Unity حدود ۲ میلیون کاربر در دنیا دارد!
شرکت یونیتی تکنولوژی بتازگی اعلام کرده است که حدود ۲ میلیون کاربر ثبت نام کرده برای Unity دارد ! به گزارش GI.biz طبق خبری که به تازگی Unity منتشر کرده گفته است که “ما اکنون به آماری میلیونی رسیدیم . ماتوانسته ایم طی تنها ۱۵ ماه به آماری معادل ۲ میلیون کاربر برسیم!همچنین مادر ماه حدود ۴۰۰,۰۰۰ هزار کاربر فعال داریم.”این واقعا نتیجه ی بسیار خوبی برای یونیتی است.درادامه جزییات را ببینید.
آقای David Helgason مدیر عامل و بنیان گذار شرکت Unity Technologies در بیانیه ای اعلام کرده اند که :
“ما مفتخریم که بگوییم به تازگی به این موفقیت دست پیدا کرده ایم و به نقطه ی تعادلی در صنعت بازیسازی رسیده ایم!ما درسال۲۰۰۵ تنها با چند صد کاربر شروع کردیم و هدفمان این بودکه همه بتوانند به هدفشان برسند و بتوانیم پلتفرم های بیشتری را پوشش دهیم.ما همچنان هم به چیز های بزرگتری فکر میکنیم و میخواهیم نوآوری های بیشتری را پیاده کنیم.”
این یک آمار خوب وموفق برای یونیتی است و نشان میدهد که یونیتی قصد دارد درآینده قدمهای بزرگتری برای پیشرفت خود بردارد!
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
آقا یه سوال این یونیتی چیه؟ میشه یکی توضیح بده؟ ?:-) ?:-)
http://fa.wikipedia.org/wiki/%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C_%28%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%29
مرسی :yes: :yes: :yes:
انجین بازی سازیه
باهاش بازی میسازن
?:-) ?:-)
این انجین فقط خوبیش اینه که یکم ساده تر کار باهاش
ولی برا بازی های بزرگ بدرد نمیخوره برا بازی های کوچیک ۲ بعدی شاید خوب باشه
من نمیدونم چرا بازی مبارزه در خلیج عدن رو با این ساختن
چرا با چرا با انریل نساختن 😐
ممنون علی جان … با یونیتی حال نمی کنم … چون همه رفتن طرفش … الان بازیسازای ایرانی جز این موتور چیز دیگه ای نمیشناسن … باید چند نفر مثل سازنده های جاده های نبرد بیان ، موتور های داخلی بسازن … تا کم کم جا بیافته .
یا اینکه از موتور های بهتری با لایسنس کاملش استفاده کنن …
اگه پیشرفت زیادی کنه تبدیل به موتور قوی ای میشه وجود این همه کاربر تعجب داره… 😐
نه تعجب نداره بازی سازی با این انجین خیلی ساده تر از انجین های دیگه هستش
برای همین زیاد میرن دنبالش
کار با یونیتی ساده هست به خاطر همینه که اینقدر طرفدار داره اصلا بازی هایی که با این موتور ساخته میشن به درد نمیخورن و طرفدار ندارن…اصلا در کل باید این اینجین ۱۸۰ درجه تقییر کنه… :smug: :no:
این موتور یه خوبی داره اون هم سادگیشه و در عین سادگی خروجی خوبی هم می ده
من حرف آقا هادی رو کاملا قبول دارم ولی مثلا من با کدوم پول برم لایسنس UDK بگیرم ?:-)
نیازی به لایسنس نیست و تو ایران کسی بهت گیر نمیده ولی فقط خروجی PC می تونی بگیری و دیگه موتور open source نیست…در ضمن در صورت داشتن یک سری شرایط آنریل انجین ۳ رو رایگتن هم برای اموزش میدن !
