کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد

کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد

نصیر فرزان
۱۰:۲۰ ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد

اریک ویلیامز، کارگردان God of War Ragnarok در مصاحبه‌ای جذاب به بیان برخی موضوعات راجع به این دنباله مورد انتظار پرداخته است. با ما همراه باشید.

طوری که می‌دانید، بازی مورد انتظار God of War Ragnarok، هم‌چون نسخه پیشین توسط کوری بارلوگ (Cory Barlog) کارگردانی نشده و استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) این وظیفه را به اریک ویلیامز (Eric Williams) سپرده است. با این‌که بازیکنان تمایل دارند تا Ragnarok را با God of War 2018 مقایسه کنند، به نظر می‌رسد که اریک ویلیامز علاقه‌ای به انجام این کار ندارد. در یک مصاحبه ویدیویی، از ویلیامز سوال شد که آیا محول شدن وظیفه کارگردانی Ragnarok به او، با توجه به موفقیت بسیار زیاد نسخه قبلی، فشار زیادی را بر او تحمیل کرده است یا خیر. در ادامه می‌توانید این سوال و جواب جذاب را بخوانید.

سوال: ما همه می‌دانیم که شما جایگزین کوری بارلوگ شده‌اید؛ شخصی که نسخه قبلی را به موفقیت‌هایی کم‌نظیر رساند. آیا این موضوع و هم‌چنین این حقیقت که بسیاری از طرفداران انتظار دارند تا به عنوان رهبر پروژه، Ragnarok را به بهترین بازی سال ۲۰۲۲ تبدیل کنید، فشار مضاعفی را روی دوش شما می‌گذارد؟

ویلیامز: من این گونه به قضیه نگاه نمی‌کنم. حقیقت این است که من برای بیش از ۲۰ سال با بارلوگ همکاری نموده‌ام. ما سابقه‌ی شراکتی طولانی مدت با یکدیگر را داریم. من همیشه در پشت صحنه بوده‌ام و به کوری کمک کرده‌ام تا به جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار دارد برسد. من عاشقانه این رابطه را دوست دارم. کوری بارلوگ به من گفت که خسته شده است و نیاز دارد تا برای مدتی استراحت کند. او به من پیشنهاد کرد تا این بار ضمام امور را به دست بگیرم. کوری، همچنین اعلام کرد که به من اعتماد کامل دارد و مطمئن است که از عهده انجام این وظیفه برخواهم آمد. احترام متقابل زیادی بین من و کوری وجود دارد.

ما با یکدیگر صادق هستیم و وقتی از موضوعی ناراضی باشیم، آن را بدون هیچ ابایی با طرف مقابل در میان می‌گذاریم. ما از صحبت با یکدیگر پیرامون مسائل دشوار گریزان نیستیم. در هنگام پیش آمدن یک موضوع، با یکدیگر مشاجره نکرده و تُن صدای خود را بالا نمی‌بریم؛ اما در عین حال، این ذهنیت را داریم که اگر امروز حق با یکی از ما باشد، روز دیگر ممکن است فرد دیگر درست بگوید. وقتی چنین سطحی از اعتماد بین‌تان وجود دارد، دیگر کسی نمی‌تواند به شما بگوید که باورش برای آن‌ها سخت است. وقتی این مسائل را پشت سر می‌گذارید، کار به مراتب راحت‌تر می‌شود.

از سوی دیگر، حقیقت این است که من دنبال یک چالش جدید بودم. عوامل بسیاری دست به دست هم دادند تا وظیفه کارگردانی God of War Ragnarok به من سپرده شود. اعتراف می‌کنم که رهبری این پروژه یک کار پرفشار است اما این فشار، در واقع یک نوع مسئولیت مهم محسوب می‌شود. من با خود می‌گویم که اعضای تیم، تلاش بسیاری کردند تا فرنچایز God of War را به نقطه فعلی برسانند؛ در نتیجه، من باید همه سعی خود را انجام دهم تا آنان را شرمنده نکنم. موضوع دیگر این است که من هرگز نمی‌خواهم که طرفداران را ناامید بنمایم. به همین دلیل، علاقه‌ای به این‌که طرفداران این بازی را متعلق به من و عنوان قبلی را متعلق به بارلوگ دانسته و همیشه این دو نسخه را با یکدیگر مقایسه کنند، ندارم.

