهد بود.
در قسمت زیر میتوانید ویدیوی جدید منتشر شده از گیمپلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty را مشاهده کنید.
بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ (۳ مارس ۲۰۲۳) در دسترس دارندگان ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی قرار خواهد گرفت و همچنین از روز اول انتشار برای مشترکان سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
اون healing ش منو یاد دارک سولز انداخت
قبل دیدن این گیم پلی اصلا براش هایپ نبودم ولی الان که دیدمش حتما با این وضعیت نت هم که شده یجوری دانلودش می کنم
۶۰fpsباشه که دیگه 👌
این عنوان بینظیره متای بین ۸۶ تا ۸۹ در نظر دارم براش قطعا موفق میشه👌👍❤🔥🔥
یکمی حرکت انمی ها مصنوعیه
انیمیشن ها روون نیست
گرافیک فنی ازین بهتر میتونه باشه
ولی سرعت بازی خوبه و چالش برانگیز
شاید سکیرو توقع منو زیادی بالا برده اما گرافیک این بازی جذبم نکرد . کاراکتر انگار از محیط جداس و یجورایی شاین هست نسبت به اطراف – ظرافت در مبارزه رو نتونستم ببینم و پیش روی خیلی کند بود – تنها چیزی که منو ترغیب میکنه فقط شباهتش به سکیرو هست – البته منتظر ووکونگ هم هستم
از ۷۵ تا ۸۵ حداکثر متایی هست ک میگیره گیم پلی زیاد به دلم ننشست .و فکرنکنم بتونه حتی نزدیک سکیرو هم بشه
رفیق این بازی پیشینه و سوابق اش در ۲ گانه ی Nioh خلاصه میشه و هر دونسخه بازی متای ۸۶ و ۸۹ دارن، پس این چیزی که شما در نظر داری براش از لحاظ متا قطعاً اشتباهه،
خودم میگم متای نزدیک به ۹۰ یا حتی خوده ۹۰ روهم میزنه چون فرمول و استایل سری نی هو رو در این عنوان تکامل و پیشرفت دادن به راحتی با یک مقایسه میتونی متوجه این موضوع بشی تریلر های وولانگ رو در کنار گیم پلی نی هو۲ مقایسه کن اصلا کاره سختی نیست.
انتظار بیشتری از تیم نینجا داشتم. ضمن اینکه اونی که داره تریلر رو پیش میبره اصلا از مکانیزمهای مختلف بازی استفاده نمیکنه. بنظر میرسه که بازی نسبت به نیوه دو هم امکانات بیشتری داره (با توجه به HUD) اما اصلا این امکانات نشون داده نمیشن
فقط گرافیک داره گیمپلی جذاب نیست نمیتونه جایگزین گاد باشه ببینید کی گفتم
خوب ظاهراً با یه بازی نقش آفرینی اکشن رزمی با داستان شرقی گیم پلی شلوغ اما جذاب وحساب شده طرف هستیم نسخه دمو بازی پلی دادم که البته مشکلات داشت که طبیعی دمو هست نسخه نهایی حل میشه سیستم مخفی کاری هوش مصنوعی دشمنان لوک کردن رو حریف دشمنان واسه فایت مشکلات نورپردازی در بخشی از قسمتها باگها که خوب قطعا نسخه نهایی برطرف میشه بروزرسانی هم دریافت میکنه البته بازی سازی چین هم داره قوی میشه با اینکه مخالف زیاد داره همه از تسلط چین به این صنعت وحشت دارن ولی ظاهراً در بحث نقش آفرینی اکشن رزمی خوب کار میکنه بازی های رنگارنگ مثل گنشی ولی بشخصه بازی سازی ژاپن و افسانه ها تاریخ ژاپن رو مناسب تر میدونم مثلا شینوبی ها سامورایی ها نشان دادن ژاپن فعودال تمام بازی هاش مثل سکیرو گوست اف توشیما در گذشته نیهو و بیست سال پیش حتی تنچو همیشه فن ژاپن بودم تو سبک ترس بقا هم که استاد میکامی بزرگ بااویل نقش بسته در وجود ما قدیمی ها بچه ها جدید حتی بیشتر هایپ بازی هستم که واسه پلی استیشن فایو دارن میسازن