میدونم نمی خواد ایشون گفتن لایسنس کامل و نه beta
رفتم تو بخش حمایت ircg.ir برای حمایت شماره ثبت شرکت و امثالهم رو می خواست که گروه ما یه دونه رو هم نداره 😥
رایگتن چیه ?:-)
می تونم خواهش کنم یه عکس از نورپردازی UDK بذاری :blush:
رفت برای بررسی ! اینو خودم گرفتم از خود سایت اپیک هم هست
http://upcity.ir/images2/69773198596753473019.png
http://upcity.ir/images2/69773198596753473019.png
اینم از سایت اپیک
http://www.unrealengine.com/files/features/lightmass7.jpg
http://www.unrealengine.com/files/features/lightmass8.jpg
اون قبلیا برای رفع ابهامات بود :دی …منظورمم از رایگتن رایگان بود که به ایران نمیدن و استفاده تجاری هم نمیشه ازش کرد ! :yes:
http://upcity.ir/images2/41130613212400051063.png
تو کامنت اولیم دو تا عکس یکی بود…شرمنده !
ممنون از راهنماییت 😀 😀 :yes: :yes:
آرش تو بازار جهانی تا موتور واسه خودت نباشه و یا لایسنسشو نخری نمی تونی بفروشی و میشه یه بازی رایگان . درسته تو ایران لازم نیست ولی بازیسازای ما مگه از تایلند کمترن که عرضه ی جهانی نداشته باشن …
نمونه ی اول شبان هست … نمی دونم با کدوم موتور بود ولی عرضه ی جهانی داشت .
با این تلاشی که من از تیم توسعه ی این موتور می بینم….این موتور تا چند دیگه می تونه به یک موتور بزرگ تبدیل بشه…فقط نیاز به یک حامی و پول گردن کلفت دارن ولی مطمنا تا چند وقت دیگه این موتور پیشرفت های خیلی زیادی می کنه :yes: :yes:
ممنون بابت خبر :yes: :yes:
:yes:
براا چی اینو می خرن؟:|
من یه مدت با این موتور کار کردم، موتور خوبیه…!! :yes:
جناب grey joker لطفا قیاس مع الفارق نکنید شبان با موتوری به نام WME -wintermute engine- ساخته شده و لایسنس این موتور هم به گونه ای که به شما اجازه انتشار بازی رو به صورت تجاری میده…ولی گرفتن لایسنس موتوری مثل UDK برای اکثر استودیو ها ی ایرانی از داخل کشور! تقریبا غیر ممکنه…
جناب آرش صالحی، UDKدر هر صورت حتی با گرفتن لایسنس همopen sourceنیست
در ضمن بازی های بزرگ هم با یونیتی ساخته میشه نمونش waste land 2 هستش…
خب عزیز من نمی دونم شما کامنت منو خوب متوجه شدین یا نه ! وگرنه منم غیر این چیزی نگفتم . من گفتم شبان عرضه ی جهانی داشت که نشون میده لایسنسشو گرفتن و این خوبه …
waste land 2 هم درسته با udk ساخته میشه ولی اونقدری پیشرفت گرافیکی داره که به چشم نیاد و مطمئنا بدون لایسنس نیست . بازیسازای عزیز ما دارن با یه موتوری بازی میسازن که ( بدون لایسنس ) اونور آب این جور بازیا رایگان حساب میشه …
من می گم برن دنبال موتور های داخلی و خودشون بسازن یا اگه نمی تونن لایسنس یه موتوریو بخرن که بتونن عرضه ی جهانی داشته باشن …. تا کی عناوین دسته چندمی تو ایران داشته باشیم …
در ضمن من کجا مقایسه ی بیجا کردم ؟ من شبان با جمعی از بازیای دیگه ایرانی مقایسه کردم و گفتم شبان بازی خوبی بود و علاوه بر موفقیتاش ، عرضه ی جهانیش توسط big fish بهترین خبر واسه بازیسازی ما بود …
waste land 2 با یونیتی هست فکر کنم…از UDK میشه استفاده تجاری کرد ولی باید یک درصدی از درآمد رو به اپیک گیمز بدیم…که نمی صرفه…اگه کسی هدفش بازار جهانی باشه…آره حرف تو درسته و باید از موتور خودش (مثل جاده های نبرد و گرشاسپ) استفاده کنه یا اینکه تو فکر یک موتور ارزون قیمت مثل یونیتی باشه و فکر آنریل انجین رو حداقل تو ایران نکنه !… :yes: :yes:
در کل جناب صالحی همین الان مناسب ترین گزینه برای گروه های ایرانی یونیتی هست…udkپیچیدگی های زیادی داره که کار رو کند می کنه مثلا وقتی من سی شارپ بلدم چرا باید خودمو درگیرunreal script بکنم و بشینم کلی برای کد های جدید هزینه کنم؟