کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید
کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید
کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید
کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید
کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید
کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید

کارگردان Armored Core 6: Fires of Rubicon از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید

آرش بوالحسنی
۰۹:۴۶ ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید

رئیس فرام‌سافتور (FromSoftware) یعنی Hidetaka Miyazaki و کارگردان بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon یعنی Masaru Yamamura به تازگی در مصاحبه‌ای با IGN اطلاعات بیشتری را در مورد این بازی منتشر کردند.

این دو تایید کردند که بازی دارای ساختار جهان بازی نخواهد بود و همانند عناوین قبلی این سری قرار است شاهد ساختاری ماموریت‌محور باشیم. با توجه به سابقه‌ی فرام‌سافتور، بسیاری از بازیکنان انتظار نبردهای دشوار را دارند. Yamamura گفته که نبردهای سخت یکی از تمرکزهای اصلی تیم توسعه‌ی بازی بوده، با این حال تمام نبردها قرار نیست از نظر دشواری برابر باشند:

ما در مجموع سعی کردم تا بازی را چالش برانگیز طراحی کنیم، اما سطح دشواری در این بازی یک خط صاف نیست. این مهم می‌تواند با توجه به نوع ماموریت تغییر کند. هم‌چنین نوع دشمنانی که در ماموریت‌ها با آن‌ها مواجه خواهید شد و نحوه‌ی ساخت Mech شما در بازی هم تاثیرگذار خواهند بود. این طوری است که ما بازی را طراحی کرده‌ایم تا بازیکنان حق انتخاب زیادی در انتخاب ماموریت و نحوه‌ی تکمیل کردن آن را داشته باشند.

از آن جایی که Yamamura طراح ارشد بازی Sekiro: Shadows Die Twice بوده، بسیاری ممکن است فکر کنند که آن فلسفه‌ی طراحی راه خود را به Armored Core 6: Fires of Rubicon هم پیدا کرده است. با این حال با توجه به حق انتخاب و شخصی‌سازی بازیکنان، نبردها و گیم‌پلی بازی قرار است تفاوت زیادی با Sekiro: Shadows Die Twice داشته باشند:

در Sekiro نبردها بسیار ثابت و یک شکل بودند. شما یک شمشیر داشتید و نبرد اصلی بین مهارت شما و دشمن بود. به نظرم در Armored Core 6 قضیه به خاطر میزان شخصی‌سازی در بازی بسیار متفاوت است. پس نبرد شما در گاراژ AC آغاز خواهد شد و در آن قادر به انتخاب سلاح و نوع عملکرد AC خود در نبرد خواهید بود. این شخصی‌سازی بخشی از استراتژی بوده و به نظرم به طرز قابل توجه‌ای روی بازی تاثیر می‌گذارد.

در بیانیه‌ای جدا، Yamamura گفته که باس‌فایت‌های Armored Core 6: Fires of Rubicon هایلات اصلی آن هستند:

هسته‌ی اصلی نبردها یعنی وقتی بازیکنان حرکت دشمن را خوانده و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد هم‌چنان در بازی وجود دارد و این مثل سایر عناوین فرام‌سافتور است. در این بازی هم شما و هم دشمنان بسیار تهاجمی‌تر خواهید بود. ما بازی را طوری توسعه داده‌ایم که بازیکنان بتوانند از باس‌فایت‌های پر تنش و متغیر بازی لذت ببرند. این نبردها طوری طراحی شده‌اند که بدون استفاده از Mecha نمی‌توانید آن را شبیه‌سازی کنید.

وقتی صحبت از چرخه‌ی گیم‌پلی کلی بازی شد، Yamamura گفت که هدف تکمیل ماموریت‌ها و سپس استفاده از پول به دست آمده برای خرید قطعه‌های گران‌قیمت برای Mech شما هست. هم‌چنین در این میان شما این قطعات را شخصی‌سازی خواهید کرد تا به عملکرد دلخواه برسید. به گفته‌ی Yamamura قرار است شاهد طیف وسیعی از قطعات مختلف و قابل تعویض باشیم.

بازی Armored Core 6 در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. این بازی قرار است داستانی کاملا جدید را روایت کند و ارتباطی با بازی‌های قبلی Armored Core نخواهد داشت.

Atomic Soldier77ArtoriasKratosRoadieAhmad_bkmasoud souls gamerAshen undead the bearerگیمر غمگینVisible 6-tigh manKratosگوزWoundsred-eyed Banished KnightDKzeroDARKSIRENMIRASBHAAL

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید
کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید
کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید
کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید
کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MIRAS گفت:

    بی صبرانه منتظر دیدن گیمپلیم

    77Ali 0zadeMmfb🏴Kratos
  • pro_gamer93 گفت:

    همه ی بازی های این شرکت بزرگ را فقط بخاطر سختی بالای بازی ها سمت شون نرفتم با اینکه می دونم شاهکار هستند اما من بااینکه بیشتر از ۲۰ ساله گیمر هستم ولی استعدادی در تکمیل بازی های سخت ندارم حتی در آسانترین حالت بازی. ولی از این بایت ناراحتم که بخاطر این مشکل کلی از بازی های خوب رو از دست دادم . بچه به من بگید که دارم اشتباه می کنم.

