تریلر گیمپلی Wo Long: Fallen Dynasty را مشاهده کنید
سرانجام استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) تریلر گیمپلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty را به اشتراک گذاشت که مبارزات مرگبار آن را به نمایش میگذارد.
Wo Long توسط تهیهکنندۀ Nioh، فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، و تهیهکنندۀ Bloodborne، ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، در دست ساخت قرار دارد. این عنوان مخاطب را به سه پادشاهی چین خواهد برد که تحت تاخت و تاز شیاطین قرار گرفتهاند. شما در نقش یک سرباز بینام قرار خواهید گرفت که در اواخر عصر «هان» برای بقاء تلاش میکند.
تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده میکنید:
مدتی پیش، در طی یک مصاحبه با IGN، آقای یاسودا در مورد پیشزمینه داستانی و مبارزات این بازی گفت:
Wo Long: Fallen Dynasty در زمان شورش Yellow Turban، عصر سه پادشاهی (Three Kingdoms) و اواخر سلسلهی هان در چین جریان دارد؛ جایی که شاهد جنگهای تاریک و عظیم بودیم و آن دوران، دوران جنگ، مرگ و نابودی بود. زمانی که مردم در قالب گروهها و اجتماعات مختلف، به نبرد با یکدیگر میپرداختند. چنین پیشزمینهای برای یک بازی سولز لایک بسیار مناسب است. به لطف وقوع بازی در چین، شاهد دنیایی به مراتب وسیعتر نسبت به آثار قبلی خودمان، که در ژاپن روایت میشدند، هستیم. این گستردگی و عظمت باعث شده ما بتوانیم دنیایی سیاهتر و جدیتر را به تصویر بکشیم.
این موضوع در مورد سختی و چالش بازی نیز صدق میکند. بدون هیچ شکی، بازی Wo Long: Fallen Dynasty عنوانی بسیار سخت و چالشبرانگیز است. اما ما این بار از روشها و ابزارهای مختلفی استفاده کردهایم تا چالش و سختی مبارزات، به مراتب لذتبخشتر از آثار قبلی Team Ninja باشد.
شخصیت اصلی بازی، یک نیروی نظامی داوطلب است که نقش مهمی در داستان بازی ایفا میکند و البته مخاطبان میتوانند کاملا او را شخصی سازی کنند.
آقای یاماگیوا در مورد مبارزات چنین میگوید:
مبارزات (Combat)، بسیار سریع و با ریتم تند خواهند بود و در حین مبارزه، مخاطبان میبایست بین دو فاز دفاعی و تهاجمی مدام جابهجا شوند. شخصیت اصلی بازی قابلیت پریدن را دارد و حرکات و حملات او سریعتر از سری Nioh است، اما از آن جایی که ما میخواستیم حس واقعی کنترل یک انسان حفظ شود، شاهد حرکات غیر معقول از طرف شخصیت بازی نیستیم. از لحاظ ریتم مبارزات، میتوان گفت که این بازی، نقطهی میانی دو سری Nioh و Ninja Gaiden است.
بازی Wo Long: Fallen Dynasty در اوایل سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد. این عنوان در روز عرضه روی سرویس گیم پس نیز قرار میگیرد. شما از طریق این نشانی میتوانید تریلر رونمایی بازی را مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
واقعا بینظیر بود
و باز هم درخشش گیم پس !
یه مقدار فقط گرافیک تو ذوق میزنه
اووووووف 🤤
دهنم آب افتاد ،عجب رزمی داره
از استودیویی که Nioh 2 ساخته کم تر از اینم انتظار نمیره
چقدر بازی سولز لایک قراره ۲۰۲۳ عرضه بشه من و این همه خوشبختی محاله …این وسط فرام یک حرکت ۲۰۱۶ طور بزنه و یک بازی جدید با dlcالدن هم منتشر کنه من دیگه چیزی نمی خوام
اگه nioh رو سولز نینجا تئوری بدونیم، این بازی سکیروی نینجا تئوری بنظر میاد. بعدیم احتمالا جهان باز بسازن.:).یچیزی که nioh رو در حد سولز جذاب نمیکنه لول دیزاین شلوغشه بنظرم.
