کوجیما: Death Stranding 2 یک دنبالهی معمولی نیست
هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان بازی Death Stranding 2، گفته به لطف پیشرفت فناوری حالا چیزهایی ممکن هستند که به هنگام توسعهی بازی اول ممکن نبودند.
همیشه وقتی صحبت از بازیهای کوجیما میشود، باید بدون انتظارات قبلی به سراغ ساختههای او بروید. این طور که به نظر میرسد این کارگردان افسانهای و تیم او در Kojima Productions فعلا قصد تغییر رویه ندارند. بدون شک بازی Death Stranding اصلی اثر بسیار عجیبی بود و ظاهرا دنبالهی آن هم قرار است بازیکنان را غافلگیر کند.
این را خود کوجیما گفته است. او مدت کوتاهی پس از معرفی رسمی Death Stranding 2 به پادکست Brain Structure رفت تا اطلاعات کمی را در مورد این بازی منتشر کند. به گفتهی کوجیما به لطف پیشرفت در فناوری، تیم توسعهی بازی حالا قادر به انجام کارهایی است که در بازی اصلی ممکن نبود:
این دومین باری است که با نورمن (ریداس) کار میکنم و فناوری در سه سال گذشته واقعا پیشرفت کرده است. چیزهایی که قبلا غیرممکن بود حالا ممکن شده است. ما هم خودمان را تغییر دادهایم. پس میتوان گفت که با دنبالهی غیر معمولی طرف هستیم.
کوجیما در ادامه گفت که فعلا نمیتواند خیلی در مورد بازی صحبت کند، اما Death Stranding 2 سعی خواهد داشت تا به تعادلی برای بازیکنان قدیمی و جدید برسد:
فعلا نمیتوانم چیز زیادی را در مورد بازی بگویم. به نظرم افراد زیادی از Sam خوششان آمد و امیدوارم که آن افراد به بازی بازگردند. برای جلب نظر بازیکنانی که بازی اول را بازی نکردهاند هم تلاش کردهام تا بازی در عین نوستالژیک بودن جدید هم باشد. بیشتر از این نمیتوانم چیزی بگویم.
بازی Death Stranding 2 در حال حاضر به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دست توسعه است. به تازگی تایید شد که یک فیلم Death Stranding هم ساخته خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
Ahhh Shit, here we go again
تازه استاد یه انحصاریم واسه ایکس باکس دارن
قشنگ تا پنج سال آینده قراره با گمانه زنی و تئوری های مربوط به استاد ساییده بشیم
یه لحظه فک کنین انحصاری ایکس باکس با دث استرندیگ ۲ انحصاری پلی استیشن کراس آور داشته باشن
اولین تئوری را خودم زدم 😂😂😂
منتظرم
❤️❤️❤️
این اصرار کوجیما برای ندادن اطلاعات دو حالت داره:
یا اینکه میخواد همه اطلاعات رو نگه داره برای رویداد سونی یا اینکه دوباره مثل بازی اول اونقدرا چیز هیجان انگیزی برای نمایش وجود نداره که خودم احتمال میدم دومی باشه.
خطاب به تمام دیسلایک دهنده ها:
من خودم جزو طرفداران سرسخت بازی هستم و جزو بهترین تجربیات زندگیمه!
Jokes on you😉
کمپین تبلیغاتی استاد کلید خورد
استاد* Lol
امیدوارم کوجیما به هیچ عنوان دنبال جلب نظر کسایی که دث یکو کوبیدن نباشه
البته که کوجیما بارها و بارها ثابت کرده که از ایدئولوژی خودش کوتاه نمیاد و منم به عنوان یکی از طرفداراش همینو میخوام
مهمترین موضوع برام اینه که دث باید دث باشه نه اینکه بخواد رضایت اکثریتو جلب کنه
قبول دارم که گیمپلی بازی میتونست کشش بیشتری داشته باشه و توو این زمینه کم و کاستی بوده اما یادمون نره که این موضوع به خواست خودش بوده نه اینکه ناتوان توو اجراش باشه اونم شخصی که گیمپلی شیکو تر و تمیز متالگیرو کار کرده
به شدت براش هایپم و اگه به ۲۰۲۳ برسه تا همینجا هم بدون معرفی اثر تازهای ۲۰۲۳ هم سال به شدت هیجان انگیزی برای طرفدارای پلیاستیشن خواهد بود
سید حق گو
فکر کنم منظورش اینه گیم پلی بازی رو دست خوش تغییر کرده
شاید شاهده یه گیم پلی شبیه متالگیر باشیم
کولبری گرافیک بالا و غیر معمولی🤓😳💀
داش کلا فشار زیادی روته برای خودت میگم ها سکته میکنی
داش این فن بوی بازی بزا کنار شورشو درآوردی
جعبه فنا تا دیروز : کوجیما هیج هنری بلد نیست فقط بلده شبیه ساز پیاده روی بسازه که شبیه فیلم هاس و اصلا خلاقیت نداره همون بهتر سمت ایکس باکس نیاد.
