بازی Star Citizen توسط ۱.۷ میلیون نفر خریداری شده است
بازی Star Citizen که زمان زیادی را در دست توسعه به سر میبرد، در حال حاضر به صورت میانگین روزانه ۵۰ هزار بازیکن فعال دارد. تعداد بازیکنان این بازی حتی به ۱۳۰ هزار هم رسیده است.
Star Citizen بدون شک یکی از جالبترین عناوین حال حاضر صنعت بازیهای ویدیویی است. با توجه به افزایش دائمی جاهطلبی توسعهدهندهی این بازی یعنی استودیوی Cloud Imperium Games، این بازی زمان زیادی را در حال توسعه بوده و ظاهرا هرگز به عرضه نزدیکتر نمیشود. البته Star Citizen به صورت Early Access مدتی میشود که قابل بازی است. حال به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد عملکرد این بازی منتشر شده است.
در جریان یکی از استریمهای CitizenCon، رئیس استودیوی Cloud Imperium Games و کارگردان خلاق Star Citizen یعنی آقای کریس رابرتس (Chris Roberts) اعلام کرد که این بازی تا به امروز ۴.۱ میلیون حساب کاربری ثبت شده داشته است. او همچنین گفت که ۱.۷ میلیون نفر این بازی را خریداری کردهاند.
این اثر علمی-تخیلی طی ماههای اخیر شاهد افزایش چشمگیری در تعداد بازیکنان بوده است. در طول سال ۲۰۲۲ بازی Star Citizen موفق به ثبت روزانه ۵۰ هزار بازیکن فعال شده است. این رقم در سال گذشته برای این بازی روزانه ۳۲ هزار نفر بود. همچنین اوج تعداد بازیکنان این بازی در یک روز حدود ۱۳۰ هزار نفر بوده است. بازیکنان فعال آن هم به صورت میانگین سه ساعت در روز را صرف تجربهی آن میکنند. Star Citizen مجموعا ۳۶ میلیون ساعت در سال ۲۰۲۲ بازی شده است.
در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی بالاخره شاهد عرضهی نسخهی کامل بازی Star Citizen خواهیم بود. با این حال حتی به عنوان یک بازی دائما در دست توسعه، این اثر توانسته تعداد چشمگیری از مخاطبان را جذب خود کند. ماه گذشته اعلام شد که Star Citizen از مرز ۵۰۰ میلیون دلار جذب سرمایهی جمعی عبور کرده است.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
بازی در حالت آلفا روزی حداقل ۵۰ هزار نفر پلیر داره رکورد ۵۰۰ میلیون دلار جذب سرمایه هم شکسته بعد دوستان از زیر پتو اعلام میکنن با اسکم رو به رو هستیم :))
همین که بازی بعد از این همه سال هنوز تو الفاست و گفتن به این زودیا هم نمیاد باعث میشه ادم شک کنه و گرنه ما مریض که نیستیم دوست داریم بازی موفق بشه
خب من یک مثال ساده میزنم که متوجه بشید چرا بازی هنوز در حالت آلفا هست.
اولا بازی قرار بود سال ۲۰۱۴ منتشر بشه و چیزی که اون زمان قرار بود تحویل بدن کوچکترین شباهتی به بازی که الان دارن میسازن نداره چه از نظر گرافیک و چه از نظر محتوایی که ارائه کردن و قراره ارائه بدن.
یک کمپانی مثل راکستار که چند دهه تجربه داره بیسیکش فراهم هست دولوپرش سرجاشه جیبش پر از پول هست بعد از ۱۰ سال هنوز نسخه بعدی فرانچایزش رو نداده بیرون تازه بعد از ۱۰ سال هنوز شایعه هست ۲ ۳ سال دیگه زمان میبره برای ریلیز بازی. در مقابل کلاد امپریوم تازه امسال تعداد دولوپرش رسیده به ۷۰۰ نفر و چیزی که میخوان تحویل بدن رو شما تو هیچ بازی دیگه ای نمیتونی پیدا کنی
درضمن همزمان روی ۲ پروژه دارن کار میکنن یکی اسکادران ۴۲ و یکی هم استارسیتیزن که مکمل همدیگه هستن یکی داستانی و یکی به صورت انلاین
پس به صورت کلی اگه منطقی به موضوع نگاه کنیم نمیشه بهشون خرده گرفت. تا همینجا هم با این تعداد افرادی که دارن روی پروژه کار میکنن خیلی خوب پیش رفتن
خب امیدوارم حق با شما باشه و با بازی عالی رو به رو بشیم ولی چیزی از این بازی که برام جالبه قیمت های نجومی سفینه های بازیه
باشه ولی ربطی نداشت
همه همینو میگن من نیستم فقط
همه ای در کار نیست دوست عزیز صرفا ۲ دسته به بازی میگن اسکم, کسایی که کلا حتی ۱ دقیقه بازی رو حتی روی یوتیوب ندیدن و کلا مدلشون همینه به قولی ” دلی ” کار میکنن, و کسایی که بازی رو خریدن و به صورت خیلی بچگانه توقع دارن بازی همین الان با همین وضعیت منتشر بشه و همین افراد هم بعد از انتشار در صف اول قرار میگیرن و میگن شما که بازیتون اماده نبود چرا منتشرش کردید :)) نمونش سایبرپانک که پدر صاحب داستان رو در اوردن بعد که با اون فاجعه رو به رو شدن خیلی پرو اومدن گفتن چرا وقتی بازیتون اماده نبود منتشر کردید؟ یکی نیست بگه شما نبودی تهدید به مرگ کرده بودی سازنده بازی رو؟ :))
تا دلت بخواد گیمپلی دیدم از این بازی
خب الان ده سال شده داشتن چیکار میکردن؟
با استارفیلد رقابت میکنه
هیچ شباهتی با استارفیلد نداره واقعا, و اگه بتونن چیزی رو که گفتن تحویل بدن به راحتی استارفیلد و بازی های هم سبک رو خورد میکنه. همین الان که بازیش میکنم یک سروگردن از بازی های هم سبکش فراتر هست بدون تعصب.
بزرگترین اسکم صنعت گیم
ظاهرا این بازی رو کنسول خیلی میچسبه و امیدوارم بِدن برای کنسول
به هیچ وجه با سیاست Kickstarter موافق نیستم. سیاستی بی در و پیکر و شلخته نه توضیحی از روند کار ارائه میده و نه انتهاش مشخصه. این اعداد و آمار هم کمکی به محصول نهایی نمیکنه
یعنی کی این بازی میشه؟