کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا

کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند

رضا رحیمی
۰۰:۲۸ ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا

استاد هیدئو کوجیما در رابطه با آزادی عمل در عنوان Metal Gear Solid: The Phantom Pain سخنانی را ارائه داد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

طبق سخنان استاد هیدئو کوجیما، بازیبازان در نسخه پنجم از این فرانچایز قادر خواهند بود که سبک و نوع بازی کردن خود را انخاب کنند: مخفیکاری یا ساختن جهنمی برای دشمنان.

البته این سخنان به هیچ وجه مبنی بر اکشن شدن بازی نخواهد بود.

استاد کوجیما در نمایشگاه E3 و در مصاحبه ای با CVG اعلام کرد:

قصد من از انتشار فانتوم پین ساختن یک بازی بسیار بزرگ با آزادی عمل فراوان برای بازیبازان می باشد. هر بازیبازی می تواند با توجه به توانایی ها و علایق خود روش مورد نظر خود برای طی داستان بازی را در پیش بگیرد.

وی در ادامه افزود:

آیا شما دوست دارید مخفیانه دشمنان را بکشید و یا به کابوسی برای آنان تبدیل شوید؟ این واقعا بر عهده خود بازیباز است. این چیزی است که ما آن را آزادی عمل بی حد و حصر می نامیم. در بازی یک هدف دارید و باید به آن برسید، به هر طریق ممکن، مخفیکاری یا یورش به قلب دشمن. این بر عهده بازیباز بوده و به نحوه بازی کردن شما بستگی دارد.

وی ادامه می دهد که:

ما یک غافلگیری بزرگ برای شما داریم. ما خودمان را تحت فشار قرار داده و توانایی هایمان را به چالش کشیده ایم تا کاری را که در فیلم ها غیر قابل انجام است در این بازی ممکن سازیم. این قبلاً وجود نداشته است.

یکی از این موارد دنیای باز بودن بازی است و دلایلی که کوجیما و تیمش به این سوی کشیده شده اند، این بوده است که دنیای باز بودن دست آنان را برای پیاده کردن ایده های خلاقانه جدید باز گذاشته است. این اولین باری است که این امکانات به بازی افزوده شده اند.

یکی دیگر از دلایل کوجیما برای افزودن چاشنی Open World به فانتوم پین این است که بتوانید به راحتی از MGS5 با کمک تبلت ها و گوشی های هوشنمد لذت برده و دنیایی را خلق کنید ! اگر ساختار بازی خطی بود این مهم میسّر نمیشد.

ساختار خطی چیزی است که نُسَخِ قبلی از آن بهره می بردند. دلیل ساخته شدن MGS:Ground Zero به عنوان یک پیش درآمد برای فانتوم پین این است که طرفداران قبلی این سری راحت تر با دنیای باز بودن بازی کنار آمده و به آن عادت کنند.

کوجیما در خصوص نسخه گراند زیرو توضیح داد:

شما اینگونه تصور کنید که فانتوم پین یک عنوان بزرگ است و گراند زیرو مقدمه آن است. اکنون طرفداران قدیمی این فراچایز در فانتوم پین با دنیایی باز روبرو می شوند که و چون ساختار نسخ قبلی خطی بوده است، نمیتوانند با فانتوم پین ارتباط برقرار کنند. عادت دادن این بازیبازان با دنیای باز فانتوم پین چیزیست که بدون مقدمه ناممکن بوده و این دلیل ما برای تولید گراند زیرو است. پس گراند زیرو یک عنوان کوچک برای مقیاسی بسیار بزرگ است ! در فانتوم پین چرخه زندگی و شبانه روز گنجانده شده اما در گراند زیرو این امکان وجود نداشته و دائماً در شب به سر خواهید برد. این کمک ما برای طرفداران MGS برای عادت به شرایط دنیای باز بازی است.

کوجیما و تیمش برای انتشار گراند زیرو تصمیم گرفته اند اما عنصر بخش چند نفره هنوز رتبه دهی نشده است.

وی در رابطه با بخش چند نفره اظهار کرد:

ما در حال برنامه ریزی بر روی بخش چند نفره این عنوان هستیم. ساخت بخش چند نفره بر عهده استدیو LA ما می باشد و ما با آنان همکاری نزدیکی برای ساختن یک بخش چند نفره گسترده برای طرفداران خواهیم داشت.

از تریلر های پخش شده و منابع بدست آمده می توان فهمید که استدیو Moby Dick نیز جزو تیم سازنده می باشد. کوجیما و تیمش اعلام کردند که آمادگی لازم برای اعلام هویت تیم نهنگ سفید/Moby Dick را ندارند.

وی در رابطه با این تیم مرموز گفت:

در این زمان ما نمیتوانیم چیزی بگوییم ! ما هم اکنون در حال ساختن تریلری برای غافلگیری شما هستیم. اگر الآن اطلاعاتی را منتشر کنیم در حقیقت شور و هیجان مردم را خواهیم کشت ! زمانی که به تاریخ انتشار نزدیک تر شدیم. اما اکنون در جایگاه و مرحله ای برای انتشار اطلاعات درباره خائنان نیستیم.

همچنین وی افزود:

از ما سوالات زیادی در این رابطه{خائنان!} می شود اما ما باید اطلاعات بیشتری بدست آورده و مطمئن شویم. صبر داشته باشید و با ما در ارتباط باشید.

عنوان Metal Gear Solid V : The Phantom Pain در تاریخی نامعین برای پلتفرم های PS3,Xbox One,Xbox 360,PS4 عرضه خواهد شد. چندی پیش استاد درباره نسخه PC صحبت هایی داشت که در گیمفا و از اینجا مشاهده خواهید کرد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند - گیمفا