نویسندۀ ارشد جدیدی به تیم ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 پیوست
بازی Beyond Good and Evil 2 مدتهاست که در دور باطل توسعه قرار دارد؛ خبر خوش این است که توسعهدهندگان آن هنوز زندهاند و بازی هم در حال توسعه است.
طراح روایی سابقِ کمپانی بلیزارد (Blizzard)، یعنی Sarah Arellano حالا با عضویت استودیوی Ubisoft Montpellier درآمده تا روی بخش روایی بازی کار کند. البته که این خبر قرار نیست باعث خوشحالی طرفداران منتظر این سری باشد؛ عوض شدن نقشهای کلیدی حاضر در تیم توسعۀ Beyond Good and Evil 2 آنقدر طی این ۱۵ سال گذشته تکرار شده که دیگر همه میدانند این بازی در جهنم توسعه بهسر میبرد.
اما خانم Arellano در یک پست جدید در صفحۀ اجتماعیاش، با اشارهای کوچک بههمین موضوع، هنوز امیدش را از دست نداده و نوشته:
حالا نوبت من است که کارم را انجام بدهم.
تیم توسعۀ بازی قرار بود تا با هنرپیشۀ معروف، Joseph Gordon-Levitt برای استفاده از خدمات کمپانی تحت اختیار او یعنی hitRECord استفاده کنید که بهدلیل عدم همکاری طرفین وارد فاز منفی و نامعلومی شد. همچنین یک نسخۀ بتای قابل بازی برای عرضه در سال ۲۰۱۹ برنامهریزی شده بود که هیچگاه منتشر نشد. از طرفی تصویرسازی بازی از هند و استفاده از فرهنگ هندی و اجبار بازیکنان به اتصال دائم به اینترنت حاشیه ایجاد کرد. در آخرهم پس از همۀ اینها، کارگردان اصلی بازی یعنی آقای میشل انسِل (Michel Ancel) هم از تیم توسعۀ بازی و هم بهطور کلی از حرفۀ توسعۀ بازی کنارهگیری کرد و هماکنون یک باغ وحش تأسیس کرده.
حالا هم سالها از آخرین ویدیوی رسمی منتشر شده از طرف توسعهدهندگان در سال ۲۰۱۹ میگذرد و هیچ خبر مهمی از بازی نشنیدهایم. شایعات میگویند که چیزی نمانده تا یوبیسافت به سیم آخر بزند و رسماً بازی را کنسل کند اما برخی از اینسایدرها اصرار دارند که بازی در مراحل آزمایشی عیبیابی است. این هفته هم با آمدن یک نویسندۀ جدید به تیم سازنده، اگرچه نشانههای زنده بودن Beyond Good and Evil 2 هنوز پابرجا هستند، اما با کامل نبودن داستان قطعاً راه زیادی تا انتشار در پیش داریم.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
فرق گیمفا با بقیه:ساعت یک شب گزارش میده😅.
تازه داره اعضا میگیرن تا الان باید تموم میشد قد gta ساختش طول کشید با cgi بازی خیلی حال کردم ولی با خود بازی وقتی عرضه بشه با توجه به پیشینه درخشان یوبی فکر نکنم.
آقای کریمی من نمیدونم توی قهوهها چی میریزه. وقتی هم ازش میپرسی سکوت مرموزی میکنه. به هر حال یوبیسافت که دیگه معروفه توی این ماجراها و جای حرف نداره ولی گیرافتادن بازیها توی توسعه برای همه پیش میاد. سر آنچارتد ۴ هم این اتفاق میتونست بیفته ولی چون کلی آدم پشت درهای استودیو منتظر نشسته بودن همهچیز فرق کرد. حالا بعضیها مثل سونی براشون مهمه سر بازیهاشون چه بلایی میاد، بعضیها هم مثل کونامی و یوبیسافت میگن بیخیال بابا دنیا دو روزه. معلوم نیست چی شد که این بنده خدای کارگردان کلاً رفت شغلش رو عوض کرد! مثل کونامی و یوبیسافت نباشید.
اصلا یوبی کلا بیخیال درآمد و کلا همه چی شده نه میفروشه نه از تجربیات قبلیش استفاده میکنه انگار هر بازی که میده کل اطلاعاتش رو بیخیال میشه و Delete میکنه.
نمیدونم طرفدار تایتان فال هستید یانه (رفرنس اپکس لجندزی) احتمالا آقای کریمی به Stim اکتین دست پیدا کردن😂.
بابا یه گیم پلی دادن دوازده سال پیش:/
همون رو عرضه میکردن بازی موفق میشد ، گیم پلیه خیلی ناب بود نمیدونم دارن چه غلطی میکنن
چی مگه دارن میسازن جی تی ای اینقد طول نکشید. اوه اوه چشم شور الان که ده سال شده جی تی ای نیومده با چشم شور منم میره تا پونزدع سال سنی بیست بیست و پنجಥ‿ಥ
تمام چیزی که ما میخواستم یه سینگل پلیر دیگه بود که داستان Jade رو بعد از اون کلیف هنگر ادامه بده
پابرجا ماندن این بازی ، بیش از هر چیز دیگری طلب میشه
بعد ده سال دوباره lead writer جدید. لول، واقعا لول
اون همه با تریلرهای فیک الکی هایپ کرد. سه بار ریبوت داخلی شد، آخرم یا کنسل میشه یا میشه یک دهم اون چیزی که نشون دادن. با داستان به شدت forgettable و پر فچ کوئست تکراری
تمام آنلاین هم که هست…
Typical Ubisoft
نسخه اول bgae بازی موردعلاقم بود و قطعا برای این نسخه خیلی هایپم
اگه نسخه اول رو بازی کرده باشید میدونید که بازی خیلی کوچیک و کوتاهه حتی خود میشل انسل هم دوست داشت اون رو بزرگتر کنه
نسخه اول نتونست فروش زیادی بکنه اما یوبیسافت برای نسخه دوم دست میشل انسل رو کاملا باز گذاشت تا هر چقدر که میخواد بازیش رو بزرگ کنه و ایده های جاه طلبانهش رو اجرا کنه
یوبیسافت مون پلیه هم تا قبل bgae 2 هیچ بازی ای در این ابعاد(یا حتی نزدیک بهش)نساخته بود و خب نتیجه هم همینی میشه که میبینید
یه سری اخبار هم در رابطه با ازار و اذیت های میشل انسل منتشر شد(که خودش تکذیب کرد) و در نهایت هم از صنعت گیم خارج شد
از نظر من میشل انسل تو این مشکلات بی تقصیر نبوده