دیزاین stanceهای nioh یه حس متفاوت و خوبی بهش میده نسبت به سری دارک سولز و کلا گیم پلیش باحاله ولی آره همیشه اسکرین شلوغه و همه چیز همه جا داره برق میزنه و رنگ ها هم همشون اشباعن، طراحیش خوبه ها ولی دل آدمو میزنه.
بازی بدی نیست بنظر من بازی بسیار خوبی هم هست و تفاوت مطمئنا داره با سولز ولی شباهتم کم نداره. اون که شما میگی hud هست من لول دیزان منظورم بودش. محیطای تو در تو و گیج کننده و شبیه به هم خیلی زیاد داره بازی. بعد لوت هم به شدت زیاده و ادمو زده میکنه.
hud که میشه health bar و خط stamina و این چیزا که بازی تو این زمینه ایرادی نداره، منم منظورم لول دیزاین بازیه که چشم رو اذیت میکنه، ینی از محیط بگیر تا خود دشمنا، حالا درسته که کلا تم بازی مدل هیولایی و رنگای عجیب غریب هست ولی خیلی زیاده روی شده به خاطر همین اذیت میکنه،
لوت هم زیاده ولی تا اونجایی که یادمه این لوتا رو میشد یه جوری آب کرد و به همون ارز داخل بازی اضافه میشد و میشد باهاش سلاح و لباس و این چیزا رو خرید، آره یکم لوت بیخود داشت ولی خب به پای ac odyssey نمیرسید : ) و هرکی اون بازی رو کرده باشه دیگه با سیستم لوت بقیه بازیا کنار میاد.
nioh و این بازیو نینجا تئوری نمیسازه
نام سازنده بازی تیم نینجاس و مقرشونم کلا فرق میکنه
درسته اسماشون شیبه هم بود اشتباه نوشتم.
حکایت فریبرز عرب نیا و ابوالفضل پور عربه
تیم نینجا درسته
خیلی معرکس خدایی
گیمپلی فوق العاده سرعتی و چالشی ، هایپ.
به نظر میرسه همونقدر که دارک سولز الهام بخش نیو بود سکیرو هم الهام بخش این یکی باشه؛ اینطور که پیداست خیلی از مکانیسمهای نیو ۱ و ۲ رو هم حفظ کردن هرچند اونطور که بنظر مییاد اصلا یه تکرار مکررات صرف نیست و تغییراتی داشته…
به به عالی و زیبا . فقط تکسچر هاش و فریمش یکم بهتر بشه دیگه تمام. همین طور که دوستان گفتن یه رگه های الهام از شاهکاری به نام سکیرو داخلش به چشم میخوره.
عجب آرتی
عالی بود واقعا
یه گیمپلی سرعتی و سخت دقیقا همون چیزی که بازیلی تیم نینجا رو از فرام سافتور متمایز میکنه
طراحی محیط ها هم واقعا عالی بود
من اینو با WOKUNG اون شاه میمونه قاطی کرده بودم 😂
به هر حال عالی مینوازد
سونی فنا نشنیدم 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿
چرا به زور سیکرو ها را داخل نیوه ها جا کرده است. من خوشم نیومد انگار اتمسفر نیوه رو با سکیرو مخلوط شده که دو عنصر نا به سامانن به عقیده من این شرکت کلا از هر ابداعی که فرام سافت ور انجام میده باید استفاده کنه که تا حدودی همیشه در اجراش موفق بوده.
دمشون گرم، سولز لایک با سیستم مبارزه سریع خیلی هیجان بیشتری داره تا گیم پلی کُند و اعصاب خورد کن البته سلیقه ای هم هست، تیم سازنده هم که با سابقه خوب احتمال بالا بازی عالی
بیصبرانه منتظرشم ….
عاشق این سبک بازیهام و بخصوص بازیهای تیم نینجا و مخصوصا nioh…از اون دست بازیهای هیچوقت پاکش نمیکنی هر بار با سطح سخت تر مخوای بری… سیستم دفاع R2 به اضافه دایره نیو رو به شکل دیگه ای قرار دادن …