تیم نینجا از بخش مهم طراحی Wo Long: Fallen Dynasty میگوید
تهیهکنندۀ بازی Wo Long: Fallen Dynasty، ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، دربارۀ سطح سختی بازی و مسئلۀ اصلی در طراحی این عنوان صحبت میکند.
استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) بهتازگی از عنوان انحصاری کنسولی PS5، بازی Rise of the Ronin، رونمایی کرده و یک دمو از Wo Long: Fallen Dynasty را به مدت محدود در دسترس قرار داده است. بازی Wo Long: Fallen Dynasty با ترکیب المانهایی از Sekiro: Shadows Die Twice، Nioh و Romance of the Three Kingdoms تجربهای یونیک را به ارمغان میآورد. اگرچه، بازی یاد شده رویکرد سطح سختی عناوین این توسعهدهنده را حفظ خواهد کرد.
از تهیهکنندۀ بازی Wo Long: Fallen Dynasty، که یکی از تهیهکنندگان Bloodborne نیز بوده است، در مصاحبهای با خبرگذاری MP1st طی رویداد Tokyo Game Show 2022، با مثالی از Spiritهای بازی Elden Ring پرسیده شد که آیا برای در دسترس بودن Wo Long: Fallen Dynasty و توجه به مخاطب عام تصمیمی گرفته شده است. آقای ماساکی یاماگیوا در جواب این سوال گفت:
به نظر ما داشتن تنها یک سطح سختی که برای همۀ افراد تجربۀ یکسانی از غلبه بر یک چالش مهیج را ایجاد میکند، خوب است و تمامی بازیبازان به این حس موفقیت «من توانستم!» دست مییابند. اما مسئلۀ اصلی فراهم کردن راههای متفاوتی برای آنهاست تا با دوستان خود صحبت کنند و بگویند: «من این باس را شکست دادم و از این راه پیش رفتم.» آنها ترغیب میشوند که وارد فضای مجازی شده و با دیگران ارتباط برقرار کنند.
بسیار حائز اهمیت است که چالش یکسانی را برای همه در نظر بگیریم و راههای متفاوتی برای غلبه بر آن ایجاد کنیم. Wo Long بههیچوجه بازی آسانی نیست، ولی در صدد آن هستیم تا نهایت آزادی و پویایی که بازیبازان میخواهند را برایشان به ارمغان آوریم که هرکدام به روش خود این موانع را کنار بزنند. یکی از مواردی که به ذهن خطور میکند، ساز و کار روحیه (Morale) است. شما دارای سطح روحیه هستید و هرچه آن را افزایش دهید، قویتر میشوید. میتوانید با استفاده از آن، دشمن خود را انتخاب کنید یا آن را افزایشش دهید تا توانایی مقابله با دشمنان سختتر را داشته باشید و شاید زمانی که روحیهتان افزایش یابد «کمی» کارتان راحتتر شود.
همچنین، مانند اکشن نقش آفرینیهای سنّتی میتوانید به افزایش سطح شخصیت خود بپردازید و از این راه قویتر شوید. در بخش چندنفره نیز میتوانید به دو نفر از دوستان خود ملحق شده و در قالب یک گروه سهنفره به باسها حمله کنید. ما برای هر بازیباز روش مخصوص به خودش را جهت چیره شدن به این موانع فراهم میکنیم. این موضوع حائز اهمیت در طراحی بازی Wo Long است.
با این حساب، حتی با وجود سطح سختی کلی یکسان، سبکهای بازی مختلف باعث ایجاد راههای متفاوتی برای پیروزی میشوند. کسانی که به دنبال تنظیمات قابلیتهای دسترسی یا سطح سختی هستند، انتخابهای زیادی برای آنها وجود ندارد.
بازی Wo Long: Fallen Dynasty در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد و از روز اول روی گیم پس قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
اگه اونروز وارد سایت همسایه نمیشدم شاید الان میفهمیدم که بازی دمو داده اطلاع رسانی کنین دموی بازی به این مهمی رو از دست ندن دوستان
امیدوارم روی گرافیکش کار کنن اکشن بازی خیلی سریع و روونه دوست دارم اینو با گرافیک بالا بازی کنم
بازییش اعتیاد اوره بطوری که پشیمون شدم دموشو گرفتم حالا باید انتظار بکشم
ما اطلاع رسانی کردیم زودتر از هر جایی؛
https://gamefa.com/868698/wo-long-fallen-dynasty-time-limited-demo-is-now-available/
اوه احتمالا اون لحظه تو یه ملکوت دیگه بودم ندیدم
ساری
انقدر این بازیای این سبکی زیاد شده من اصلا دیگ نمی دونم کدوم به کدومه
روز اول گیمپسه!خوبه