جعبه فنا وقتی خبر ساخت یه بازی انحصاری (کلاد ) توسط کوجیما برای ایکس باکس اومد : اره دا مگه نمیدونی کوجیما چه گیمای حقی خلق کرده الحق که از هر انگشتش هنر میباره امیدوارم ددی فیل زودتر کوجیما رو بخره و انحصاری کنه من از اولشم عاشق کوجیما و بازیاش بودم 🤡
داش دیگه تو این حرفو نزن
دوست عزیز اول یادبگیر ایکس باکس فن نه جعبه فن،بعدش در مورد دو رویی بعضیا صحبت کن
و جعبه امروز:استاد و مشاهیرش ارزونی خودتون:))
دیگه لو رفته کل متناش خود مهران هست…… چی بگم.
داش این فن بوی بازی هارو بزار کنا
البته من فن نه ماکرو هم نه سونی
ولی این رفتارا واقعا قشنگ نی
آدم توهین کنه به شخصی یا اشخاصی
آدم باید با گیم حال کنه حالا میخواد واسه هر شرکتی باشه
فیلم سینمایی های کوجیما برای ایکس باکس نباشه خیلی بهتره همون رو ایستگاه ۵ بیاد من راضی میشم نمی خواد ایکس باکس هم مثل ایستگاه فیلم سازی بشه
کوجیما زرنگه
اون بازی زباله هاش رو برای ایستگاه ۵ میسازه
اون خوباش رو برای ماکروسافت کبیر
کولبری خوش بگذره
داش فازت چیه
جدی میگم دلیل انقدر سوزششت رو نمی فهمم
اگه پلیستیشن ایستگاه پنجه لابد ایکس باکسم جعبه زبالس 😂
قرار دادن یک گیم پلی درست و حسابی در بازی، سه سال قبل که هیچ سی سال قبل هم امکان پذیر بود
یک دنباله معمولی نیست. دنباله ای است دراز…
جمع کن بابا پیر غلام هایپ و شایعه
پس خودش میدونه باید رو گیم پلی بیشتر کار کنه
هرچند خودم خیلی حال کردم با بازی مخصوصا اولین مبارزه با اون موجودات سیاه
انشالا که خیلی دست به ترکیب نزنه که هینطوری هم خوبه
بخش داستان و بازیگری و موشن کپچر و … تو نسخه قبلی هم عالی بود، از گیمپلی برامون بگو کوجیما جان !
امیدوارم واقعا برای “جلب نظر کسایی که نسخه اول رو بازی نکردن” برنامه ای برای گیمپلی داشته باشی
اگه یه دست به سر و روی گیم پلی نکشیده باشه و مثل قسمت قبلی باشه به هیچ دردی نمیخوره
هنوز یادمان نرفته چجوری قبل عرضه نسخه اول ما رو خمار کردی، دیگه گول نمیخوریم:)
احتمالا قراره سنگ ها و علف های توی راه بیشتر بشه
هایپتون رو کنترل کنین چون کوجیما زیاد گنده …. میکنه
گند که…
بنظرم باید یه نوع دیگه به بازیش نگاه کنی
خب کوجیما بازی هاش شکلیه که بیشتر رو کات سین و موسیقی و اینجور چیزا تمرکز داره نباید انتظار یه چیز دیگه داشته باشیم
بنظرم تو سینما و موسیقی خیلی بیشتر میتونه موفق باشه
پس بهتره این شغل و پول تو جیبی های سونی رو ببوسه بزاره کنار!
کوجیما چند باری هم گفته نون خور کسی نیست
بعد واقعا نگاه به بازی های کوجیما بندازی دقیقا یه فیلم خوبن (قصدم توهین نیست ها منظورم اینه کوجیما اون ور استعدادش بیشتره ) اگه بخواد تو دث ۲ گیمپلی بیشتر اضافه کنه ( که بنظرم حیفه همه پسند باشه ) خب تو گیمینگ بمونه چه بهتر ولی کلی میگم
گسترش کارش تو سینما و موسیقی خیلی خیلی بیشتر به نفعشه
تاد هاوارد فن از گنده گویی(زی) حرف میزنه
گیف oh the irony
فک کنم دیگه نمیخاد فقط پیاده روی باشه و اکشن و یه گان پلی خفن بهش میخاد اضافه بشه واین خیلی خوبه
احتمال بسیار قوی، سم شخصیت اصلی این قسمت نخواهد بود و احتمال داره در قسمتهای محدودی کنترلش رو بر عهده بگیریم.
اون دیالوگهای فرجایل که “سم وقتشه سفر جدیدتو آغاز کنی و…” هم مثلاً برای به اشتباه انداختن طرفدارها قرار داده شده
من به شخصه با قسمت اول همحال نکردم اما یه چیز رو طی سال ها فهمیدم اگه بازی ای که جلب توجه میکنه برای کنسول سونی باشه از دید جعبه فن چرت و پرته و اگه یه بازی احمقانه مثل کرک داون که کلی براش هایپ دورغ پخش شد برایدایکس باکس باشه میشه شاهکار. البته دست خودشونم نیستا از بس تحقیر شدن و فریب چرندیات بازاریابی اسپنسر و تیم شت باکس رو خوردن برای کم کردن شدت فشار مجبورن حتی به خودشونم دروغ بگن😂😂😂
خداوکیلی کی ۷۰ دلار میده پای این گیم والا گیمی متوسطیه ولی مثلا این گیم ها باید تو سرویس عرضه بشن ( گرچه من اینو رایگان بازی کردم )
بله . با افزایش زمان میان پرده ها از حالت دنباله یک بازی به فیلمی با ۸۰ گیگ حجم مبدل می شود .