نویسنده Control به عنوان طراح ارشد روایت Fable انتخاب شد
آنا مگیل (Anna Megill)، نویسنده سابق رمدی (Remedy Entertainment)، که در سال گذشته به تیم Fable پیوست، هم اکنون به مقام طراح ارشد روایت بازی ارتقا یافته است.
از رونمایی ریبوت Fable مدت زمان زیادی میگذرد و از آن موقع به بعد، اطلاعات اندکی در مورد این بازی در دسترس عموم قرار گرفته است. هرچند بعضی از افراد به دلیل عدم انتشار اطلاعات جدید، به ستوه آمده، توسعه این عنوان نقشآفرینی در پلیگراند گیمز (Playground Games) به سرعت طی میشود. تغییرات در تیم سازنده نیز رخ میدهد.
برای مثال، بازی یک طراح ارشد روایت جدید دارد. اگرچه او عضو جدیدی از تیم نیست، آنا مگیل در سال گذشته به عنوان نویسنده ارشد Fable، به پلیگراند ملحق شد. اکنون در صفحه Linkedin او میتوان مشاهده کرد که به جایگاه طراح ارشد روایت بازی ارتقا یافته است.
تواناییهای مگیل قطعا او را به عضو باارزشی برای تیم پلیگراند تبدیل میکند. او در رمدی، طراح ارشد روایت بازی Control بوده و همچنین روی Dishonored: Death of the Outsider و The Division 2 و تعدادی دیگر از عناوین یوبیسافت (Ubisoft) و اسکوئر انیکس (Square Enix) کار کرده است.
اینکه در ادامه چه چیزی از Fable خواهیم شنید یا در چه زمانی عرضه میشود، مشخص نیست. اگرچه بر اساس بعضی از گزارشها، ادعا میشود که این بازی در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
من نگرانی برخی ها رو برای فیبل درک نمی کنم زمانی که همچنین تیم محکمی بستن براش
تمام نگرانی سر اینه که استودیوی ریسینگ ساز داره رو این بازی کار می کنه که صدها بار گفتیم ((و باید بازم از این پس بگیم)) که اون استودیوی ریسینگ ساز داره رو فرزا هرایزن و ادامه اش کار می کنه و این تیم فیبل استودیوی دوم پلی گرانده که بخش بزرگی از اشخاصش قبلا بازی داستان محور می ساختن و تو بازی های نقش آفرینی بودن و کار بلدن
از جمله نویسندگان دیگه این بازی نویسنده بتمن آرکارم سیتی با متای ۹۶ و ارکام نایت با متای ۸۷ هست نویسنده ها همه خفن پس باید انتظار دیالوگ پردازی خوبی رو داشته باشیم
اون طرف فرزا تیچ رو داریم که موتور ثابت شده است و ترن تن موتورو حسابی برای فیبل بعدی آماده کرده
طراح مبارزات ویچر ۳ و سایپر هم داره اینجا رو مبارزات فیبل کار می کنه راف فولتن دوست داشتنی هم که تو تیم هست
فقط امیدارم این تیم یک بازی عالی از دنیای به شدت پر پتانسیل فیبل دربیاره
از تیم نگو که داغ اون استدیو منتخب جهانشون تازه میشه همونی که هر ماه یکی رو از ناتی داگ میگرفت یکی رو از گوریلا میگرفت یکی رو از سانتا میگرفت
تهش چی شد تیم منتخب جهان نتونست بازیشو بسازه دادن به اسکئورانیکس براشون بسازه
اسمشم یادم نیست انتیشوریوشنسوزایتس
داری فشار میخوری یعنی ازین تابلو تر دیگه نمیشه، فقط اونطوری که اسم اینیشیتیو رو نوشتی کافیه تا نشون بده چقدر داری حرص میخوری
عزیزم اون تیم قرار نبود بازی بسازه!
اون تیم قرار بود طرح بازی درست کنه بد به استدیو خارجی برای ساخت
که دقیقا این کار رو داره انجام میده در اصل از اولشم گفتن میخوایم بهترین دیزاینر ها بهترین ایده پرداز ها رو دور هم جمع کنیم بنویسن طرح بریزن و برن ! شما صورت مسله رو کلا برعکس متوجه شدی البته حقم داری وقتی نگاهتون به ign با اون دیدگاه به شدت بچگانش به استار فیلد و مقایسه ش با یه بازی بقا محور هست !
مشکل اکس باکس اینه که هیچکس بجز فن هاش متوجه نیستن چی میخواد بسازه و مردم وقتی بازی هاش ریلیز میشن تازه میگن اهاااااا ….
فعلا که خوب پیشرفت از فورزا تا هیلو تا سایکونات و گرندد ببینیم باقیش چی میشه
اصلا اینارو ولش کن نگرانی اینه که بازی دو سال پیش معرفی شده تازه الان طراح ارشد استخدام کرده یعنی اینجوری که پیداست برا اکس باکس سری Z باید منتظرش باشید . فقط یه فن مایکروسافت می تونه سه سال بعد از لانچ کنسولش رو با فقط یک بازیه داستانیه تریپل a اونم هیلوی به شدت ناامید کننده سرکنه و حالا بیاد بگه نمی دونم نگرانی برای چیه .
درسته دیر میان ولی اگه بیان پشت به پشت میان
من این صبر مایکرو برای بازیهاش رو دوست دارم معلومه اگه می خواستن بازی معمولی بدن زود میدادن بیرون و اینقدر سر هر گیم لفت نمیدادن
هیلو نه تنها اصلا نا امید کننده نبود بلکه بسیار خوب به انتظارات پاسخ داد
عزیز ایشون یک سال تو استدیو بوده
ارتقای درجه داشته الان
شما ببخش لولش بعد ۱ سال رفته بالاتر
شرمنده تو استدیو های اکس باکس جا واسه پیشرفت هست 😐
و کارکنان ناتی داگ و راکستار هم در این تیم هستند
من به شخصه از تیم پشت بازی که مطمئنم
چیزی که من نگرانشم اینه که این ای پی قراره یه ار پی جی بزرگ باشه و خب اولین تجربه تیم در ساخت یه ار پی جی بزرگ هست
گفته شده که روند ساخت بازی بخاطر همین به ارومی پیش میره. از یه طرف این به من ارامش میده از یه طرف هم نگرانم میکنه که سال انتشار احتمالی بازی کی هست.
fable هیچوقت یه rpg بزرگ نبوده عزیز 😐
fable یه rpg به شدت خوش ساخت با مکانیزم های پیچیده در پشت صحنه و سادگی بسیار زیاد در جلویه رویه مخاطب بود
fable یعنی خوب و بد ! خیلی ساده
در اصل فیبل بخاطر انتخاب های ساده تویه داستان و تاثیر عمیقش رویه کارکتر محبوب شد
به نظرم ترس از این داشته باش که یه موقع بیان فیبل رو پیچیده و بزرگ درست کنن و از اون سادگی اصیلش درش بیارن
عالی 👏👏👏امیدوارم فیبل جدید کیفیت نسخه دوم اون رو داشته باشه !
بازی در سال ۲۰۲۴ عرضه میشه به نظرم
کاشکی میشد در این موارد فقط دارنده های کنسول های نسل جدید نظر بدن
دیگه وقتی پی اس فور ده سال پیش داری فشاری شدنت برای فیبل چیه داداش