    77هادی صفائیAli 0zadeDKzeropro_gamer93AbolfazlThe FireflyKratosfarshidDeleted accountmore
    • اشتباه نمیکنید، همه بازی‌ها برای همه گیمرها ساخته نشدن و نیازی نیست خودتون رو مجبور کنید که از این بازی‌ها لذت ببرید. سالانه صدها بازی عرضه میشه و مقدار قابل توجه‌ای از این بازی ها با سلیقه و روحیات یک گیمر میتونه هماهنگی نداشته باشه. اگرچه، قبل از هر چیز بهتره به هر بازی از هر سبک فرصت بدید.

      Atomic Soldier77هادی صفائیfbjgAli 0zadeMmfb🏴MR.BADGUYThe Fireflypro_gamer93Kratosmore
    • داداش اصلا جوششو نزن .منم مثل توام اصلا با این سبک ها که باعث میشن بجای لذت بردن از بازی من هی استرس داشته باشم و اعصابم خورد بشه که چرا مردم و…….حال نمیکنم و اصلا هم برای خودم واجب نمیدونم . بره به درک بازی که نمیتونه حال منو خوب کنه . بره به درک اون بازی که همه میگن خوبه اما اعصاب منو خورد میکنه . پس داداش برو با بازی که وقتی بازی میکنی عشق میکنی لذت ببر و اصلا هم این اخبار دنیای مجازی برات مهم نباشه .
      ما چرا قبلا بیشتر از بازی ها لذت میبردیم؟ چون که متا نبود خبری از نظر دیگران نبود فقط از روی عکس بازی انتخاب میکردیم و میرفتیم عششششششق میکردیم یادش بخیر

      77هادی صفائیpro_gamer93Kratos
    • Roadie گفت:

      شاید دلگرم شید که بگم بازی های اولی که ازشون بازی کردم حتی نزدیک به یک سال طول کشید تموم کنم. و اصلا این دشواری و چیره شدن نهایی به اون بود که حسی بی رقیب با خودش به همراه داشت، به نظرم این ساختار دشوار و بدون ایزی مود کلا به همین منظوره که کسایی مثل من و شما این حس فوق‌العاده رو با آسون کردن بازی از دست ندیم. چه در گیم پلی، چه در پیدا کردن مسیر، داستان و راز های بازی. اصلا علتی که برای خیلی ها تجربه ی اولشون از این بازی ها به یاد موندنی ترین هست اینه که بعد اون و خبرگی ایجاد شده در بازیباز دیگه بازی های بعدی این سبک اون بعد چالش به این میزان با خودش به همراه نداره. من حتی کشتن سرباز های عادی اولین تجربه خودم به خوبی یادمه، بیشتر از جزئیات باس فایت اخیر مالنیا که به دشواری در Elden Ring شهرت داره. خلاصه به عنوان کسی که براش بی نهایت سخت بودن این بازی ها پیشنهاد می کنم، چون احتمالا شما بیشترین لذت رو هم خواهید برد.

      77Professor genkiهادی صفائیpro_gamer93Kratos
    • Zabi گفت:

      منم قبلا به بازیهای این شرکت سرک کشیده بودم و زخم خورده همیشه رهاشون میکردم. ولی سر الدن رینگ بعد از یادگیری مکانیزمهای بازی، نه تنها ازش لذت بردم، بلکه سازنده ها را هم تحسین می کنم که اینقدر دقیق مکانیزم پیچیده این بازی را پیاده سازی کرده اند.

      بهر حال سلیقه ای هست بازی.

      حسن بازیهای فرام سافتور اینه که وقتی تو دستت هستن و مشغولشونی، اندازه ۱۰ تا بازی معمولی وقت میبرن و البته پتانسیل و کشش اش رو هم دارن.

      77هادی صفائیpro_gamer93Kratos
    • گوز گفت:

      کلا این سختی بالا و پیچیدگی که ویژگی بازی های این شرکت هستش در بعضی از گیمر ها تبدیل میشه به لذت و سرگرمی در گروهی دیگه تبدیل میشه به استرس و ریج کردن

      77هادی صفائی
  • DKzero گفت:

    چقدر هیجان دارم برا این بازی💎🔥💎☇🔥☇

    Kratos
  • گوز گفت:

    بازی هستش که مورد علاقه همه نیستش و نخواهد بود
    ولی بخش انلاینش خیلی میتونه جذاب باشه و پتانسیل اینو داره که ساعت ها آدم سرگرم کنه!
    به امید یک موفقیت دیگه و درخشش فرام سافتور🔥

    77هادی صفائیKratos
  • Wounds گفت:

    برداشت من از صحبت هاش اینکه گیمر مبارزه را شروع نشده یا تو گاراژ می بره یا می بازه..با این تعریفی هم که از باس فایت ها کرد ظاهرا یک کد ‘به صغیر و کبیر رحم نکن’ برای های boss نوشتن.در کل چالشی که قرار است در این بازی تجربه کنیم خیلی متفاوت از سولز لایک خواهد

    هادی صفائیKratos
  • Kratos گفت:

    خیلی منتظر گیم پلی هستم تصورش هم سخته. فقط الان این دیگه مثل سولز بورن سخت نیست؟ یا اینم یه جور دیگه میخوان زجرمون بدن😂

کارگردان Armored Core 6 از باس‌فایت‌های بازی می‌گوید