ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد

ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد

امیرعلی قربان‌پور
۲۱:۲۴ ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیوی موتیو (Motive Studio) پس از انتشار تریلری از گیمپلی Dead Space Remake، به تغییرات و ویژگی‌های جدید آن پرداختند.

سازندگان با عبارات The Peeling System، The Intensity Director، Enhanced Engineering Fantasy و Fully Interconnected Ishimura از تغییرات و ویژگی‌های جدید این عنوان یاد می‌کنند که در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

نکرومورف‌ها (Necromorphs) بر اساس The Peeling System، از نو خلق شده‌اند. این سازوکار پوست و گوشت لایه‌لایه را به بازی می‌آورد و امکان خردکردن و تخریب تاندون‌ها و استخوان‌های این موجودات به شیوه‌هایی جدید را فراهم می‌کند. اگرچه استراتژی در بازی اهمیت دارد، اما فرصت‌های بیش‌تری برای به‌کارگیری خلاقیت در استفاده از اسلحه و توانایی‌هایی که برای مبارزه با دشمنان در اختیار بازیکنان است، پیش رویشان قرار می‌گیرد.

غرق شدن در دنیای Dead Space که هم به زیبایی ساخته شده است و هم گیرایی بالایی دارد، همواره آسان بوده است. اکنون اما، بازیکنان سنگینی تک‌تک قدم‌های آیزاک (Issac) را بیش از پیش حس می‌کنند. قابلیت The Intensity Director باعث می‌شود برنامه و ترتیب هرآنچه در راه آیزاک قرار می‌گیرد، پویا باشد؛ از نکرومورف‌ها و استراتژی حمله‌شان گرفته تا عوامل محیطی‌ای چون نور، دود و صدا. حتی ضربان، نفس کشیدن و واکنش‌های آیزاک بنا بر میزان ترس او تنظیم خواهد شد تا بازیکنان در جریان جزئی‌ترین شرایط روحی، احساسی و جسمی او قرار گیرند.

اگر آیزاک اسلحه و نیروی پشتیبان خود را از دست بدهد، مجبور می‌شود با استفاده از مین‌های فوق‌پیشرفته‌ی موجود، اعضای بدن این موجودات را جدا کند، معماهای موجود در مسیر پرمخاطره‌اش را حل نماید و از سیستم‌های ایشیمورا (Ishimura) به نفع خود بهره ببرد. آیزاک که در ابتدا پروتاگونیستی ساکت بود، اکنون بیش‌تر صحبت می‌کند. گانر رایت (Gunner Wright)، صداپیشه‌ی این شخصیت در Dead Space 2 و Dead Space 3 برای ایفای این نقش بازگشته است.

همانطور که چندی پیش نیز اعلام شده بود، بازیکنان طی تمام مدت بازی، از نخستین لحظات آن تا تیتراژ پایانی، حتی یک صفحه‌ی بارگذاری یا برش دوربین را شاهد نخواهند بود. سفینه‌ی USG Ishimura نیز در این عنوان بازسازی شده و اتاق‌ها، راهروها و موانع جدیدی به آن اضافه شده است. نقشه‌ی جدید و موقعیت‌یاب ارتقایافته نیز امکان گشت‌وگذاری روان و بی‌وقفه را برای بازیکنان فراهم نموده است.

همانطور که می‌دانید، با یک بازسازی تمام‌عیار طرف هستیم که حتی عناصر روایی جدیدی را نیز در خود جا داده است. بازی Dead Space Remake در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

Moein MM2...Mohammad...Nima#ONLY_PS5Vahidvh77HunTeR007IrNLone Batvahid gamerPlayStation Studios PS5محمدرضاDeadSpaceامیر حسینDARKSIRENKHEDER_Pro_GamerAmir RingoBehzaadRoadiemohamad199Ezio Auditore da Firenzemore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد
ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ویژگی‌های جدید گیمپلی بازی Dead Space Remake مشخص شد