باس Malenia بازی Elden Ring در نسخۀ ابتدایی سختتر بوده است
دادهکاوهای Elden Ring اخیرا کشف کردهاند که هنگام رویارویی با Malenia در نسخه اولیهی بازی، او از هوش مصنوعی متفاوتی بهره میبرده است.
با تحلیل و بررسی نسخهی ۱.۰ بازی Elden Ring که فاقد پچها و دیگر تغییرات بازی اصلی بوده و برای جلوگیری از بهروزرسانیها، به صورت آفلاین انجام شده است؛ Kotn3l چندین تغییر در الگوی حمله و قابلیتهای این باس که تا حد قابلتوجهای باعث تهاجمیتر او میشود را کشف کرد.
Kotn3l توضیح داد:
هنگام مواجهه با Malenia هوش مصنوعی او کمی متفاوتتر است که حتی در این نسخه از بازی کامل نبود. بزرگترین تغییر قابلتوجه این است که او هنوز به Waterfowl قدیمی خود دسترسی دارد که قبلا توسط افراد دیگر کشف شده بود. هدف از این ویدیو نمایش بعضی از تغییرات او با نسخهی پچشده است.
جزئیات این تفاوت شامل تهاجمیتر بودن او در فاز اول، اجرای کمبوهای کمی متفاوت، بلاکینگ بهبودیافته مخصوصا در مقابل حملات متوالی و حرکت قدیمی Waterfowl Dance که اخیرا کشف شده است، میشود. همچنین حملهی کلون در فاز دوم شامل scarlet rot نمیشود.
میتوانید ویدیوی مربوطه را مشاهده کنید:
اخیرا یکی از بازیکنان Elden Ring تصمیم گرفته است تا زمان رونمایی از DLC بازی، هر روز این باس بدنام را با بیلد متفاوتی شکست دهد. همچنین در نظرسنجی اخیر Elden Ring بازیکنان در مورد سلاحها، spirit ashها، NPCها، ناحیهها و باسهای محبوب خود در بازی اظهار نظر کردهاند. این بازی همچنان پرفروشترین عنوان سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
کاش میشد ورژن های اولیه رو بازی کردن اگه بحث بازی های فرام سافتور باشه واقعاً تجربه متفاوتی میشه
هنوز بهش نرسیدم 🥶🥶 نمیشه باهاش رفیق شد ؟ 😁
میگن بعد ۱۰۰ بار شکست میشه با بعضیاشون صلح کرد…
خدایی ؟ من از این خوشم اومده :)) ۲۰۰ بار بهش میبازم حالا که اینطور شد 😄
هیچ وقت هم بهش نمیرسی
به نظرم از یوتیوب کمک بگیر چون غیرممکنه بتونی به صورت ساده بهش برسی
این باس به صورت عجیبی مخفیه و شبیه باس های دیگه سر راست نیس
باید دوتا مدال جمع کنی یه پازل حل کنی و یه مسیر بسیار طولانی رو بری
یهو میبینی بازی رو تموم کردی ولی این باس رو ندیدی
پیداش میکنم 😉
اگه موقع ضربه خوردن خونش پر نمی شد باس خیلی راحتی بود
البته این سختی برای اشخاصی هست که از سپر استفاده میکنن
اشخاصی که از سپر استفاده نمیکنن براشون راحت تره
واقعا حرکت سمی بوده خداروشکر حذف شده…باحال ترین نکته در مورد رادان و مالنیا اینکه بازی این دوتا رو قوی ترین دمیگادها معرفی می کنه و وقتی هم که گیمر با این دو تا روبه رو میشه با بند بند وجودش این موضوع را لمس می کنه (الان یکی میاد میگه من one shot شون کردم خواستم پیشاپیش بگم همه اینکار می تونن انجام بدن با صد تا باف زدن رو سلاح و پنج ساعت راهنمایی یوتیوب دیدن و استفاده از میمیک و.. ولی حرف من در مورد آدم هایی که تجربه اول شون بدون راهنما و اینترنت و استفاده از میمیک بوده)
Wounds” speaks for itself”…
اینکه یه باس trash آنبالانس بسازی رو هیچ چیز توجیه نمیکنه
باسی میخوای که طبق حرفایی که ازش تو بازی میزنن خیلی قوی باشه،ولی همزمان بالانس هم باشه؟ایشین د سورد سینت از سکیرو.