من میخواهم بازیکنان، Ragnarok را اثری بدانند که قصد تعریف نمودن حماسه نورس را دارد. حتی اگر هیچ‌کس متوجه نقش من در این بازی نشود و چنین گمان کند که این بارلوگ است که از پشت صحنه همه چیز را کنترل می‌کند، باز هم مشکلی با این موضوع نخواهم داشت. من علاقه‌ای به بهانه‌گیری در حین رهبری پروژه ندارم. در شرایط ایده‌آل، شما دوست دارید تا مراحل چنین پروژه عظیمی مانند نوشتن یک کتاب که به صورت فصل به فصل جلو می‌رود، بدون ایجاد هرگونه وقفه پیش برود. یکی از اهداف اصلی من این بوده که چنین شرایطی را در محیط کاری‌مان ایجاد کرده و بدون ایجاد هرگونه وقفه، ساخت بازی را به اتمام برسانم.

شاید طرفداران God of War Ragnarok را با نسخه قبلی مقایسه نمایند؛ با این‌حال، این موضوع هم جزئی از داستان ساخت این اثر محسوب می‌شود. اگر صحبت‌ها و نظرات کسانی که توانسته‌اند چند ساعت نخست این بازی را تجربه کنند درست باشد، Ragnarok نه تنها توانسته تا توقعات را برآورده کند، بلکه فراتر از آن‌ها عمل کرده و یک دنباله شایسته برای God of War 2018 محسوب می‌شود.

God of War Ragnarok، در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) امسال برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

Moein MM2Amir Ringoirinosmh.pDARKSIRENvahid gamerCharlie ChaplinMax22Mehregan MT˝Kian77S.mKratosvafadarDaniyalگیمر غمگینM2Cianbanbaned.more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • به شدت دوست دارم یه نسخه از گاد اف وار بیاد که به ریشه هاش و دوربین معروفش پایبند باشه با گرافیک نسل نهمی

    irinosApadavahid gamermahdi12345همسایه ( فن بوی = پنچری )Vito ScalettaMax22Fernando˝Kian77more
    • @alistar گفت:

      به نظرم وقت ریمیک ۳ گانس ، چی میشد سونی میومد سه تا رو ریمیک میکرد توی یک پک میداد بیرون 😩😩😩😩

      Moein MM2irinosvahid gamermahdi12345همسایه ( فن بوی = پنچری )Max22payman77کاکاسنگیKratosmore
    • ABDVD گفت:

      با توجه به شرایط فعلی سونی و گیماش
      حدسم میگه ریمیک سه گانه یونان با پورت همزمان پی سی نزدیکه
      فقط موندم اون دوربین و اون گیم پلی هیجانی قراره چجوری با تکنولوژیای نسل جدید وقف داده بشه….
      بنظرم اگه تیم سانتامونیکا دو حالت دوربین بزاره که یکیش سافت ریبوت ۲۰۱۸ و یکیشونم سری کلاسیک یونان باشه خیلی عالی میشه🔥
      هم تنوع میده به بازی هم پیشرفت گیم پلی رو نشون میده به عنوان ی ریمیک

      Moein MM2irinos𝕿𝖎𝖗𝖊𝖉mahdi12345ShahinSky‌ammar_iraqiDaniyalهادی صفائیbanmore
  • Kratos گفت:

    دوستان حواستون باشه اسپویل ها خیلی خیلی زیاد شده یه چیزی در حد لست
    باز شروع کردن این مسخره بازیو :/

    Moein MM2همسایه ( فن بوی = پنچری )AbolfazlVito ScalettaMax22‌77کاکاسنگیammar_iraqiدین وینچسترmore
    • Kratos گفت:

      واقعا امنیت سونی فاجعه تر از فاجعه است
      لست تا کل بازی تقریبا اسپویل شد الانم که گاد،نماد سونی این بلا سرش اومد.چیگار دارن میکنن تو سونی پس

      Moein MM2irinosهمسایه ( فن بوی = پنچری )‌کاکاسنگیyenneferDaniyalهادی صفائیbanSpider-Manmore
      • Pouya گفت:

        بازی دست منتقد هاست ربطی به سونی نداره دیگه
        اسپویل ها هم مال پنج ساعت اول بازی هستش
        زیادی شلوغش نکنید هیچی از پایان بازی و باس فایت ها لیک نشده

        Moein MM2irinosهمسایه ( فن بوی = پنچری )Max22scorpiones‌Mahan_rb77دین وینچسترDaniyalmore
        • Kratos گفت:

          داش حرفت درست ولی من الان ۳ تا چیز مهم رو اسپویل شدم :/
          خب برا چی باید ۳ هفته قبل انتشار بازی رو بدن به متنقد؟یه هفته مونده بود میدادن دیگه الان تا زمان عرضه ی بازی سرویسیم با اسپویل.بذار چند روز بگذره اواسط و شایدم حتی اواخر بازی هم اسپویل میشه

