اولین تریلر فیلم حماسی Dungeons and Dragons + پوستر

علی محمدپناه
۰۸:۵۷ ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves

سرانجام در کامیک‎‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ اولین تریلر رسمی برای فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر شده است.

کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ شروع شده است و کمپانی‌های مختلف اطلاعات زیادی از آثار خود را برای بینندگان به نمایش در می‌آورند. در همین راستا نیز اولین تریلر رسمی از فیلم دانجنز اند دراگونز: شرف میان دزدان (Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves) منتشر شده است.

فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» بر اساس بازی‌ای رومیزی ساخته شده است و جهانی فانتزی و بسیار تماشایی را به نمایش می‌گذارد. همانطور که می‌توان انتظار داشت، در این فیلم، گروهی از افراد گردهم جمع می‌شوند و ماجراجویی‌های بسیار مهیج و جذابی را شروع می‌کنند. وجود جادو، هیولاهای مختلف و اژدها در این جهان سبب شده تا توجه طرفداران ژانر فانتزی نسبت به آن جلب شود.

برای اولین بار اقتباسی از این بازی در سال ۲۰۰۰ میلادی ساخته شد که شکست خورد. این فیلم نتوانست تحسین منتقدان و همچنین بینندگان را بدست بیاورد. حالا به لطف برجسته‌شدن دوباره این بازی در آثاری همچون سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)، کمپانی پارامونت اقتباسی تازه بر اساس آن تولید کرده است.

جانس فرانسیس دیلی (John Francis Daley) و جاناتان گلدشتاین (Jonathan Goldstein) کارگردانان فیلم «دانجنز اند دراگونز: شرف میان دزدان» هستند. از جمله بازیگرانی این فیلم حماسی و جذاب نیز می‌توان کریس پاین (Chris Pine)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، جاستین اسمیت (Justice Smith)، سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) و رگه ژان پیج (Regé-Jean Page) را نام برد.

تریلر منتشر شده برای این فیلم را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. پوستر فیلم نیز در ادامه قرار دارد. فیلم «دانجنز اند دراگونز: شرف میان دزدان» برای اکران در تاریخ ۳ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves

منبع: کولایدر

Mehran.BaKUNG LAOmeysamb

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید