کارگردان Sonic Frontiers در حال گوش دادن به بازخوردها است
آقای موریو کیشیموتو (Morio Kishimoto)، کارگردان بازی Sonic Frontiers، گفته که در حال گوش دادن به نظرات و بازخورد طرفداران نسبت به این بازی است.
در حالی که هنوز آمار فروش Sonic Frontiers اعلام نشده، به نظر میرسد که آخرین ساختهی سگا (SEGA) و Sonic Team توانسته با استقبال گستردهی طرفداران مواجه شود. این بازی با داشتن ۱۹۱۸۱ بازیکن همزمان بر روی استیم توانست رکورد تاریخ این فرنچایز را در این زمینه بشکند. همچنین کاربران استیم به این بازی نقدهای شدیدا مثبت یا “Overwhelmingly Positive” دادهاند.
در هر حال به نظر میرسد که بازیکنان زیادی هم با این بازی مشکلاتی دارند. در توئیتی جدید، کارگردان Sonic Frontiers یعنی آقای موریو کیشیموتو بابت مشغلهی مربوط به عرضهی بازی از طرفداران عذرخواهی و از انتشار بازی و رسیدن آن به دست طرفداران ابراز قدردانی کرد. او همچنین در مورد بازخورد بازیکنان نسبت به این بازی گفت:
ما نظرات و انتقادات شما را بررسی کردهایم. همانطور که شما گفتهاید، نواحی خاصی وجود دارند که ما در آنها موفق نبودهایم. ما به این بازی مثل یک تست جهانی نگاه میکنیم.
این طور که به نظر میرسد تیم توسعهی بازی به فرمول جدیدا کشف شدهی خود پایبند است و قصد دارد تا آن را در عناوین بعدی بهبود ببخشد. بسته الحاقی رایگان بازی با همکاری سری Monster Hunter هم قرار است فردا منتشر شود و بازیکنان میتوانند زرههایی با تم Monster Hunter را برای Sonic به دست آورند. این پایان پشتیبانی از بازی نیست و سگا برنامههایی برای بازی پس از عرضهی آن دارد.
بازی Sonic Frontiers در حال حاضر بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دسترس است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
نظرات
حس تکراری شدگی بیش از حد که نیمه ی دوم بازی های Assassin’s Creed می گیرم رو از همون اوایل میده این بازی. خیلی براش کم زحمت کشیدن، انگار یکی دو سال دیگه کار داشت تا به سطح ظرافت و پالیش ماریو و زلدا نزدیک شه. هیچ اعتمادی به این تیم ندارم، خودشون قطعا قبل هر کسی میدونن چه قدر سمبل بسته شده بازی. دوربین بازی هم وحشتناک بده، یاد بعضی بازی های نسل PS2 افتادم.
آقا تو بازی نکن تو برو زلداتو بازی کن نمیخوایم بیای سونیک نقد کنی