          Moein MM2irinosMax22Spider-Man
          • Pouya گفت:

            اسپویل ولیک هروقت از بازی میاد چه یه هفته قبل عرضه چه دوهفته
            الان هم دقیقا ۱۵ روز تا عرضه بازی فاصلست
            سونی و سانتا آنقدر به بازی مطمئنم هستن که زودتر دست منتقد ها فرستادن که موقع نمره دادن همه کامل بازی کرده باشن که یه هفته قبل عرضه چنین چیزی ممکن نیست
            شما کاری که میتونید بکنید از الان توییتر و یوتیوب و همین سایت و‌حاهای دیگه نرید
            هر بازی بزرگی چنین اتفاقاتی نزدیک عرضه براش میفته مخصوصا اونایی که هایپشون مثل همین گاد آف وار بالاست

            irinos
  • آقا من یه سوال دارم و سوالم در مورد اسپویلرای به‌ درد نخوری هستش که چند سالی هست‌ دنبال ضربه زدن به آثار پلی‌استیشن هستش
    هیترو منتقدو کارشناسم نداره ، این داستان از قدیم بوده اما توو این ۳-۴ سال خیلی شدت گرفته
    چرا این اتفاقات اکثرا برای بلاکباسترای سونی میوفته؟؟؟
    الان پلیگ‌تیل اسپویل داستانی شد بخاطر ارسال زودتر از موعد به بعضی از خریداران و این قضیش فرق میکنه
    یا اینکه یادمه سر هیلو اینفینیت هم این اتفاق افتاد اما نه کسی نگران بود نه ترند شد نه به بحث محافل تبدیل شد
    این حساسیت بیش از حد از کجا میاد و چرا؟؟؟

    امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید.

    Moein MM2mahdi12345همسایه ( فن بوی = پنچری )AbolfazlscorpionesMax22‌bravo6˝Kianammar_iraqimore
    • اولاً ناشرها اصولاً یک هفته زودتر کد رو در اختیار منتقدین قرار میدن اما سونی ۳ هفته زودتر این کار رو میکنه برای forbidden west یک ماه زودتر کد ارسال کرد. فرصت بیشتری برای لیک در اختیار همه قرار میده و فرصت بیشتری برای ترند شدنش وجود داره.
      دوماً بازی های پلی استیشن فن بیس بزرگی دارن و میتونن شهرت لحظه ای به شخص بدن، برای همین شغلشو ریسک میکنه و nda رو میشکنه.

      Moein MM2halkermahdi12345همسایه ( فن بوی = پنچری )Max22‌Mahan_rbammar_iraqi77کاکاسنگیmore
    • Reza گفت:

      بازیای سونی اکثرا شدیدا داستان محورن
      فرق میکنه با ی بازی شوتر و اینا
      بنظرم لست مخصوصا همش داستانه
      وقتی اسپویل ش طرفدارا جوش میارن دیگه
      از اون طرفم وقتی بحث اسپویل ترند میشه ک اتفاق خاصی تو داستان افتاده باشه و طرفدارا راضی نباشن مث لست دو
      درکل ک اینا ک ناراحت اسپویلن و حساسن طرفدارن هیتر نیستن

      Moein MM2irinosهمسایه ( فن بوی = پنچری )پدر بزرگ دانته و ویرجیلban
      • طرفدار اسپویل نمیکنه
        طرفدار با هزار راه مختلف مثل قسمت کامنتا و اسم پروفایل‌ سعی بر لو دادن داستان نمیکنه
        طرفدار بدون اخطار اسپویل‌ داستانو لو نمیده

        طرفدار واقعی منتظر میمونه تا اکثریت بازیو تجربه کنن و بعد با هشدار اسپویل بحث و تبادل نظر میکنه

        Moein MM2irinosmr
    • در رابطه با God of War مقصر خود سونیه که بازیو ۴ سال تو سکوت قرار می‌ده تا کوچکترین چیزی اسپویل نشه بعد بر می‌داره نزدیک یک ماه زودتر کد رو میفرسته برای اشخاص مختلف تا به صورت رسمی و قانونی در قالب خبر و پیش‌نمایش بازیو اسپویل کنن. منی که تو خونه‌م نشستم می‌دونستم با این وضعیت لیک و اسپویل تو راهه، دیگه بعیده کله گنده‌های کت شلواری سونی انتظارشو نداشته باشن. به شخصه پلی استیشن هرمن هالست و رایان رو اصلا نمی‌پسندم

