کارگردان Lies of P از مقایسۀ آن با Bloodborne خرسند است
کارگردان بازی Lies of P طی مصاحبهی اخیر خود با رسانهی Gamereactor به مقایسه شدن بازی خود با Bloodborne واکنش نشان داد و از آن ابراز خوشحالی و افتخار کرد.
از زمان انتشار نخستین تریلرهای Lies of P، افراد زیادی به شباهت این عنوان با Bloodborne پرداختهاند. پس از انتشار تریلر اخیر این بازی در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ (Gamescom) نیز توجه بسیاری متوجه آن شد.
شباهتهای یادشده قابل انکار نیستند و حتی برخی از رسانهها نظیر PC Gamer آن را «بلادبورنِ رایانههای شخصی» خواندند. البته، ناشر بازی یعنی نئوویز (Neowiz) در ماه دسامبر به رسانهی Kotaku اعلام کرده بود که این تشابه کاملاً اتفاقی است.
اکنون، به نظر میرسد که سازندهی بازی از اینکه افراد بسیاری آن را «Bloodborne همراه با پینوکیو (Pinocchio)» مینامند، ناراحت نشده است.
چوی جی وون (Choi Ji-Won) حتی پا را فراتر میگذارد و مقایسه شدن ساختهی خود با اثری چون Bloodborne را یک افتخار عنوان میکند.
بخشی از صحبتهای او به شرح زیر است:
خود من هم از بزرگترین هواداران Bloodborne هستم. بنابراین، از اینکه نام اثر هنریام در کنار Bloodborne ذکر میشود، احساس افتخار میکنم. از این اتفاق بسیار مفتخرم.
چوی جی وون
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
باید هم راضی باشه 👍
شاهکار بی بدیل در داستان ،نه داستان سرایی ….
گیم پلی هم شاهکار
طراحی و اتمسفر هم شاهکار
کی دوست نداره اثرش به یک شاهکار شباهت داشته باشه!
این مقایسه نیست کپی کاریه
ما هم از اینکه با الهام از بلادبورن همچین بازی خلق کردی خرستدیم
ما هم از اینکه با الهام از بلادبورن همچین بازی خلق کردی خرسندیم ….. کاش پلی استیشن حماقت نمی کرد و دست از بلادبورن نمی کشید
البته ربطی به حماقت سونی نداره، بازی نفروخته، خیلی صاف و ساده، این بازی با یه ۶۰ شش ماه قبل از الدن رینگ میتونست کلی فروش کنه ولی
۲.۵ میلیون نسخه فقط یکی دو هفته اول فروخته.
تا سال ۲۰۲۰ که من دنبال میکردم بازی از مرز ۳ میلیون رد نشد، سال ۲۰۱۵ تازه اعلام کردن که از مرز یه میلیون گذشته
انشاالله موفق شه
نسخه نسل۸داره؟
بله
👍
یه جوری میگه از مقایسه بازیم با بلادبورن خرسندم انگار که
یه چیزی ساخته و اتفاقی شبیه بلادبورن در اومده!..خواسته اسکی رفتتنشو ماستمالی کنه یه جورایی
کل بازی کپی پیست بلادبورنه.
درود بر میازاکی بزرگ
اگه گیم پلیش خوب باشه ( حتی عالی هم نه) با توجه به داستان پردازی و گرافیکش از عناوین فرامسافتور بهتر میشه
طنز بود
افتخار هم نیست اینکه فضاسازی نتونستی بکنی و قرض کردی از بلادبورن باعث افتخار نیست
فکر هم نمیکنم بتونه مثل بلادبورن بسازه
بلادبورن هر لحظه برات سوال بود که چرا اینطورین این ساکنین و گریت وان چی میگه و ویزدام چیه …
البته کلا کسی نمیتونه رو دست استاد میازاکی بیاد
“خود من هم از بزرگترین هواداران Bloodborne هستم. بنابراین، از اینکه نام اثر هنریام در کنار Bloodborne ذکر میشود، احساس افتخار میکنم. از این اتفاق بسیار مفتخرم.”
اوج هنر میازاکی و قدرت بازیسازی سونی تو این بازی نهفته است ….