مالنیا نه آشغاله نه آنبالانس ، تو این بیلد اولیه ی بازی شاید بوده باشه ولی تو اصلی نیست ، رادان هم برای گروهی کشتن ساخته شده و همین جذاب و خاصش میکنه
یه باس میتونه هیلینگ داشته باشه،میتونه جون زیاد داشته باشه میتونه خیلی سریع باشه ولی نمیتونه هر سه تارو باهم داشته باشه.بشدت فایت rng محوریه اگه اون حرکت waterfowl dance رو نزنه شاید بکشیش ولی اگه بزنه وان شات میشی.رادانی یعنی چی برا گروهی کشتن ساخته شده؟باسا باید برا سولو زدن هم بالانس باشن درست مثل سولزای قبلی.
مالنیا رو قبول دارم ولی واسه من رایکارد خیلی خیلی سخت تر از رادان بود!!!
ریکارد آسون ترین دمی گاد بود از گادریکم اسونتر بود بنظرم
من رادان رو یک ضرب کشتم ولی توی مالنیا خیلی مردم . به نظرم رادان خیلی راحت بود اونم بخاطر جسه بزرگش بود . همیشه باس ها کوچکتر سختره
طبق تجربه خودم از همه بازیهای فرامسافتور به استثنای Sekiro، سختترین باس بین تمامشون بود.
این که اتکارو گاهی اوقات بلاک میکنه رو ای کاش حذف نمیکردن فایت و هیجانی تر میکرد
همین الانشم بجز اون حرکتی که مثل فرفره میچرخه باسش زیاد سخت نیست این حرکتست که فایتو بشدت سخت کرده چون خیلی سخته داج دادنش مخصوصا تو نیمه دوم فایت که هر موقع دلش خواست این حرکترو میزنه وگرنه داج دادن از حرکتای معمولیش خیلی دشوار نبود
خیلی هم راحت و بدون چالشه
باید یکم بازی رو سخت کنن برای من چالش ایجاد شع
نمی دونم مردم چی می گن بازی سخته؟؟!
{ وی بازی رو بیشتر از نیم ساعت بازی نکرد چون وقتی ب محیطش وارد شد و بعد از چند بار باخت از یه دشمن شبیه غول بازی رو پاک کرد}
البته اون نیم ساعت چالش نداشت برام
سخت نیست راحته. خوب شد پاک کردی. سختیش فقط الافیشه. لول آپ کن اسپل بخر فن باز کن زره و شمشیر بگیر زیر ۱۰ ضربه بکش. میگم ساعت ها الافی فقط
بخاطر نوب جماعت همیشه سولزفنای اصیل باید تاوان بدن
با astrologer و با استفاده از mimic tear به شدت راحته فقط باید وقتی با mimic درگیر هست بهش حمله کنید و وقتی به سمت شما بر میگرده نباید بهش حمله کنید و عقب برید تا دوباره به mimic حمله کنه
فاز دوم هم با استفاده از combo azure توی هشت ثانیه میتونین بکشینش
با یه میمیک تیِر لول ۱۰ سختی کل بازی شبیه یه جوک میشه با هر بیلدی هم بخواد آدم بره این ملینا هم چون فیزیکش قوی نیست با یه ضربه ساده ۹۰ درصد اتکاش کات میشه برای همین بشدت ضعف داره این باسه در مقابل میمیک تیِر یا سامن کردن بقیه اسپریتا مخصوصا اگه دو نفری اتکو بگیرن روش تو گوشه فیلد سر فیز اول اصلا فرصت نفس کشیدنم پیدا نمیکنه
من مطمئنم ملنیا باس lady tomoe تو دی ال سی کنسل شده سکیرو قرار بود باشه.
