روند توسعهی Perfect Dark بسیار خوب پیش میرود
استودیوی Crystal Dynamics که یکی از توسعهدهندگان بازی Perfect Dark جدید است به تازگی مدعی شده که روند توسعهی این بازی به طرز فوقالعادهای پیش میرود. شرکت مادر این استودیو یعنی Embracer Group هم اخبار تازهای را در مورد Guardians of the Galaxy و Tomb Raider منتشر کرده است.
مدیر عامل Crystal Dynamics و Eidos یعنی آقای فیل راجرز (Phil Rogers) در آخرین جلسهی مالی شرکت Embracer Group به صحبت در مورد پروژههای کنونی این استودیو پرداخته است. در سپتامبر سال ۲۰۲۱ بود که ایکس باکس اعلام کرد استودیوی Crystal Dynamics را برای کمک به The Initiative در توسعهی بازی Perfect Dark استخدام کرده است. Perfect Dark قرار است اولین بازی استودیوی The Initiative باشد. راجرز در مورد این بازی گفت:
ما مشغول کار روی بازی Perfect Dark هستیم و روند توسعهی آن به طرز فوقالعادهای پیش میرود. چیزی که بسیار امیدوارکننده است نحوهی واکنش تیم داخلی ما به چنین موقعیتی است. اگر به این مسئله فکر کنیم، همکاری بین استودیوهای مختلف در نقاط جغرافیایی و زمانی و بین شرکتهای متفاوت به امری عادی در آینده تبدیل خواهد شد. پس کنار آمدن استودیوی The Initiative با Crystal به این خوبی عالی است.
صحبتهای راجرز شباهت زیادی به رئیس Xbox Game Studios یعنی مت بوتی (Matt Booty) دارند. بوتی در ماه سپتامبر گفته بود که زمان کار کردن یک استودیو به تنهایی روی پروژههای بزرگ به پایان رسیده است. پیش از این استودیوهایی مثل Relic Studios (برای Age of Empires 4)، Certain Affinity (برای Halo)، Iron Galaxy (برای Killer Instinct) و Blackbird (برای Minecraft Legends) با استودیوهای مایکروسافت همکاری کرده بودند.
در ماه مارس VGC گزارش داد که مشکلات در رابطه با روند توسعهی Perfect Dark وجود دارد و بسیاری از توسعهدهندگان ارشد The Initiative در سال گذشته آن را ترک کردند. همچنین نیمی از تیم توسعهی بازی این استودیو را ترک کردند که منجر به سنگینتر شدن وظیفهی Crystal Dynamics شده است.
Crystal Dynamics در ماه آپریل گفته بود که توسعهی بازی Tomb Raider جدید با موتور Unreal Engine 5 آغاز شده است. راجرز در جریان این جلسهی مالی اطلاعاتی را در رابطه با این پروژه هم به اشتراک گذاشت:
همکاری ما با Epic Games و در اختیار داشتن Unreal Engine 5 به ما اجازه میدهد تا داستانگویی را به سطح جدیدی برسانیم. ما هنوز اطلاعاتی را در مورد آیندهی این فرنچایز منتشر نکردهایم. اما تیم توسعهی ما هیجانزده است تا هر چه سریعتر در سال آینده این اطلاعات را به اشتراک بگذارد.
او افزود که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy استودیوی Eidos Montreal که سال گذشته منتشر شده هم به دستاورد جدیدی رسیده است:
بازی تحسینشدهی Guardians of the Galaxy ما هم به تازگی یک ساله شد و این بازی توانست به تازگی به شمار هشت میلیون بازیکن برسد. با اضافه شدن این بازی به Game Pass و PlayStation Plus شاهد تعامل بسیار خوب بازیکنان با آن بودهایم.
اخیرا شایعاتی در سطح اینترنت منتشر شده بود که خبر از توسعهی یک بازی جدید Deus Ex توسط Eidos Montreal میداد. همچنین گفته شده بود که Eidos Montreal مشغول همکاری با ایکس باکس روی Fable جدید است. راجرز در مورد این شایعات گفت:
ما در حال حاضر آمادهی افشا کردن چیزی نیستیم. اما سال آینده دوست داریم برگردیم و بیشتر در مورد پروژههایی که در Eidos روی آنها کار میکنیم صحبت کنیم.
در نهایت راجرز افزود که واکنشها به یک نظرسنجی در مورد فرنچایز Legacy of Kain استودیوی Crystal Dynamics بسیار مثبت بوده و این استودیو به بازگرداندن این سری قدیمی فکر میکند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
خبر خوب👍
از پرفکت دارک و فیبل بگیر تا استارفیلد و اوود همگی در همه حال روند بسیار خوبی داشتند فقط شایعات بد جلوشون دادند.
همگی شاهکاران مایکروسافتن
بهترین همکاری صنعت گیم
این دکل هم فرو ریخت 😎
تنها استودیویی که حواشی زیاد داشت تو فرست پارتی های مایکروسافت این استودیو بود و سونی فنای عزیز مدام از این وضعیت برای هیت کردن کردن کل ایکس باکس استفاده میکردند خب خداروشکر تیرشون به سنگ خورد با مصاحبه آقای راجرز
در کل امیدوارم این بازی تو ۲۰۲۵ حداقل عرضه بشه
خیلی خیلی منتظرشم واقعا صبر براش سخته مطمعنم به یکی از انحصاری های معرکه ماکرو تبدیل میشه با این استودیو و استودیو پشتیبان و بودجه ماکرو میترکونه…بشدت منظزرشم مثل بقیه ای انصحاری ماکرو..
مرسی ماکرو که هستی
یکی از کارهای خفنی که مایکروسافت کرده و احترام گذاشته به مخاطباش اینه که پرفکت دارک و فیبل رو زنده کرد
این خیلی خوشحال کنندس
پرفکت دارک واقعا بازی کالت بزرگی بود و هست
درسته فیبل قبل از ویچر ساخته شده ولی هر دو بازی خیلی شبیه به هم هستن بخصوص این که هر دو تقریبا تو ی نقطه ی جغرافیایی هستن ولی فیبل ی خورده جلوتره از نظر زمانی.
هر چند تو ویچر ۳ تو دیالسی Blood And Wine یه مرحله فرعی هست به اسم a big game طرف آخرش کارای گرالت رو عکس برداری میکنه با وسیله ای که گذاشته رو سرش..
فک کنم توسان میشه جمهوری چک
چون زیاد از اسم پراگ استفاده میکنن تو شهرشون