نقدها و نمرات فیلم The Invitation

علی محمدپناه
۱۴:۰۲ ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
فیلم The Invitation

منتقدان نظرات خود درباره فیلم The Invitation را اعلام کردند و نمرات بسیار پایینی به این اثر داده‌اتد.

فیلم دعوت‌نامه (The Invitation) اثری ترسناک به کارگردانی جسیکا ام تامپسون (Jessica M. Thompson) به شمار می‌رود که در آن، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) نقش اصلی داستان را به تصویر می‌کشد. در کنار او نیز هیو اسکینر (Hugh Skinner) نقش‌آفرینی می‌کند.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «دعوت‌نامه» از بازیگر برجسته و بسیار دوست‌داشتنی‌ای در نقش اصلی خود بهره می‌برد و حسی روشن و تازه دارد اما بیننده به راحتی می‌تواند اتفاقات فیلم را پیش‌بینی کند و همین نیز باعث شده تا این اثر نتواند در داستان عاشقانه و ترسناک خود هیجان را به بیننده منتقل کند.

در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۲۴ نقد برای فیلم «دعوت‌نامه» منتشر شده که امتیاز ۲۹ درصد را برای این فیلم به همراه داشته است. ۹ نقد نیز در وب سایت متاکریتیک به ثبت رسیده و امتیاز ۴۷ از صد برای این فیلم در این وب سایت به چشم می‌خورد. در ادامه نظر برخی از منتقدان درباره این فیلم قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم The Invitation

  • راتن تومیتوز | ۲۴ نقد – امتیاز ۲۹ درصد
  • متاکریتیک | ۹ نقد – امتیاز ۴۷ از صد

«۷۵/۱۰۰ Collider | منتقد: کارلی لین»

فیلم «دعوت‌نامه» یک بازسازی مبتکرانه و جالب از داستان ترسناک کلاسیکی را ارائه می‌کند و در همین حین نیز خودش یک اثر سرگرم‌کننده و جالب در میان آثار گوتیک مدرن به شمار می‌رود.

«۶۷/۱۰۰ The A.V. Club | منتقد: جک اسمارت»

امانوئل ناتالی به خوبی توانسته نقش خود به عنوان شخصیت اصلی داستان را ثابت کند. این بازیگر با عبور از نقش‌های سریال خاندان اژدها (Game Of Thrones) و فیلم‌های سریع و خشن (Fast And Furious) توانسته در این فیلم نقش اصلی را بازی کند و خودش را به عنوان بازیگری برجسته به رخ بکشد. غیر از این مورد، فیلم «دعوت‌نامه» چیز دیگری ندارد.

«۶۰/۱۰۰ Paste Magazine | منتقد: تارا بنت»

زمان بسیار زیادی طول می‌کشد تا فیلم «دعوت‌نامه» ایده‌های جالب خودش را مطرح کند و همین نیز باعث می‌گردد تا بیننده از تماشای فیلم خسته شود و میلی برای ادامه دادن آن نداشته باشد.

«۵۵/۱۰۰ TheWrap | منتقد: کارلوس آگیلار»

فیلم «دعوت‌نامه» به لطف نقش‌آفرینی برجسته بازیگر اصلی خود در محدوده بدترین فیلم‌های سال قرار نمی‌گیرد اما این فیلم نه جذاب، نه ترسناک و نه حتی متفکرانه و پیشگامانه است.

«۴۰/۱۰۰ Variety | منتقد: جو لیدون»

سرعت آرام ابتدای فیلم در کنار قابل پیش‌بینی بودن وقایع داستان برای بیننده بسیار آزاردهنده هستند. در اکت سوم داستان، اندکی هیجان به فیلم تزریق می‎‌شود و جنب و جوش شخصیت اصلی بیشتر می‌شود اما این کار نتوانسته توجه بیننده را به فیلم جلب کند.

«۳۷/۱۰۰ Polygon | منتقد: آستن گوسلین»

فیلم «دعوت‌نامه» اصلا ترسناک به نظر نمی‌رسد و کاراکترهای خون‌آشامی خودش را نیز پشت داستانی عاشقانه پنهان کرده است.

DARKSIRENmeysambAlbert

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید