رئیس استودیوی The Callisto Protocol از همین حالا به فکر یک دنباله است
در صورت موفقیت بازی The Callisto Protocol، به احتمال زیاد توسعهدهندهی این بازی یعنی Striking Distance Studios کار بر روی یک دنباله را آغاز خواهد کرد.
استودیوی Striking Distance Studios، توسعهدهندهی بازی ترسناک مورد انتظار The Callisto Protocol، ممکن است از همین حالا در حال برنامهریزی برای یک دنباله باشد. در مصاحبهای با Inverse، آقای گلن اسکوفیلد (Glenn Schofield)، در مورد داشتن ایدههایی برای یک بازی دیگر صحبت کرد. اسکوفیلد به Inverse گفت:
من میخواهم یک دنباله بسازم. این (The Callisto Protocol) یک بازی کامل است، اما ایدههای جالب زیادی داریم که میخواهیم در یک بازی جدید امتحان کنیم. من همیشه به دنبال ساخت پدیدهی بزرگ بعدی هستم. حتی وقتی یک بازی را به پایان میرسانم، بلافاصله در حال فکر کردن به قدم بعدی هستم.
اسکوفیلد این صحبتها را در مورد ایدهی موفقیت The Callisto Protocol و معنای آن برای Striking Distance Studios بیان کرده است. صحبتهای اسکوفیلد با صحبتهای مدیر ارشد فناوری Striking Distance Studios یعنی آقای مارک جیمز (Mark James) همخوانی دارند. جیمز در مورد احتمال گسترش جهان The Callisto Protocol گفته:
ما جهان بازی را طوری طراحی کردهایم که قابل گسترش باشد. جهان The Callisto Protocol پتانسیل داستانهای زیادی را دارد. ما میتوانیم این داستانها را از طریق DLC یا با بازیهای دیگر تعریف کنیم.
بازی The Callisto Protocol در تاریخ ۱۱ آذر ۱۴۰۱ (۲ دسامبر ۲۰۲۲) برای کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
از طرف من بهش بگید حالا زوده واسه نسخه دوم خون آلوده خودت رو کثیف نکن
👻
این عنوان برام بسیار مورد انتظار تر از ریمیک دد اسپیس هست.
پیش نقدهای بازی هم دیروز منتشر شدن و عمدتا نکات قابل توجهشون به این شرح بود :
۱. مبارزات بازی بسیار سنگین هست و وزنشون کاملا حس میشه.
۲. نباید چندان به مهمات و تیراندازی تکیه کنین و بیشتر باید از جاخالی دادن و حملات از نزدیک و قابلیت های محیط اطراف استفاده کنین تا در ادامه بازی با کمبود منابع مواجه نشین.
۳. دشمنان رو اگه سریع از پا در نیارین جهش و تکامل پیدا میکنن و قوی تر میشن.
۴. بازی بسیار چالش برانگیز هست و یکی از منتقدان با دارک سولز مقایسه اش کرده بود.
۵. داستان بازی غالبا با فایل های صوتی روایت میشه.
۶. بازی یک حالت پرفورمنس ۶۰ فریم داره.
۷. حرکات راه رفتن و دویدن شخصیت اصلی واقع گرایانه هست و همین روی سرعت مبارزات تاثیر داره.
۸. خسارتی که سلاح سرد به دشمنان وارد میکنه بیشتر از تیراندازی هست ( البته در بعضی مواقع فرصت های محدودی حاصل میشن که میشه به نقاط حیاتی دشمنان شلیک کرد و خسارت زیادی وارد کرد. )
۹. بازی یه جورایی ترکیب دد اسپیس و لست آف آس هست.
۱۰. این مورد دهم یک جمع بندی و یادآوری از نکات مهمی هست که توسط سازندگان بیان شدن : مدت زمان گیمپلی بین ۱۲ تا ۱۴ ساعت هست، حدود ۱۰-۱۱ نوع دشمن در بازی وجود داره و روند ساخت بازی هم به پایان رسیده ( گلد شده ) و با تاخیر مواجه نخواهد شد.
علاوه بر اینها اینکه بازی هاد نداره و تعداد مهمات روی سلاح و نوار سلامتی به وسیله بارکد پشت گردن شخصیت اصلی نمایش داده میشن باعث میشه گیمر خیلی بهتر در دنیای بازی غرق بشه.
سال بعد سال طلایی سبک وحشت هست و اگه رقبای مورد انتظاری مثل زلدا و استارفیلد منتشر نمیشدن رقابت این عناوین سبک وحشت برای دستیابی به جایزه بهترین بازی سال بسیار دیدنی میشد.
آفرین به پشت کار و اعتماد به نفسشون
معلومه از کارشون لذت میبرن و عشق میدن بهش