لطفا تیتر رو اصلاح کنید :
باس مالینیا در نسخه ابتدایی جوری طراحی شده بود که هیچکس نتواند او را شکست دهد و همه فشار بخورند
Elden ring یک بازی بسیار سخت و بی منطق داستان بازی تکراری و از همون اول میدونیم قراره چی بشه گیم پلی بازی هم یکنواخت تکراریه فقط طراحی محیطش خوبه
ببینید یه سری بازی هایی هستن که به شدت فرمول خوش ساختی دارن و فعلا تکراری نشدن
الدن رینگ یه تکاملی هست که از دیمن سولز شروع شد و هر بازی یه چیز جدیدی بهش اضافه کرد تا تکامل الدن رینگ رو شاهد باشیم ..تمام سولز های قبلی تو این بازی جمع شدن
از پرش سکیرو …ضربات جادویی سری سولز..سرعت گیم پلی بلاد بورن ..طراحی محیط منحصر فرد سری سولز در قلعه ها باس های متفاوتی که تکامل کامل سولز هستن باس هایی که بسیار بسیار موندگار هستن مثل مالنیا شاهزاده دوس داشتنی این باس مشابه nameless king تو دارک سولز ۳ هست
در کل این جادوی استودیویی هست که بعد این همه سال هنوز که هنوزه فرمولش جذاب و دوس داشتنیه
این فرمول رو تو تعداد کمی از بازی ها شاهد هستیم
بعد ۸ هزار ساعت dota 2 پلی دادن ولی هر گیمی که میرم یه چیز جدیدی برای ارائه داره گیم پلی wow بعد ۲۰ سال هنوز که هنوزه جذابه با اینکه تو یوتیوب نگاش کنی حالت بهم میخوره ولی یکم بازیش کنی به شدت باهاش ارتباط میگیری
در کل این جادو کاره هر استودیویی نیس بازیش کن اگه برات سخته از یکی کمک بگیر حتما عاشقش میشی
اخه برا کی داری اون انگشت هایه خودت رو خسته میکنی امثال اینا تهش چهارتا ویدیو تو یوتوب دیدن ادعاشونه گیم تکراریه فلان فلان نمیفهمن تو همون روند داستان کلی چیز هایه دیگه هم بهش اضافه میشه لیاقت اینا بازی هایه یوبی سافت و کلی گیم تکراری دیگست الان از طرف بپرسی رادان فرزند کی بوده تو گیم یا ملینیا خواهرش به چه طلسمی دچار شده بوده یا چرا اصلا خودش ملینیا رات وجودش گرفته هیچی ندارن بگن :/ خندم میگیره مثلا الان گاد اف وار چهار براش باس فایت هم درست نکردن کلا همه باس هاش شبیح هم بود بعد اون عیبی ندارع تکراری نیست ولی الدن رینگ تکراریه؟
مشخصه که علاقه خاصی به این حاج خانم داره نه ? :دی
یادش بخیر یادمه اولش خیلی سخت بود ولی همینکه حسابی لول آپ شدم اب خوردن شده بود
فعلا جنرال رادان رو سر دفعه چهارم تونستم تنهایی و بدون هیچ سامون و یا اش اسپریتی بزنم در لول ۶۷ بزنم. ببینم مالنیا چطوره. من ادعایی هم ندارم سر باس اخر سولز ۳ دو ماه بازی رو گذاشتم کنار از بس مردم ولی ملت زیاد سخت بنظرشون میاد الدن رینگ بنظر.
یک بار دیگه دارک سول ۳ بازی کن ببین چقدر باسهای آسون تری داره نسبت به الدن رینگ من قبل الدن رینگ هیچ بازی از فرام سافت بازی نکردم بعداز اینکه الدن بازی کردم رفتم سراغ دارک سول ۳ و تنها باسی که برام خیلی سخت بود پادشاه بی نام بود بقیشون خیلی راحت بودن حالا شاید با دارک سول ۳ زیاد خاطره داری فکر میکنی سخته بودن درحالی که من بعداز ساعت ها بازی کردن در الدن رینگ مقابل باس Maliketh The Black Blade بیشتر از پنجاه بار شکست خوردم همینجور گاد فری و دیگر باس های اصلی و فرعی البته بدون استفاده از میمیک و بدون استفاده از سلاحهای قوی
والا منم هنوز اواسط بازیم تازع caelid جنوبی رو تموم کردم رسیدم atlus platue.هیچ باسی فعلا اونقد اذیتم نکرده.البته سولز هم اکثرا راحت بودن فقط اون باس شهری که همه روح بودن و خواهر برادرعه و باس اخر اذیتم کردن. الدن رینگم پتانسیل اذیت کردن داره احتمالا
من راحت زدمش ، البته کلی فارم کرده بودم و اورپاور بودم😂😂
بهترین جا برای فارم Mohgwyn Palace اسمشه و رسیدن بهش اگه آنلاین باشید راحته ولی آفلاین خیلی سخته
قبلا تو یه پستی بعد تموم کردن بازی اومدم راجب همین باس گفتم که اقا بار اول تونستم شکستش بدم ( البته با میمیک و ..)بعدش دیدم متهم شدم به اینکه اقا اسم باس رو گفتی اسپویل کردی..😐
.
.
والا اگه اون کامنتم اسپویل بود..این پست از تیترش بگیر تا ویدیویی که گذاشتین و کامنتا ماورای اسپویل😂😑
مالینا واقعا خیلی باس سختیه ولی بنظرم اگه باس Maliketh The Black Blade فقط فاز دوم حملاتش داشت جز سخترین باسها میشد در فاز دومش اصلا فرصت نمیده ولی بنظرم باسهای الدن رینگ نسبت به دارک سول ۳ چند پله بالاتره فقط باس پادشاه بی نام سخت بود برای من بقیشون در حد گاد اسکین یا شوالیه های duo سخت نبودن
الدن بیست از همه سخت تر بود ، من شانسی تونستم بزنمش اونم چون باگ خورد چند ثانیه حمله نکرد یه جا وایساد من زدمش