کارگردان Dragon’s Dogma 2 امیدوار است بهزودی اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر کند
هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2، ابراز امیدواری کرده است تا بهزودی اطلاعات و جزئیات جدیدی از این اثر را به اشتراک بگذارد.
نشریه ژاپنی فامیتسو (Famitsu) از تعدادی از سازندگان بازی که در تولید عناوین محبوب شرکت داشتند، در مورد آرزوهایشان برای سال ۲۰۲۳ سوال پرسیده است. آقای ایتسونو در پاسخ به این سوال اظهار داشت که او به شدت روی توسعه Dragon’s Dogma 2 کار میکند و امیدوار است در آیندهای نزدیک جزئیات بیشتری از این بازی را ارائه نماید.
کارگردان Dragon’s Dogma 2 در صحبتهایش به برخی از سختیها و مشکلات خود در سال ۲۰۲۲ اشاره کرد و به تشریح اهداف شخصی خود برای سال ۲۰۲۳ پرداخت. او در نیمی از سال ۲۰۲۲ را با مشکل کمر درد دست و پنجه نرم میکرد و در حال حاضر روی بهبود سلامتی خود کار میکند. هیدکی ایتسونو قصد دارد پس از بهبودی کامل و گرفتن گواهینامه دوچرخه، به انجام یک چالش کامل ماراتن بپردازد.
در اواخر بهار امسال به صورت رسمی تایید شد که بازی Dragon’s Dogma 2 در دست توسعه قرار دارد. با وجود آن که هنوز پلتفرمهای مقصد و تاریخ انتشار این بازی مشخص شدهاند، اما به نظر میرسد اثر مذکور برای کنسولهای نسل نهم و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. این بازی با استفاده از موتور گرافیکی اختصاصی شرکت کپکام (Capcom)، RE Engine، ساخته میشود.
بازی Dragon’s Dogma 2 دنبالهای بر عنوان اکشن نقشآفرینی Dragon’s Dogma است که نسخهی اول ابتدا در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. نسخه ارتقا یافتهی این بازی تحت عنوان Dragon’s Dogma: Dark Arisen در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و در سال ۲۰۱۶ برای رایانههای شخصی و سپس در سال ۲۰۱۷ روی کنسولهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه گردید. همچنین این بازی در سال ۲۰۱۹ در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
با این وضعیت دویل ۶ پر
حداقل تا ۲۰۲۷ باید وایسیم واسش
ساخت دنباله یا نسخه جدید برای بازیایی که حداقل ۱۰ سال از زمان عرضه نسخه قبلشون گذشته ، قطعا جذابتر خواهد بود
از نظر فضاسازی Dragon’s Dogma خفن ترین نقش آفرینی بوده که تا به حال بازی کردم…
یعنی تو زمان خودش قشنگ مسحور دنیای بازی شده بودم و مبارزات سریعش (در زمان خودش کمتر نقش آفرینی بود که بتونه مبارزاتی مثل یه هک اند اسلش داشته باشه)
ولیکن مشکلات بازی هم کم نبودن. از هوش مصنوعی داغون دشمنان تا بعضی محیط های خالی و…
الآن دیگه عناوین نقش آفرینی خیلی پیشرفت کردن و اگه بخوان با بازیهایی مثل الدن رینگ یا ویچر رقابت کنن باید خیلی تغییرات و پیشرفت های زیادی تو بازی اعمال کنن.
بهرحال این عنوان پتانسیل تبدیل شدن به یه شاهکار رو داره…
ایتسونو هم واقعا جز بازی سازان بزرگ محسوب میشه. ولی نمیدونم شاید چون خودش محافظه کار و کم حاشیه هستش و اصطلاحا سرش تو کار خودشه خیلی کمتر ازش تمجید میشه. خودش که گفت نیازی طرفدارا واسه dmc6 ده سال صبر کنن امیدوارم همین بشه، اگرم بشه ممکنه ایتسونو غیر مستقیم روش نظارت داشته باشه و کارگردانی رو به عهده کس دیگه بذارن.