      Amir RingoApadaMax22Kratos‌کاکاسنگیAXEL STONEDaniyalTyririnosmore
      • امیرحسین جان سونی از ۲۰۱۷_۲۰۱۸ کلا یه سونی دیگه شد
        بایکوت خبری واضح توو دستورالعمل پلی‌استیشن استدیوز قرار گرفت
        مزایا و معایب این موضوع هم مشخصه
        توسعه دهنده با فراغ بال عنوانشو توسعه میده و طرفدار تشنه قطره‌ای خبر
        خب سونی استدیوهاشو اولویت قرار داد و داریم میبینیم که کیفیت محصول نهایی از تریلرای تبلیغاتی هم بیشتر میشه و این تبدیل به یه قانون شده برای آثار فرست پارتیش
        یه جور اطمینان و آرامشی سونی از استدیوهاش داره که من توو کل صنعت گیم فقط این اطمینان و بی‌محلی نسبت به همه رو توو راکستار و پلی‌استیشن میبینم
        درستو غلط این سیاست با شما

        Moein MM2Amir RingoRezamahdi12345امیرحسین نصرتیMax22bravo6Spider-Manban
        • آخه بدرد نخوری که اسم پروفایلت اسپویل رگناروک هستش
          شینجی بدبخت
          خجالت بکش
          من که اسپویل نشدم اما ببین به چه روزی افتادی
          گیمفا نمیخوای بن کنی؟؟

          Moein MM2
        • اکید جان، شما نگاه کن گاد ۲۰۱۸ هخ تو بایکوت خیری بود ولی کیفیت نهایی فوق العاده بالاس و این واسه زمان یوشیدا و شاون لیدنه. بایکوت خبری رو پلی استیشن از سال‌ها قبل داشته و من به شدت می‌پسندم این سیاستو. ولی برای رگناروک دقیقا برنامه‌ها چطور پیشرفت؟ ۲۰۲۰ فقط یه تیزر از لوگوی بازی دادن. ۲۰۲۱ یه تریلر سه دقیقه‌ای. بعدش تا ۲۰۲۲ هیچ خبری مطلقا هیچی و بعد از کلی انتظار برداشتن خیلی یهویی و بی‌خبر یه تیزر سی ثانیه‌ای cgi دادن. نه فهمیدیم گرافیک چطور شده، نه چیزی از پیشرفت‌های گیم‌پلی فهمیدیم. حتی همین الان هم هیچکس ۵ دقیقه گیم‌پلی خالص از بازی ندیده! حالا این همه سکوت و بایکوت رو بذار مقابل ۲۰ روز جلوتر بازی رو به منتقدا دادن و اسپویل قانونی این افراد. من میرم بررسی‌های اولیه‌ی سایت‌های معتبر رو می‌خونم بعد طرف خیلی راحت میاد اسپویل می‌کنه!! این تضاد نیست؟

          Amir RingoOmidsoltani7
  • چپ دست گفت:

    برای یتیم چ اتفاقات جالبی از اواسط بازی میوفته🗿

    Moein MM2Amir Ringoهمسایه ( فن بوی = پنچری )Max22scorpiones‌77کاکاسنگیlolدین وینچسترmore
  • Tyr گفت:

    دیگه زمان زیادی تا نبرد سهمگین پسر زئوس و پسر اودین نمونده…

    یکی از کسانی که بازی رو تموم کرده گفته پشت سر هم اتفاقات فک برانداز در بازی رخ میده.

    نسخه های دوم در بازیها معمولا هدفشون تکامل هست تا تحول. این تحول با نسخه ۲۰۱۸ اتفاق افتاد و برای این نسخه کاری که باید انجام میدادن به تکامل رسوندن همون فرمول بود. جهش GoW 2 رو نسبت به GoW 1 در نظر بگیرین.
    یکی از منتقدها در پیش نقدش گفته بود که توی همون ساعات اولیه بازی تنوع دشمنان از کل بازی قبلی بیشتر بوده.

