سران شعبهی مالزی استودیوهای پلی استیشن از مشارکت در ساخت عناوین مهم سونی میگویند
سران شعبهی مالزی استودیوهای پلی استیشن (PlayStation Studios Malaysia) در مصاحبهای به نقششان در توسعهی عناوین بزرگ منتشرشده و معرفینشدهی سونی اشاره کردند.
این شعبه از استودیوهای پلی استیشن دو سال است که تأسیس شده است، اما طی همین زمان کوتاه نقش مهمی در مجموعههای بزرگ سونی داشته است. اکنون، رئیس این شعبه یعنی هزنول هادی سمسودین (Hasnul Hadi Samsudin) و یکی از اعضای گروه هنرهای تجسمی پلی استیشن در شهر سن دیئگو با نام نیل اینگرام (Neil Ingram) در مصاحبهای با رسانهی IGN که در شهر کوالا لامپور صورت گرفت، به نقش این استودیو در ساخت دو عنوان The Last of Us Part I و MLB The Show 2022 پرداختند.
تا کنون، مشارکت کمی داشتهایم. هنگامی که کار خود را آغاز کردیم، تیم بسیار کوچکی داشتیم. بیشتر کاری که انجام میدهیم، شامل توسعهی Asset برای بازیهایی چون MLB است. راهنماییهایی به نام Death Hints در بازی The Last of Us Part I وجود دارند که راه را در شرایط مختلف به بازیکنان نشان میدهند. ابتدا قرار بود گروه انیمیشن سونی توسعهی این بخش را بر عهده بگیرد، اما وظایف دیگری به آنها محول شد تا آن بخش به ما واگذار شود. اما اکنون، گروه هنریمان کامل است و میتوانیم مدلسازی محیط و طراحی مفهومی را نیز انجام دهیم. گروه انیمیشنمان هم فوقالعاده است و در حال کار روی عناوینی است که در حال حاضر نمیتوانیم در موردشان حرف بزنیم.
استودیوهای پشتیبان نقش مهمی در فرآیند ساخت بیشتر بازیهای AAA امروزی دارند و در اختیار داشتن استودیوی اثباتشدهای چون این استودیوی مالزیایی، نقش بسزایی در آثار سونی دارد. این رویکرد همچنین بخشی از سیاستهای سونی در ابعاد جهانی بازیسازی است و همانطور که نیل اینگرام میگوید، با این رویکرد، گویی یک سیاره در ساخت بازیها سهیم است.
با توجه به این سابقه، انتظار میرود که این استودیو در آینده در ساخت عناوین فرستپارتی دیگر سونی نیز مشارکت داشته باشد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
دمشون گرم یه چنتا ریمک ۷۰دلاری دیگه بدن عالیه😂😂😂
فردا شایعه ریمستر لست دو میاد
دقیقا از جیمی رایانه هرچی بگی میاد فردا حتمن است آف اس ۲ ریمک بیاد😂😂
زیر هشتاد دلار اتیکت بزاره پر ضرر هxD
این استودیو جزء استودیو های پشتیبان خوب سونیه تو بخش های انمیشن و طراحی هنری واقعا عالین یه زمان شایعه شده بود دارن IP خودشون رو میسازن نمیدونم واقعی بود یا نه
احتمالا رو gow Ragnarok و Game های اینده که هنوز معرفی نشدند هم کار میکنند
“در حال کار روی عناوینی است که در حال حاضر نمیتوانیم در موردشان حرف بزنیم.”
باور کنید سونی هنوز نسل ۹ رو شروع نکرده هرچی بوده ادامه نسل ۸ هست …
بازم تاکید میکنم سونی این نسل تازه مخواد بازیسازیش رو به رخ بکشه و به بقیه یاد بده چجوری بازی بسازن کاری که تو نسل های قبلی با ۲۰ بازی انجام میداد این نسل توی همه بازیها نشون میده …
اینجوری باشه نباید به خرید های رقیب گیر بده چون خودش بهترین استدیو های بازی ساز رو داره گیر دادن و ترسیدن از خرید استدیو ها توسط مایکروسافت معنی نداره مگه اینکه میترسه علاوه بر haloو سری ولف و دووم که الان برا مایکروسافت هست کال آو دیوتی هم که برا مایکروسافت میشه و دستش تو پوست گردو گیر میمونه.
چون خودش در نسل هفت و هشت ضعف در بازی شوتر اول شخص داشته رفته بانجی رو خریده.
سونی یکم مایه بزاره EA Game رو بخره مخصوصا به خاطر (سری مدال آو آنر و بتل فیلد)
اون موقع تازه جنگ کنسولی جالب میشه رقابت کالاف دیوتی (مایکروسافت) و بتلفیلد(سونی) 🤔
یعنی میتونی یکی از عنوان شوتر باشه ؟ 🧐
واقعا حسرت میخورم چرا یکی از این شعبه ها تو ایران نیست😔
مثل سونی تهران یا یوبیسافت تهران و صد ها مثال دیگه.
واقعا قلبم میگیره که بعضی کشور ها توشون شعبه های مختلف استودیو های مختلف هست ولی تو ایران نیست
واقعا جای خالی این کمپانی ها در کشورمون حس میشه.چقدر زیبا میشد اگه میتونستیم با بازی سازی فرهنگ و پیشینه کشورمون رو به دنیا نشون بدیم.کار روزمره ماها شده حسرت خوردن