کارگردان چندنفرهی Halo Infinite استودیوی ۳۴۳ را ترک کرد
کارگردان خلاق بخش چندنفره بازی Halo Infinite به تازگی اعلام کرده که استودیوی ۳۴۳ را ترک خواهد کرد. این اتفاق در حالی رخ میدهد که بالاخره شاهد عرضهی حالتهای مورد انتظار کوآپ و Forge برای بازی هستیم.
تام فرنچ (Tom French)، کارگردان خلاق بخش چندنفره بازی Halo Infinite، به تازگی در توئیتر خود اعلام کرده که پس از ۱۱ و نیم سال کار کردن روی سری Halo، استودیوی ۳۴۳ را ترک خواهد کرد تا ماجراجوییهای جدیدی را دنبال کند. فرنچ در توئیتر خود نوشت:
امروز برای آخرین بار از زره اسپارتان خودم خارج میشوم تا پس از ۱۱ و نیم کار کردن روی Halo به سمت ماجراجوییهای جدیدی بروم. کار کردن روی عنوانی که به عنوان بازیکن و توسعهدهنده عاشق آن بودهام برای من افتخار بزرگی است. نمیتوانم بیشتر از این به زمانی که در ۳۴۳ سپری کردم افتخار کنم.
جدایی فرنچ همزمان با عرضهی ویژگیهای مورد انتظاری مثل کوآپ داستانی، قابلیت تکرار ماموریتهای و بتای آزاد Forge رخ میدهد. این اولین خروجی بزرگ از استودیوی مایکروسافت نیست. به تازگی شاهد خروج بانی راس (Bonnie Ross)، کارگردان مهندسی این استودیو پس از ۱۵ سال بودیم.
از نظر تاریخی میتوان گفت که Halo Infinite روند توسعهی دشواری داشته و بارها شاهد تاخیر خوردن و تغییر رهبر این پروژه بودیم. پس از انتشار آپدیت زمستانی بزرگ این بازی در ماه گذشته، استودیوی ۳۴۳ از طرفداران به خاطر صبرشان تشکر کرد. فصل سوم بازی Halo Infinite با نام Echoes Within قرار است در ماه مارس سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
بازی Halo Infinite در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
بالاخره اون تغییر داره رخ میده،به امید برگشت روز های اوج هیلو فرانچایز مورد علاقم
فهمیده بازیش مالی نیست بیخیال شده
باشه،متای هیلو کامبت ایوالود:۹۷،هیلو۲:۹۴
داداش ولش کن بزار بره یوتیوبشو نگاه کنه چرا الکس اعصابتو خورد میکنی؟
شاهکاری پیش نیست بازیههای فیل اسپنسر و ایکسباکس واقعا
یه تار مو مسترچیفو به صدتا ریمیک و دی ال سی ۷۰ دلاری نمیدم
ماشالله احسنت
چرااعصابت خورده؟
یعنی فشاری از این والا تر هست بیای ترول کنی با یه اکانت فیک لایک با یه فیک دیگه دیس لایک
این استدیو یه تنه گند زد به این گیم
میتونست دوباره با پشتیبانی درست احیا شه
ولی فرصتش از دست رفت
اینم از سرنوشت یکی از بهترین شوترای دنیای گیم
مشکل اصلا خود پشتیبانی بود، اولش بتای مولتی پلیر رو داد، همه دیوانه شده بودن بعدش کمکم محتوا کم اومد، ولی پشتیبانی نکرد، الان تازه بعد از حدود یک سال و خوردهای تازه مولتی پلیر هیلو رسید به جایی که بقیه هیلو ها روز عرضه داشتن، الان هم اگه جدی شروع به پشتیبانی کنه هسته گیمپلی عالیه فقط مشکل اینه که محتوا و سیستم پیشرفت تو دیواره، گاهی حس میکنم اگه مولتی پلیرش رو دست یه استدیو دیگه میدادن بهتر بود
امیدوارم روزی رو شاهد باشیم هیلو دوباره برگشته به روزای اوجش
اینفینت ایده جالبی داشت و جاهطلبانه بود(خیلی)
مشکل مدیریت نکردن زمانشون بود
هیلو بعدی امیدوارم اینطوری نباشه
خدا یا رو نگهدارت با اینکه اصن مهم نیستی
اخه چرا میرن؟ بازی به این خوبی
به نظرم بهتره یهیلو یه استراحتی داشته باشه یا یه خونه جدید «استدیو»
شما بخونین اخراج شد
اصلاح میکنم بخونید پرتاب شده بیرون
خدا رو شکر
“امروز برای آخرین بار از زره اسپارتان خودم خارج میشوم”
باز کاربرها به من میگن خیالاتی شدم که فکر میکنم سوسمارم . بفرما . تام خیال میکرده یک اسپارتانه . مثل مشت حسن که فکر میکرد گاوه .
بارتون بشه یا نشه دیروز با کوجیما یک نشست داشتم . ادعا میکرد که میتونه پرواز کنه . بهش گفتم نشونم بده . گفت الان حسش نیست
در عین زیبایی، بی ارتباط بودن جملات پی در پیَت وصله های باز شده جامه قلبم را به هم پیوند میدهد…خیلی باحالی خلاصه😁
WOW . چقدر هنرمندانه . دمت خدایی .
الان هم با اجازه برم . نشستم ترک کوجیما داریم یکم پرواز میکنیم . زیاد حرف بزنم میترسم پیرمرد تعادلش رو از دست بده جفتمون رو به فنا بده . جات خالی . ازین بالا همه چی قشنگ تره . فقط خیلی خیلی سرده
۱۲آذر سالگرد آزادی هیلو
هالک ایرانی رو استخدام کنن بهتره
تاثیر مدیریت جدید داره خودش رو نشون میده
فیل اسپنسر ناجی صنعت گیم و استودیو های اکس باکس
یه بازی هست که ترکیب این بازی همراه با بازی پورتال هست ….کلا از این گیم بازیکن بیشتری داره …بعد حالا هیلو که رو دستش کپی کردن به این وضع افتاده ..اون بازی داره بازیکن هاش بیشتر میشه
اون بازی که شما میگی دیگه پشتبانی نمیشه و رها شد.
اون بازی پشتیبانی ازش متوقف شد انقدر که پلیر هاش زیاد بودن👍
حیف که فیلتره کسی dns ای داره برای هیلو ؟
حالا خود خبر هیچی ، ولی زبونمون مو در آورد – آقا ، اون Creative Director رو کارگردان خلاق ترجمه نمی کنن ، کارگردان نوآوری (ایده پردازی) ترجمه می کنن
کامنتای عجیب و بعضا مزخرفی میخونم داستان و گرافیک و گیم پلی آخرین نسخه از هیلو واقعا زیبا بود تمرکز خیلی خوبی روی چیف و در گیری های درونیش داشت خیلی بیشتر از هیلو های دیگه داستان شخصی بود و آره بخش آنلاین بخاطر پشتیبانی ضعیف نتونست اونجوری خوب از آب در بیاد این بزرگترین مشکلشه ولی من از آخرین نسخه هیلو یک بخش کمپین خوب میخواستم که گرفتم و آنلاین هیلو بخش آنلاین از ۱۰ ۸تونیم