    Moein MM2همسایه ( فن بوی = پنچری )Max22scorpiones77vafadarDaniyalirinosbanSpider-Manmore
  • بالواقع اریک ویلیامز بعد از یک سال دوری گزینی از دوربین و رسانه، بالاخره مصاحبه‌ی تصویری داشته با یکی از کسایی که بازی رو انجام دادن. چهره‌ش شکسته تر به نظر میاد، انگار خیلی پیرتر شده…
    و وقتی میگه اگه هیچکس نفهمه من بازیو ساختم مشکلی نیست، داره حقیقت میگه و طی این ۲۰ سال کاملا همینجوری عمل کرده. لامصب هیچ جا تصویر و اسم درست درمونی ازش پیدا نمیکنید…
    قابل توجه بعضیا که صبح بخیر و گودافترنونشون رو تو صفحات شبکه‌های اجتماعیشون می‌فرستن، هر سری یه عالمه موش و گربه بازی برای بازی جدیدشون راه میندازن، از کلی اکتر و سلبریتی استفاده میکنن تا بازیشون خوب تبلیغ بشه، چپ و راست اول و آخر و وسط و هر چپتر بازی اسم خودشونو میکنن تو چش و چال مخاطب و درنهایت حتی از کارای قبلی خودشونم شکست میخورن.

    Moein MM2Amir Ringoهمسایه ( فن بوی = پنچری )Max2277AXEL STONEDaniyalTyririnosbanmore
  • Wounds گفت:

    اینطوری که معلومه محیط کاری در استودیوهایی پلی استیشن خیلی خوبه اون از گوریلا گیمز که بازی رو بیشتر از شش ماه تاخیر زد تا فشاری به عوامل تولید کارد نشه اینم از سانتامونیکا و مشارکتی که بین تیم وجود داره ایشالله ناتی داگ هم خدا زده پس کلش و دیگه قرار نیست ۱۰ سال قبل از عرضه بازی رو معرفی کنن و تیم بکشن به کرانچ

    Amir RingoMax22DaniyalbanSpider-ManCapitanbanedbanedMB E11VEN
  • Wounds گفت:

    از اونجایی که یه عده از کاربرهای اینجا ید طولایی در اسپویل کردن بازی ها دارن از فاش کرد من ردد ۲ برای پیسی گیمرها تا لست ۲ و حتی همین اواخر الدن رینگ اونایی که قصد دارن بروز عرضه کرد تجربه کنن توصیه می کنم اصلا سمت کامنت ها نرین حتی دو هفته از حساب کاربری تون خارج بشین اینجا بعضی ها نظر می نویسن نام کاربری شون اسپویل بازی قرار میدن و… این مدت احتیاط کنید بد ضرر نمیبینین

    Moein MM2همسایه ( فن بوی = پنچری )Max2277Artin_GamearDaniyalbanCapitanbanedCharlie Chaplinmore
  • Majima گفت:

    اتفاقا باید مقایسه بشه و اگه توی نسخه قبلی چیزی نقطه ضعف بازی محسوب میشد ، برطرف و تبدیل به نقطه قوت بشه. ( یک جوری اسپویل زیاد شده آدم توی پستای گاد میترسه بیاد با اگرم بیاد میترسه کامنت بخونه )

    Moein MM2
  • bravo6 گفت:

    این قضیه اسپویل جدا از صدمه به فن های بازی و فروش خود بازی کلن بازی های سینگل پلیر رو به خطر میندازه و فرصت پیشی گرفتن بازی های انلاین رو میبره بالا که اصلا خوب نیست.
    هنوز که هنوزه هر روز dmc 5 رو میزارم رو bloody palace و ۲ ساعت مییشینم پاش و بیشتر از هر بازی انلاینی بهم حال میده کل لذت گیم تو سینگل پلیر.نباید بزاریم از بین بره تا می تونیم باید حمایت کنیم از سبک سینگل پلیر

    Moein MM2همسایه ( فن بوی = پنچری )ABDVD77Spider-ManAXEL STONEOommid GamooonDaniyalOmidsoltani7orimore
  • Tyr گفت:

    دمتون گرم اسم این کاربری که اسپویل کرد رو به خوب اسمی تغییر دادین، واقعا برازندشه.
    دوستان حواستون جمع باشه که اینجور افراد به روش های مختلفی ممکنه بازی رو براتون اسپویل کنن، از نام کاربریشون گرفته تا کامنت های استعاری غیرمستقیم و عکس پروفایل و پیام شخصی و غیره. هرچند تا الان خیلی از اسپویل ها اشتباه بودن ولی اگه چیزهای بیشتری که حقیقت داشته باشن از بازی لیک بشن اونموقع ممکنه واقعا براتون اسپویل بشه.

    Moein MM2AlifarABDVDSpider-Manban
  • AXEL STONE گفت:

    ⚠️بچها به لایکا دقت نکنید که کی لایکتون داده یکی هست که با نام کاربریش اسپویل نوشته⚠️

    Moein MM2همسایه ( فن بوی = پنچری )AlifarCharlie ChaplinSpider-Manban
کارگردان God of War Ragnarok علاقه‌ای به مقایسه این بازی با نسخه قبلی ندارد