بازی Iron Man الکترونیک آرتس یک تجربهی کاملا AAA خواهد بود
الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به تازگی شایعات را تایید کرد و رسما اعلام کرد که استودیوی Motive، سازندهی بازیهای Star Wars: Squadrons و Dead Space، مشغول کار بر روی یک بازی Iron Man است.
استودیوی Motive الکترونیک آرتس که پیش از این بازی موفق Star Wars: Squadrons را توسعه داده بود حال با همکاری Marvel Games بر روی یک بازی Iron Man تکنفره کار میکند. این پروژه در حال حاضر در مراحل اولیهی توسعه قرار دارد، اما توسعهدهندگان در مصاحبهای با GamesIndustry اطلاعات بیشتری را در مورد آن به اشتراک گذاشتهاند. بیل رزمن (Bill Rosemann)، کارگردان خلاق و نایب رئیس Marvel Games، در این باره گفته:
ما دوست داریم که بازیهای اکشن با کیفیت و خلاقانهای را بسازیم و همچنین جهانهای نمادین را در بازیها زنده کنیم. به علاوه قصد داریم تا هر بازیکن حس و حال قرار گرفتن در نقش یک قهرمان را داشته باشد.
همانطور که حدس میزند وقتی صحبت از گیمپلی در یک بازی Iron Man میشود، توسعهدهندگان خیلی خوب میدانند که پرواز کردن قرار است بخش مهمی از این تجربه باشد. با این حال استودیوی Motive قصد دارد تا در کنار این یک داستان اریجینال با کیفیت را ارائه دهد. الیویر پرول (Olivier Proulx)، تهیهکنندهی اجرایی بازی که پیش از این بر روی Marvel’s Guardians of the Galaxy هم کار کرده بود، در مورد بازی Iron Man گفت:
هدف ما درک کردن این شخصیت است. نه فقط از نظر داستان، بلکه از نظر جوانب مختلف گیمپلی و مکانیکهای آن. در Guardians of the Galaxy همه چیز در مورد کار تیمی بود. برای Iron Man هم آن حس پرواز کردن از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال میخواهیم که از شخصیت تونی استارک هم استفاده کنیم و یک داستان عالی حول او بسازیم. او یک نابغه است و این مهم فرصتهای روایی زیادی را در اختیار ما قرار میدهد.
پرول در ادامه گفته که وقتی ایدههای مرکزی بازی مشخص شوند، استودیوی Motive تیم توسعهی خود را گسترش خواهد داد تا یک تجربهی کاملا AAA را ارائه دهد:
ما میخواهیم که این بازی یک تجربهی گرانقیمت تماما AAA باشد. این بازی قرار است یک اثر تکنفرهی اکشن باشد و میخواهیم که تمام قدرت خود را بر روی صفحه نشان دهیم. پس میخواهیم مطمئن شویم که نیرو و بودجهی کافی برای انجام این کار را داریم.
جالب است بدانید که پرول در ادامه در مورد ذات تکنفرهی این بازی هم صحبت میکند. مسئلهای که با توجه به سابقهی الکترونیک آرتس باعث نگرانی برخی از طرفداران شده است:
در Motive ما بر این باوریم که فضا برای روایت داستانهای قوی و بازیهای تکنفرهی زیادی وجود دارد. صنعت بازیهای ویدیویی یک جانبه نیست، اما بازیهای تکنفره بخش مهمی از آن هستند. برای ارائهی یک تجربهی داستانی قوی از تونی استارک باید بازی را تکنفره بسازیم.
الکترونیک آرتس همچنین تایید کرده که بازی Iron Man استودیوی Motive تنها یکی از چندین پروژهی Marvel Games تحت نظر الکترونیک آرتس است. شایعات خبر از کار کردن این شرکت بر روی یک بازی Black Panther هم میدهند.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
سینما کافی نبود؟ حالا ویدئو گیم مونده
امثال تو دیگه اهمیتی ندارن . هیتر سطح
آیرون منی که mcu خلق کرد حتی اگه اینساینامیک هم بیاد بازیگر و شخصیت پردازیشو به عهده بگیره پیش اون فلجه
امیدوارم یه بازی درخور بدن بیرون
آخرین بازی AAA شرکت EA کدوم بوده که شکست نخورده؟
Apex legends
StarWars Jedi fallen order
Need for speed heat
همه fifa ها
کلا بازی ها ورزشیش
F1 2022
بنظرم آیرون من میتونه واسه سری آرکهام بتمن رقیب خیلی قدری باشه
اسپایدرمن اینسامینیاک که کلا سبکش به آرکهام نمیخوره
ولی تونی استارکو بروس وین کلا شبیه ترین هیرو های دی سی و مارول به همن ، هم از لحاظ لباس تنوع زیادی دارن ، هم گجت ها ، هم تکنولوژی ، و مورد اصلی ((پول))
امیدوارم تمام پتانسیل های آیرون منو تو این بازی پیاده کنن
به شخصه مخالفم
درسته هر دو از تکنولوژی استفاده می کنن ، اما بتمن اصولا به مبارزات تن به تن می پردازه و از گجت های کمربندش هم استفاده می کنه .
نه مثل آیرون من که تانک پرنده پوشیده باشه «دوستان شوخی کردم نریزید سرم😅»
کلا بازی های ابرهقمران ها رو نمی شه با هم مقایسه کرد چون هر ابرقهرمان نوع مبارزه ، تکنولوژی و … خاص خودش رو داره و با دیگری متفاوته
مثال جا به جایی کارکتر ها : بتمن از بتموبیل یا گاها گرپلینگ هوک یا شنلش برای جا به جایی استفاده می کنه ، اسپایدی تاب خوران راحت به همه جا می رسه و آیرون من که کلا هیچ کدوم از اینارو نخونده و به صورت ایزی پیزی پرواز می کنه
ای کاش ظاهرش شبیه فیلماش باشه چون شاهکار بود
کمیکش بیشتر شبیه چینی هاست رو مخه کاستومش