بازی Assassin’s Creed Mirage یادآور نسخههای پیشین مجموعه است
معاون اجرایی تولید این مجموعه اعلام کرد Assassin’s Creed Mirage که Ubisoft Bordeaux آن را ساخته است، یادآور تمام چیزهایی است که در نسخههای پیشین شاهد بودهایم.
مجموعهی Assassin’s Creed پس از سه نسخهی نقشآفرینی که با Origins در ۲۰۱۷ آغاز شد، در پانزدهمین سالگرد خود به اصل و ریشهاش باز میگردد. یوبیسافت شب گذشته از Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد و آن را ادای احترامی به نخستین نسخههای این مجموعه خواند.
طی مصاحبهای با رسانهی VGC، معاون اجرایی تولید این مجموعه یعنی مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté) اعلام کرد که Mirage یادآور هر آن چیزی است که این مجموعه تا به امروز انجام داده است. او در ادامه نیز گفت که اگرچه این بازی با فناوریهای استفادهشده در Valhalla ساخته شده است، اما بیش از پیش بر مخفیکاری، پارکور و مبارزات نزدیک تمرکز خواهد داشت.
بخشی از صحبتهای او به شرح زیر است:
این نسخه، یادآور تمام چیزهایی است که در این مجموعه انجام دادهایم. بنابراین، عناصر نقشآفرینی زیادی ندارد و درست مانند دورهی نخست بازیهایمان، بیشتر در سبک اکشن ماجراجویی قرار میگیرد. این بازی را با استفاده از فناوری Valhalla ساختهایم، اما تجربهای صمیمانهتر و متمرکزتر به بازیکنان ارائه میدهیم که آنها را به اصل این مجموعه میبرد؛ به خاور میانه، مخفیکاری بیشتر، پارکور بیشتر و مبارزات نزدیک بیشتر.
مارک الکسیس کوته
همچنین، امروز اعلام شد که Assassin’s Creed Mirage بین ۱۵ تا ۲۰ ساعت گیمپلی دارد و با قیمت ۵۰ دلار عرضه میشود. علاوه بر موارد یادشده، مارک الکسیس کوته تأیید نمود که شعبهی بوردوی یوبیسافت مسئولیت ساخت آن را برعهده دارد؛ استودیویی که بستهی گسترشدهندهی Wrath of the Druids را برای Assassin’s Creed Valhalla توسعه داده بود.
کوته در این باره نیز گفت:
شعبهی بوردو همکاریاش با ما در AC را پیش از این و با کار روی Wrath of the Druids آغاز کرده بود. این استودیو تازهتأسیس است و هدف و توان اثرگذاری را دارا است که من را به یاد استودیوی خودم در شهر کِبِک میاندازد. این استودیو عمیقاً میخواهد دنیا را شگفتزده کند.
مارک الکسیس کوته
بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۳ برای رایانههای شخصی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، استیدیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
الان یعنی مبارزاتش مثل نسخه های اول هستش یا یه چیزی شبیه اساسین یونیتی؟
دروغ نمیگم ، آخرین نسخه اساسین که اینطوری
واسش استرس داشتم اوریجینز بود که از یه جهاتی
ناامیدم کرد از یه جهاتی هم راضی بودم ، در کل راضی
بودم ، ارضام کرد از لحاظ یه بازی اساسین .
چیزی که میخوام بدونم اینه که میتونم یبار دیگه
خام یه تریلر خفن از یوبیسافت بشم ؟
دلم خیلی میخواد ولی یادم میاد با چه گیم پلی و چه تریلر های سینماتیکی هایپمو بالا برد بعد موقع بازی پوکر نگهم داشت.
فرصت میدم چرا ندم اساسین ایپی مورد علاقمه ، میراژ هم همه چی برای تبدیل شدن به یه اساسین اصیلو داره صدا پیشه های خوب، شخصیت با پتانسیل ، ولی گول هیدن بلیدو لباس سفیدو
مبارزه با تم اتزیو رو نمیخورم دیگه ، نه قضاوت قبل منتشر شدن نمرات و نظر کاربران محترم سایت دیگه تمومه ، یوبیسافت امتحان خودشو پس داده .
نه دابش این بازی قراره به ریشه ها برگرده، منتظر باش ببین چطو گوتی ۲۰۲۳ بشه بمولا
عالی.
توی تریلر هم دقت کرده باشین لحظه فرود از بالای ساختمون دقیقا مثل فرود اتزیو توی تریلر ac2 بود توی هردوتا تریلر هم لحظه قتل هدفه و بعدش هم صدای اهنگ زیبای ac2 قابل شنیدنه
Ezioooo🥲
اون جا بود که باشنیدن آهنگ سری به خدا اگه تو جمع نبودن گریه میکردم 🤧
کلا تریلرشو هم مثل تریلای قبل Origins ساختن اونجایی هم که بسیم و روشن دارن رو برج مبارزه میکنن خیلی شبیه برجی بود که اتزیو رو برده بودن تا دارش بزنن
دمشون گرم قراره ابتدایی ترین مکانیک های نسخه اول رو برگردونن🔥
من تو این چند سال به شخصه اصلا حال هوای دنبال کردن یا تجربه بازی های جدید رو بیخیال شدم و چیزی خودم هم نمیدونستم رو تازگی ها کشف کردم که چقدر دلم تنگ شده به همین ۱۰ سال پیش وقتی فکر میکنم همه چی داشتیم اونم به طور کلی جامعه گیمر ها..
امروزه موفق شدن یک بازی واقعا روی ۵۰ درصد حرکت میکنه (یا بازی بدی میشه یا یک بازی خوب) ولی تو گذشته همچین حس نداشتیم یا بخاطر این بود که سنمون کم بود ولی تنها چیزی میتونم درباره اساسین کرید های گذشته بگم اینکه تو برای اینکه از اساسین کرید دو بدت بیاد دلیلی نداشتی ولی من صبح تا شب میتونم درباره که ادیسه اورجین و والهالا اساسین کرید نیستن میتونم دلیل بدم..
از صمیم قلب فقط امید وارم mirage موفق بشه و اون حس رو حتی برای یک بارهم شده برگردونه البته همهچیز وابسته به یوبیسافته ولی اگه حرف من بخواین به هیچ عنوان برای زنده کردن روح این بازی نمیتونی سناریو بهتر از mirage پیدا کنی
منظورشون چیه که براساس فناوری Valhalla ساخته شده؟
این منو ناامید کرد (( نکنه مثل والهالا)) باشه