جورج مارتین هنوز بازی Elden Ring را تجربه نکرده است
جورج آر آر مارتین (George R.R Martink)، نویسنده جهان فانتزی Game of Thrones، اذعان کرد که هنوز بازی Elden Ring را تجربه نکرده است.
جورج مارتین با فرامسافتور (FromSoftware) و هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) در نوشتن داستان بازی Elden Ring همکاری کرد. او اذعان کرد که هنوز موفق به تجربه این بازی نشده است. او شدیدا روی نوشتن رمان Winds of Winters تمرکز دارد و نمیخواهد حواسش پرت چیز دیگری شود. مارتین در مصاحبه خود با The Late Show with Stephen Colbert، توضیح داد که در گذشته بازیهای ویدیویی زیادی را تجربه کرده است، اگرچه او از شخصیت معتاد خود آگاه است. به دلیل مشغله زیاد، مارتین تلاش میکند تا از بازیهای ویدیویی دوری کند. او گفت:
من هنوز بازی را تجربه نکردهام، زیرا مردم هرچه سریعتر کتاب Winds of Winter را میخواهند. من متاسفانه شخصیتی اعتیادآور دارم. خیلی وقت پیش، بازیهای ویدیویی زیادی را تجربه میکردم، بازیهایی مثل Railroad Tycoon ،Master of Orion و Homeworld از مورد علاقههای من بودند و درگیر آنها میشدم. هفتهها و ماهها میگذشت و من با لباس حمام به دنبال تجربه بازیهای دیگری بودم.
بازی Elden Ring در فوریه ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، PC، ایکس باکس سری اکس و اس و ایکس باکس وان منتشر شد و نمرات فوقالعادهای کسب کرد.
پر بحثترینها
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
- تحلیلگر: ناشران امیدوارند تا GTA 6 با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شود
- ۱۰ بازی متوسط که مخاطبان عاشقشان شدند
نظرات
۱۱ زمستانه که داره باد های زمستان رو مینویسه
به نظر من که از اسم مارتین فقط برای تبلیغ این بازی استفاده کردن
ایشون گفتن که گذشته ی The Lands between قبل Shattering رو نوشتن که چندهزار سال قبل از اتفاقات الدن بوده. فقط تبلیغ نبوده. موضوع اینجاست انقدر توی چشم نبودن نوشته هاش.
ایشون نقش نویسندگی اسطوره شناسی بازی رو داشتن اما پیرو همین موضوع و بلعکس در صنعت سینما، اگه فیلمسازانی که تصمیم به تولید آثار اقتباسی از گیم ها میگیرن خودشونم گیمر باشن اونموقع میشه واقعا امیدوار بود به اینکه نتیجه نهایی خواسته های طرفداران رو برآورده کنه. مثالهای زیادی از شکست های فجیع فیلمسازان در این زمینه هست. یه نمونه اخیر و بارزش سریال رزیدنت ایول نتفلیکس…
اقتباس از گیم هم تقریبا مشابه اقتباس از رمان ها هست. اون فرد سازنده همونطور که باید رمان رو به دقت بخونه تا کاملا با اون اثر آشنایی پیدا کنه، همونطور هم اگر قصد ساخت فیلمی بر اساس یک ویدیوگیم داره باید به دقت تجربه اش کنه. در اینجا نمیشه به جای تجربه کامل اون گیم بیاد و مثلا فقط یک مرور از داستان گیم در قالب یک آیتم ویدیویی Recap داشته باشه. اینکه بالاتر اشاره کردم به اینکه باید گیمر باشه به این دلیله که اگر حداقلی آشنایی با مکانیک های گیم ها و نحوه بازی کردن نداشته باشه قادر به پیشروی در اون گیم نیست و حتی اگر هم قادر به پیشروی باشه به خاطر آماتور بودنش خیلی از نکات و جزئیات رو از دست میده.
یکی از آثار اقتباسی در حال ساختی که امیدوارکننده به نظر میاد انیمیشن ماریو هست، فعلا و صرفا بر اساس تریلرش به نظر میاد نظارت نینتندو بر فرآیند ساخت انیمیشن به خوبی موثر بوده.
تعجب نکردم
یکم برای تجربه الدن رینگ دیر نیست؟
میترسم وسطش ریج کنی بیفتی جمعت کنن
نصف عمرت بر فناس که
هه طرف کتابی رو نوشته که گاده و صد تا اثر خشک و خالی مثل الدن از اون الهام گرفته شدن
کتابش هنوز تموم نشده که بخوان الهام بگیرن;)
Strength build & fat rolling
,😂😂
😂😂😂😂😂😂😂
حقیقتش از ایشون انتظار تجربه کردن این بازی اشتباهه چون لزومی نداره ، اون کسایی که اقتباس میکنن و هیچ عشقی به اون گیم یا کتاب ندارن (halo ، witcher ) انتظار داریم که تجربه بکنن (:
با این همه مشغه اگه بازی میکردی تعجب میکردم
real giga chad
lmao
داوش تو کتابت و بده بیرون ملت منتظرن نمیخواد گیم بزنی