در بازی Dead Space Remake خبری از کات دوربین نیست
بازی Dead Space Remake همانند God of War شامل دوربین بدون کات خواهد شد. همچنین بخشهای بدون جاذبهی بازی آزادی عامل ۳۶۰ درجهی بیشتری دارند. سیستم قطع عضو جدید هم باعث متنوعتر شدن مبارزات خواهد شد.
طبق گزارشات خیلی زود قرار است شاهد انتشار تریلر گیمپلی و جزئیات بیشتری از بازی Dead Space Remake باشیم. با این حال Motive Studio ظاهرا قصد دارد تا از همین حالا برخی از ویژگیهای بازی را بررسی کند. در یک پست جدید به نام Inside Dead Space، تهیهکنندهی ارشد این بازی یعنی Philippe Ducharme و کارگردان خلاق آن Roman Campos-Oriola به صحبت در مورد بازسازی Dead Space پرداختند.
این دو در مورد تزریق جهان گستردهتر Dead Space به بازی اصلی صحبت کردند. همچنین گفته شده که قرار است شاهد ماموریتهای فرعی زیادی برای برخی از شخصیتهای جانبی مثل Nicole باشیم. Roman ضمن تایید اینکه تمام بافتها، اشیا، انیمیشنها و دشمنان با موتور Frostbite بازسازی شده، گفته که خبری از صفحات بارگذاری نیست و تمام بازی با دوربین بدون کات طراحی شده است:
ما قرار است کل بازی را در قالب یک برداشت مداوم ببینیم. از زمان آغاز بازی تا زمان به پایان رساندن بازی، خبری از صفحات بارگذاری و کات خوردن دوربین نیست. Ishimura حالا کاملا به هم متصل است و میتوانید بدون وقفه از نقطهی A به نقطهی Z بروید.
در مورد قسمتهای بدون جاذبه یا Zero-G بازی هم باید گفت که ظاهرا قرار است شاهد آزادی عمل ۳۶۰ درجهی بیشتری باشیم. حرکت کردن در فضا بسیار روانتر بوده و شاهد سیستمهای حرکتی بهتری هستیم. سیستم قطع عضو جدید بازی هم که در ماه آگوست سال گذشته معرفی شد قرار است بخش مهمی از بازی باشد. کارگردان فنی Dead Space Remake یعنی David Robillard در این باره گفته:
سیستم قطع عضوی که در حال حاضر داریم جذابیت زیادی را به گیمپلی اضافه میکند. در مجموع قرار است شاهد سیستم استراتژیکتری باشیم. این سیستم هم از نظر ظاهری عالی است و هم بازیکن میتواند از میزان آسیب وارد شده با خبر شود. از افکتهای حجمی مثل مه هم در بازی استفادهی زیادی شده است. کل سایهپردازی، نورپردازی و فیزیک بازی ما تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته است.
بازی Dead Space Remake در تاریخ ۲۷ ژانویهی ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
نظرات
ببخشید یک سوال دارم اول بازی بدون کات چه بازی ای بوده؟
گوگل رو میگردم هیچی نیست ولی قدیمی ترین که میشناسم هل بلید
گاداف وار ۲۰۱۸
اول اینو توی DmC2013 دیدم اونم فقط یک جا: حین کشتن باسفایت Succubus البته یجای دیگه هم بود ولی یادم نمیایه اما متوجه نبودم…
بعد توی اکثر جاهای هل بلید…
بعد توی GOW2018 دیدمش توی سرار بازی و خیلی حال کردم باهاش…
یادش بخیر بد از امدن GOW فهمیدم در اون دو بازی این حرکت هم بکار برده شده.
عالی
یک سوال از اساتید قبل از گاد اف وار ۲۰۱۸ هیچ بازی بدون کات نبوده ؟ یه چیز دیگه این بدون کات یعنی چی دقیقا من بازی کردم بارها طبق داستان از یه منطقه رفتیم به منطقه دیگه اینا کاته دیگه
هل بلید
بدون کات یعنی دوربین بازی اصلا کات نمیخوره
و یه دوربین رو دنبال میکنیم
چرخ دنده فلزی جامد پنج درد روحی هم توی کل کاتسین هاش بدون کات بود و دو سال و نیم قبل از خدای جنگ منتشر شد
بوده برادر. Dead space 2 بدون کات بوده. من نمی فهمم چرا توی متن نوشته میخوان همانند god of war 2018 بازی رو بدون کات کنن، در حالیکه خود سری dead space از نسخه دوم به بعد هیچ جای بازی کات نمی خوره
تصمیمی کاملا به جا. به این بازی جریان ساز شدیدا امید دارم.
اگه پشت بندش دو رو هم ریمیک بکنن فایده داره وگرنه نه !
بعید میدونم شماره های بعدی ریمیک و یا ریمستر بشن چون در این ریمیک ظاهرا با بودجه و کیفیت بسیار بالایی طرف هستیم.بسیار زمان بر خواهد بود تا چیزی شبیه این خلق بشه
از طرفی این بازی یک برادر کوچکتر از خودش داره به نام Callisto Protocol من فکر میکنم اون پتانسیل بسیار زیادی داره برای درخشش
به نظرم ایده خیلی جالبیه و بازی رو جذاب میکنه
پ.ن: تو halo : infinite از دوربین بدون کات استفاده شده
متاسفانه با دوربین بدون کات اصلا حال نمیکنم ، این دوربین به درد بازیسازی نمیخوره از نظر من ….
مخصوصه فیلمه ، من که نمیخوام فیلم ببینم ،میخوام بازی کنم …
تصمیم مزخرفیه
بعید بدونم ربطی داشته باشه:/
الان هیلو اینفینیت اینقدر سینماتیک شده که بهش بگیم فیلم؟
حالا که یادم میاد خود دد اسپیس هم وان شات بوده😂
آخ خدایی دارن عالی روی این بازی کار میکنن معلومه موفق میشه… هایپ بالاتر: خیلی حس خوبیه یک بازی که دوست داشته باشی دارن با بهترین شکل ممکن روش کار میکنن!