مشاهدهی تمام مرگها در The Callisto Protocol اچیومنت دارد
طی مصاحبهای با IGN Japan، اعضای استودیوی استرایکینگ دیستنس (Striking Distance Studios) به تروفیها و اچیومنتهای بازی The Callisto Protocol پرداختند.
مشخص است که عنوانی ترسناک نظیر The Callisto Protocol مرگهای خونین زیادی را شامل میشود. حال، سازندگان بازی میگویند که اگر به تمامی روشهای ممکن در بازی بمیرید، یک اچیومنت دریافت میکنید.
مدیر ارشد فناوری این استودیو یعنی مارک جیمز (Mark James) در این باره میگوید:
در حال حاضر روی تروفیها و اچیومنتهای بازی کار میکنیم. اچیومنتی هم داریم که پس از مشاهدهی تمامی مرگهای ممکن به دست میآید. [طبیعی است که] شما در بازی ما خواهید مرد. بسیاری از افراد میپرسند که مدت زمان بازی چقدر است. این سوال مانند این است که بپرسید چند بار قرار است در بازی بمیرید؟
مارک جیمز
جیمز به این موضوع نیز اشاره میکند که عوامل زیادی بر شیوهی مرگ تأثیرگذار است؛ مثلاً اینکه شما در حال حمله هستید یا دشمن به شما حمله میکند.
او در پاسخ به پرسشی مبنی بر دلیل وجود این میزان از مرگ گفت:
این مورد به امضایمان بدل شده است. در پایان همهی تریلرهایمان یک امضای مرگ وجود دارد. میخواهیم مرگ را نه به چشم تنبیه، بلکه به چشم درس گرفتن از اشتباهتان ببینید و کمی با نحوهی جالب مرگتان سرگرم شوید. هر هیولا راه مخصوص خود را برای کشتن شما دارد. خطرهای محیطی نیز هم برای شما وجود دارد و هم برای دشمنانتان. در یکی از تریلرها، شخصیت اصلی در حالی که عقب میرفت، به یک فن برخورد کرد. زمانی که دارید از دشمنان دور میشوید، باید بسیار مراقب باشید، زیرا خطرات محیط به اندازهی دشمنانتان جان شما را تهدید میکنند.
مارک جیمز
در رابطه با تعداد مرگهای موجود در بازی نیز سوالی پرسیده شد که در جواب آن، جیمز عددی را ذکر نکرد و گفت برای دستیابی به این اچیومنت، باید بسیار تلاش کنید.
بازی The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای رایانههای شخصی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
تو فقط بیا لعنتی
چه شود به به
اگر اون سیستم قطع عضو واقعا به همون جذابیت و همونقدر پر جزئیات باشه من یکی که از پلی دادنش خسته نمیشم
خب از همین الان
کسایی که مشکل قلبی مغزی داره نره سمته بازی
خداییش این سازنده ها چی پیش خودشون فکر میکنن
اون از سازنده های استری که میگن باید ۱۰۰ بار میو کنیم
اینم از کالیستو که باید تمام مرگ ها رو ببینیم
why
فکر کن با صدای سه بعدی صدای تیکه تکیه شدن شخصیت رو بشنوی این بازی چرا هرچی خبر ازش میاد بهتر میشه؟ شده مثل قرمه سبزی که به مرور جا میافته.
از قابلیت دسته امیدوارم خوب استفاده کرده باشد که یکی از دلایل خریدنش میشه(البته با سونی قرارداد تبلیغاتی دارن و تو تریلر هم دیدیم که خوب استفاده شده ولی حتما باید تجربه کنیم).
خوبه پس
با توجه به تریلر های گیمپلیای که ازش منتشر شدن قشنگ میشد حدس زد که با یه بازی هارد رو ب رو هستیم
و چقد جالبه ک بازیکن رو تشویق به مرگ میکنه اونم واسه دریافت یه اچیومنت خاص!
عشق