بازی A Plague Tale: Requiem بین ۱۵ تا ۱۸ ساعت خواهد بود
کوین پینسن (Kevin Pinson)، طراح ارشد مراحل بازی A Plague Tale: Requiem، به تازگی رسما تایید کرده که این بازی قرار است به طرز قابل توجهای طولانیتر از نسخهی قبلی باشد.
این طور که به نظر میرسد A Plague Tale: Requiem قرار است تجربهی پر و پیمانی باشد. البته همانند بازی قبلی A Plague Tale با یک اثر داستانی خطی طرف هستیم. با این حال A Plague Tale: Requiem مراحل و مکانهای بزرگتری نسبت به Innocence دارد. همچنین از نظر مدت زمان با بازی بسیار طولانیتری طرف هستیم.
در مصاحبهای با مجلهی PLAY، طراح ارشد مراحل بازی A Plague Tale: Requiem یعنی کوین پینسن تایید کرد که مدت زمان بازی A Plague Tale: Requiem قرار است بین ۱۵ تا ۱۸ ساعت باشد. این در حالی است که بازی قبلی در ۹ الی ۱۰ ساعت به پایان میرسد. پس میتوان گفت با ماجراجویی بسیار طولانیتری طرف هستیم که در بهترین حالت دو برابر بازی قبلی طول میکشد.
پینسن همچنین گفته که بیشتر از مدت زمان بازی، توسعهدهندهی A Plague Tale: Requiem یعنی Asobo Studio بر روی ریتم آن تمرکز کرده است. به گفتهی پینسن هدف این استودیو مطمئن شدن از عدم وجود محتوای اضافه و اتلاف وقت در طول بازی بوده است:
این بازی طولانیتر است چرا که نیاز بود این طور باشد. خبری از محتوای فیلر نیست. ناشر ما یعنی Focus Entertainment ما را ترغیب کرد که هر چقدر میخواهیم مدت زمان بازی را طولانی کنیم تا داستانی که میخواهیم را تعریف کنیم. پس ما مدت زمان خاصی را نشانه نگرفته بودیم. به هنگام شروع کرد خیلی به مدت زمان نهایی بازی فکر نمیکردیم. ما یک تیم کوچک ۷۰ نفره هستیم پس باید خوب به تصمیمات خود فکر کنیم.
بازی A Plague Tale: Requiem به تازگی گلد شد. این بازی در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۱ (۱۸ اکتبر ۲۰۲۲) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ از طریق فضای ابری و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
نظرات
به هیچ وجه طولانی تر نیست تقریبا هم اندازه همونه،خودم نسخه قبلو دو بار تموم کردم که جمعا شد ۳۵ ساعت…
مگه داریم بهتر از این؟؟؟
این گیم ۱۵ ساعتم گیم پلی داشته باشه،غوغا کرده
به شدت بازیه مورد انتظاریه
امیدوارم موفق بشه خودم که خیلی منتظرشم اونایی هم که گیم پس دارن برن حالشو ببرن
عالیه.بیصبرانه منتظرشم.
نسخه قبلیش واقعا حرف نداشت
امیدوارم بازیه خیلی خوبی از اب دربیاد… برام جالبه که با موتور اختصاصی خودشون بازی رو توسعه دادن و به نظر بسیار عالی میاد، استودیوی بسیار خوبیه asobo و هر بازی که نشر داده بازیه خوش ساختی بوده 👍
برای اون دسته از دوستانی هم که نمیدونن فیلر چیه ، به محتوایی که فارغ از روند اصلیه داستانی شکل میگیره و عموما برای توضیح دادن گذشته هستش و در داستان اصلی حکم یک توضیح رو انجام میده،فیلر میگن ، فیلر بیشتر در انیمه های سریالی دیده میشه تا انیمه بیشتر عمق داشته باشه و شامل داستان های گذشته ،داستان بی ربط به داستان اصلی میشه ….
انیمه هایی مثل ناراتو ، بلیچ ،وان پیس و انیمه هایی با قسمتهای طولانی ،سرشار از فیلر هستن….
البته اینم اضافه کن که فیلر شخصیتی و سلیقه ای هست و تعدادی از انیمه بین ها نگاه نمیکنن
جالبه نسخه نسل هشت ندارن ولی نینتدو داره
من که بایکش خیلی حال کردم
شماره اول این بازی توو سال ۲۰۱۹ اومد و خیلی بیادعا یه قصهی تازه و سرگرمکننده رو تعریف کرد
به نظرم بازی از همه نظر عالی بود جز گیمپلی بازی
اونم توو بعضی از قسمتاش
اگه بتونن توو این شماره گیمپلی بازیو پیچیده تر و جذابتر در بیارن فوقالعاده میشه
بی ادعا رو خوب اومدی…و خیلی خوش ساخت هم هست و تو پرداختن به جزئیات و اتمسفر بازی سنگ تموم گذاشتن…
گیم پلی هم ایرادی نداره و از این دید که الان میگم اگه بهش نگاه کنی مشکلت حل میشه و ایرادی نمیبینی….
گیم پلی ساده و جمع جور پیش میره و بر اساس توانایی های یه (دختر ساده) بدون اغراق و داشتن قدرتای عجیب و غریب طراحی شده.. و این نکته مثیت گیم پلیش هست که با اینکه سادست ولی لذت بخشه.
بی صبرانه منتظرشم
این بازی فوق العاده بود و یادمه حتی تا اخرای بازی هم مکانیک های جدید معرفی میشد و بازیو تازه نگه میداشت
داستان خوب کنار طراحی های چشم نواز خفن ترشم کرده بود
ولی به نظر من خیلی بازی خطی بود ینی واقعا بخش هایی از بازی عملا راه رفتن توی یه خط مشخص بود که در مقایسه با بازیای خطی دیگه خی جمع و جور و کوچولو تر بود و من دوست داشتم بیشتر با محیط اطراف حال کنم
به هر حال گروه کوچیکیه نمیشه انتظار جهان بزرگتری داشت شایدم نیاز بود بخاطر روایت که انقدر خطی باشه
امیدوارم جهان باز نشه و از اون حالت خطی هم یکم درومده باشه